Re: Моя вєло хата

Євгеній76, такі пробкові колодки по 40евро пара ZIPP продає  img/bm
Знайомий катав, але з карбон колесами — казав що швидко стерлися — цікаво як на алю буде працювати

Re: Моя вєло хата

artem4ik19, ще ніколи я не заробляв 80 євро за годину  img/bj

Spoiler

може і обманюю, може і заробляв, потрібно згадувати, в любому випадку це не було так легко

Я рухаюсь, значить я існую!

3

Re: Моя вєло хата

Трішки з запізненням почав виводити велохату з зимової консервації.
За пів дня трішки попротирав, перевірив, дещо підкрутив. Але ще не всі.

Згадав, що не показав товариству одну машину. Зробив роки два-три тому. Це один з перших дослідів пайки-перепайки. Думав завершити, а тоді показувати, але він не хоче завершуватися, катає так.
Трішки історії. Колись повівшись на ціну придбав заколхожений СШ з пізніх. В нього пихали колеса від України. І не біда, що не лізли. Килібини перетворили методом кувалди задні пера в пластини.
Вилка стояла від туриста. Судовий набір. Потім на одному симфозиумі колега BOB підігнав калічну раму СЗ з цілими задніми перами. Причому вона була нікільована, а нижні пера були не заводські, а вже поставлені з іншої рами. Як визначив? Дуже просто. На торці пер були сліди різьби, частина кареточної, але вони кардинально відрізнялися по напрямленості різьби в каретці і сиділи на 1,5 мм глибше. Виходить для пер це третя рама.
Для цього проекту практично нічого не куплялося. Обода зі спицями перекочували з Фенікса, коли там стали класичні чайки. Кермо від туриста, дуже сильно гнуте. Вилочеа теж колись була придбана недорого і лежала, чекала свого часу. Були придбані гальма, їх півоти, покришки і граната. Все інше склалося з того що вже було в Хаті і не знаходило свого місця.
Вийшло те, що ми НЕ рекомендуємо новачкам. Класичний циклосингл, на 33 мм покришках. Але завдяки прямим дропам і іншим перам це вже не класична рама СШ. Хоч головна його стихія лісові та польові дороги, дуже нормально показав себе в місті, особливо ранньою весною коли ще ямки не заробили і обочину не прибрали. В міру комфортний і підривний велосипед.

Ну а тепер слайди

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Якщо колись і пофарбую, то в арктичний помаранчевий  img/ap

Я рухаюсь, значить я існую!

10

Re: Моя вєло хата

img/ag Наконец-то, а то твои плющенные кувалдой перья уже легендами обросли, как ты их заменил, но никто ничего не видел img/ag

Євгеній76 пишет:

Якщо колись і пофарбую

Уже не на первой работе коллег замечаю некий специфический шарм у велосипедов на сильно перепаянный, попаленных, и некрашенных рамах. При условии, что остальное железо выглядит новьём. А, да и я в таком участвовал — синий трековый Артёма. Он себе покраску выиграл только на выставке (!) img/ag , где выступал некрашенным.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

kisa, о точно. Ще завтра з гаражі їх залишки сфоткаю, плющених.
З їх кінців і мостик спаяний.
Каюсь, згадав про фотки коли стало темніти. Завтра в планах на ньому покататися, сподіваюсь будуть ще слайди.
Дуже сподобалося те, що вийшло з кермом.
Раніше розгибав в місці де кермо гнеться в рог, цього разу практично від центру і цей варіант сподобався більше.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Моя вєло хата

Євгеній76,

Якщо колись і пофарбую

img/bl , круто виглядає! Подобаються такого роду вело з вигляду мотлох а технічно на 5/5.

1

Re: Моя вєло хата

Дякую, колеги. Це доречі ще одна його перевага в місті, мало хто позначиться.
Але більше роботи, щоб не згнив. Потрібно весь час поновлювати захист.

Я рухаюсь, значить я існую!

(14-04-2024 09:35:21 отредактировано Dread)

Re: Моя вєло хата

Вот и до кроковода добрался дух современности.  img/bp  Консервативные Аксакалы начали строить модные нынче "грэвэлы". Глядишь и до МТБ-двухподвесов дело дойдет. img/hitry
Такая концепция выглядит интересной и должна себя неплохо показать в коротких лесных поездках. Такой быстрый пафф-рейсер.
Євгеній76 Вы каретку поднимали? и на какая высота сейчас?

1

Re: Моя вєло хата

Євгеній76 пишет:

Вийшло те, що ми НЕ рекомендуємо новачкам.

img/ag
І що, навіть ексцентрики?? І колеса на чорних високих подвійних ободах не відпадають??  img/bm
Та так не буває! "Нє  вєрю!" © img/bj
І Кіса не вирік анафему?))

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: Моя вєло хата

Odyssey пишет:

І Кіса не вирік анафему?))

Он, скорее всего, тоже втихаря "грэвэл" строит.  img/af Так сказать науки ради. Чтобы проверить, обкатать конструкцию и дополнить Книгу новым направлением.

2

Re: Моя вєло хата

Odyssey пишет:

І Кіса не вирік анафему?))

img/ag Кому? Своему дружбану и собутыльнику? img/ae  img/bj

Dread пишет:

новым направлением.

Ага, как сделать велосипед на продажу img/bj

Я "втихаря" строил фитнесс-байк — небыстрый, и намеренно напрягающий на ходу. Девочке и безопасность, и фигуру обеспечил.

А Женя, нужно помнить, иногда выступает в соревнованиях. Те и те велосипеды хороши для своих задач, но никак не для езды.
Кстати, на очень близкой к сабжу машине, лет шесть назад на соревнованиях по циклокроссу в Киеве нагнули всё, что там было модного, дорогого и прогрессивного. При этом, не трогая геометрию, и не устанавливая циклокроссовые тормоза.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

Dread, ну по перше не гревел, а циклокрос. На 45+ мм покришку там не розраховано. Не те, щоб дуже поважав USI, але тут строго 33 мм.
По друге, з стандартною рамою СШ спільного лише передній трикутник.
Задній суттєво довший і да, каретка піднята, це ж по саморобному дропу видно.
Правда піднята помірковано, враховуючи додаткову товщину покришки. В такому вигляді це вже третій рік, тому цифри встиг забути  img/bk
Odyssey, ексцентрики, це тут не найкраще рішення, вони просто були і нічого (майже) не потрібно було робити. За рахунок товщини дропів, там в основі 8 мм, ексцентрики тримають добре.
З часом поміняю на болти.
Покришка хоч і бюджетна, але з дуже тонкою боковиною, тому динаміки забирає мало.
Отаке, і нічого з гревелами спільного не має, якщо що.

Я рухаюсь, значить я існую!

3

Re: Моя вєло хата

Дістав я жертву вандалів

Моя вєло хата   

Моя вєло хата 

Моя вєло хата

Ну і покатався на ньому в його природньому середовищі. Розворушив простежені коліна.
Грунтові колії тримає добре, мені стає страшніше, бо ті пару см на які стала вище каретка дуже відчувається. Ніде не чіпляє, але сидиш високо. Гравій просто на ура, там де навіть на туристі обираєш дорогу на цьому їдеш.
Велосипед має місце бути, хто захоче повторювати, пам'ятаємо з стандартним СШ тут лише труби спільні, геометрія змінена.

А фотографуватися він сьогодні не схотів. Вітер був сильний, здувало.

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Я рухаюсь, значить я існую!

8

Re: Моя вєло хата

Расплющенные перья каким образом доставали? Выпаивали или отпилили под корень, а там уже остатки из кареточного стакана чем придется выковыривали?
Я интересуюсь потому что сам недавно распаял длинный СШ, далее хочу поднять каретку и впаять горизонтальные дропы.
На вашем велосипеде измененная геометрия видна по наклоненной вперед верхней трубе.

Re: Моя вєло хата

Dread, плющені обрізав, потім все зайве вигризав механічно, а в донора розрізав каретку. Було мало шансів її зберегти, а різьба там була з хитрих.

Тут працює, доцільність витрати газу. В планах зробити горн, можливо там можна буде розпаювати.

Я рухаюсь, значить я існую!

2