Re: Теория велосипедного колеса.

Odyssey пишет:

Прокрутил руками и всё стало на место

мне такая втулка попадалась, но она всем видом давала понять, что провернуть фланец--это занятие покруче чем открывать банки с огурцами, которые жена просит открыть.
поставил метки куда и на сколько хотелось бы повернуть, несильно нагрел дихлофоской, без усилий снял фланец, выставил как надо и посадил на место на место пока горячий лёгким постукиванием деревяшки.

внук слесаря, сын токаря, умею паять и слегка программист.

1

Re: Теория велосипедного колеса.

Odyssey, не хочется флудить... За упущение однозначно согласен буду исправлять в скором времени

ещё и деньги платить такому "мастеру"?

Как говорил классик о нашем городе "нарочито невеликий" img/ag Поэтому с мастерами у нас туго. Человек больше года собирает и правит колеса на магазине/сто евровело. Колес собрал не мало... Но шоссейники тем более ХВЗ у нас удел "избранных блаженных"  img/ae потому и опыта у него мало img/ak
Всем спасибо за инфу. Будем решать. Результат выложу img/bf

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: Теория велосипедного колеса.

Теория велосипедного колеса. Теория велосипедного колеса.

Всім доброго дня! Потрапив в невелику халепу, але наслідки мене просто вразили: їхав ввечері, почув брязкіт оболотника, але їхати треба було недовго (менше 500 м) і сподівався, що дотягну додому, але раптом на малій швидкості лопнуло його кріплення до вилки. В результаті цього дуга, яка кріпила оболотник знизу до вилки знизу, впала, і зачепившись за колесо болтом, намоталася довкола осі і зігнула колесо (при цьому болт вперся в шину, але не пробив її). Я спробував вирівняти обід ногою, але безрезультатно. Ще спробував підвісити колесо в місці викривлення та повисіти на ньому, але це теж ніби не дало результату. Звичайно, перше питання, чи варто взагалі намагатися його виправити? Пригадую, що перед цим поміняв аналогічний обід на двостінний на задньому колесі, причому продавець сказав, що його одразу можна на металолом віддати. Друге запитання, чи може бути настільки слабким обід колеса, що його так легко зміг погнути? На цьому ободі була досить вузька шина (як у шосейних велосипедів). Тобто обід теж був призначений для шосейних велосипедів? І ще запитання, чи усувають проблему "вісімок" двостінні ободи? У них виходить, що є два ребра жорсткості і вони повинні менше піддаватися викривленням?

Re: Теория велосипедного колеса.

Никакая часть велосипеда не рассчитана противостоять аварийной нагрузке.
Как говорили в моей юности в колхозе: «Дело было на в бобине, а {неопытный водитель} сидел в кабине»  img/ag
Обод под замену.

Не стоит дружить с людьми, у которых нечему научиться. Вот поэтому у меня так мало друзей. Джеймс Уотсон

Re: Теория велосипедного колеса.

tk86@ukr.net пишет:

чи усувають проблему "вісімок" двостінні ободи

https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=387#p387

Вода, попадая в корни берёз, умирает... и рождается берёзовый сок ©

Как можно не любить стволы родных берез?

Re: Теория велосипедного колеса.

Это вам еще повезло, что обод одинарный, был бы двойной жесткий — он бы просто лопнул или еще какой беды наделал...

Re: Теория велосипедного колеса.

tk86@ukr.net, з вашої розповіді, обод то досить жорсткий. Виправити то не змогли. Виходить, що зусилля яке його так скрутило було надзвичайно велике. При цьому врахуйте, зусилля всередину має бути більше ніж назовні.
Тому подякуйте богу, що швидкість була мала і відбилися лише ободом. Ну і шукайте новий такий самий.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Теория велосипедного колеса.

tk86@ukr.net пишет:

чи варто взагалі намагатися його виправити?

Не варто.

tk86@ukr.net пишет:

придбав ще б/в "Arena Rocky" з планетаркою Sram

tk86@ukr.net пишет:

обід теж був призначений для шосейних велосипедів?

Звідки шосейному ободу взятися на міському велосипеді з колесами 26"?

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: Теория велосипедного колеса.

Звідки шосейному ободу взятися на міському велосипеді з колесами 26"?

На шині написано 28"

1

Re: Теория велосипедного колеса.

Ну то обід же одинарний, а не подвійний? Шосейні ободи мають подвійний профіль.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: Теория велосипедного колеса.

tk86@ukr.net, не Вы первый, такие аварии распространены. В Беларуси вообще был случай, погиб человек подобным образом. Правда, велосипед был с моторчиком.

Ссылка на ДТП удалена, просьба не приносить такое на форум. Модератор.

Считается, чтобы такого не было, усы крепления крыла должны располагаться снаружи вилки.

2

Re: Теория велосипедного колеса.

Аж не віриться, що гнеться обід, але не лопає шина. У мене вуса кріпилися до вилки окремими болтами, не на вісь.

Re: Теория велосипедного колеса.

tk86@ukr.netimg/bm

окремими

Это понятно. Но сама петля из проволоки располагалась с внешней стороны дропаута? Или с внутренней? Любопытно узнать, помогает ли подобная рекомендация.

Re: Теория велосипедного колеса.

З внутрішньої.

Re: Теория велосипедного колеса.

Перестаємо офтопити. Чи питання кріплення вуса має відношення до проблем колеса?

Я рухаюсь, значить я існую!

1