Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.
Жуковские бумаги вообще редкость, весьма непросто разыскать
Повелевала сердцем и пером. ©
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.
Жуковские бумаги вообще редкость, весьма непросто разыскать
Блин, и тут http://velosov.blogspot.com/2013/02/849.html
Сайт, конечно, смешной по части инфы, но фотки они не рисовали.
Репостну фотку
kisa,
1. фото буду робити і далі, як робив тут: кадрую, виставляю роздільну здатність та висоту. Пам'ятаю, як довго мав проблеми півтора роки тому з першими фото з В-110 від ХВЗ.
2. У мене ж сідло на В-110 від ХВЗ теж жіноче, з 12 пружинками, і на В-22 — з 9-ю. А як воно попадало на вело: з заводу, чи з крамниці — не має значення. Важливе лише те, що жіночі сідла промисловістю випускалися, і не в одиничному екземплярі, якщо в мене вже є три, в всі — різні за конструкцією.
виставляю роздільну здатність та висоту.
НЕ НАДО!
Запускайте максимум, и всё. Хоть прямо с фотика в зверском разрешении.
Блин, и тут
Ну так это оба велосипеда с Велоретро. Подозреваю, что Влада.
Добавлено: 26-04-2023 22:45:44
НЕ НАДО!
Я уже пытался, как мог
Odyssey, так там і написано: з колекції Влада Карганова
Но их два. Я знаю и лично сталкивался с мелкими вольностями Влада (он мне советовал одно, а на его экземпляре другое, и мол, не смотри туда, эта гаечка для красоты, или временно и т.д.). Но и к Вам такое пришло...
У меня этот комп .djwu не видит, за основной щас не полезу. Интересно в Справочнике велосипедиста картинку глянуть.
комп .djwu не видит
Так не бывает
https://cloudapps.herokuapp.com/djvuviewer/
Указано, что В-849 имеет пружинное с жёсткой или мягкой покрышкой седло. На картинке седло с мягкой покрышкой.
Всё, убедили
Пружинного седла с мягкой покрышкой, изображённого и упоминающегося в "Справочнике велосипедиста" обнаружить не удалось. Видимо или редкая комплектация или не жили они долго
Продовження з #35.
За цей час знайшов не багато, а саме:
— болт з гайкою на хомут, що затягує кермо на вилці. На жаль, на болту немає ручки для його затягування;
— кріплення для переднього катафота на кермо;
— грипси.
Виправив щиток на ланцюг.
Пофарбував (валик, поролон) раму, вилку, всі три щитка, багажник. На жаль, раму прийшлося дофарбовувати фарбою з іншої банки, і після цього виявилося, що її колір — темніше, хоча маркування теж саме: RAL 6010. Отже, прийдеться ще купляти фарбу, тепер вже, мабуть, балончик для авто і все перефарбувати.
Змінив рідні грипси на нові.
Шильдик встановив на заклепки.
Гума поки ще та ж, що і раніше, ще поїздить. Сідло під хазяйку ще не виставляв.
Ретельно зібрав до купи. Зробив нові фото.
Великі:
Окремі частини:
Цікаве те, що всі три точки кріплення щитка ланцюга точно збіглися з бонками на рамі, але сам кожух довший, ніж потрібно.
На останніх трьох фото — результати ремонту щитків коліс.
Нарешті хазяйка вже зможе поїздити на своєму новому (майже) вело.
Не музей, є проблеми, але в цілому дуже міцна та надійна конструкція.
Ще попрацює багато років!
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.