Red Stork, а як замикаються сили від двох віслюків? Через землю. Різницю 200-100 = 100 бере на себе земля, і алгебраїчна сума дорівнює нулю. 1000 тут ні до чого, оскільки стовп є абсолютно жорстким. АБСОЛЮТНО ! Тому й абсолютно жорсткий обод можна тягнути хоч до одурі, хоч до смерті — йому нічого не буде. А якшо виявиться неврівноваженим — полетить у відкритий космос. З прискоренням.
Є реальні конструкції: там є деформації, напруження, границі міцності, ...
А є модель: абсолютно жорсткі тіла, геометрія, сили, моменти. І все це — у рівновазі. Різницю відчуваєте?
Наприклад, є така велика конструкція — міст з ферм. Його спочатку розраховують як стрижнева система, де стрижні — абсолютно жорсткі та з'єднанні між собою шарнірами без тертя. Прикладають різні варіанти навантаження. Коли схему затверджують — роблять наступний етап: стрижні можуть розтягуватися та стискатися. Шарніри залишаються. При цьому задаються матеріалом, знаходять потрібні розміри перерізів, загальні прогини пролетів з урахуванням власної ваги при різних варіантах навантаження. Коли схему дороблять/затвердять, проводять локальні перевірчі розрахунки з урахуванням характеру з'єднань стрижнів, можливих просаджувань опір, інших подробиць. Розрахункові загальні прогини пролетів лише зменшуються, оскільки були накладені додаткові обмеження.
Для чого я це написав? Щоб показати, що розрахунки/проектування йдеться поетапно, і на першому етапі застосовують модель з абсолютно жорсткими стрижнями.
Ви будете сміятися, але у реальності перша затверджена модель моста (загальний обріс) зазвичай залишається без змін. Якщо Ген. конструктору не прийде ідея зовсім іншого моста. Є така книга про мости, їй більше ста років, її автор — Є.О. Патон. Вона є фактично першою фундаментальною книгою про проектування мостів. Дуже цікава книга. Формул та схем — "море".
До речі, у центрі Києва є так званий "мост закоханих". Ажурний такий, легкий на вигляд. Один проліт. Він побудований за дипломним проектом студента-випускника Є.О. Патона.
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)