CustoмBicyclь пишет:Re: Вопросы и ответы
коткомпот, кантілевери капризні у налаштуванні, такі, як ви описуєте я б викинув подалі. У нормальних кантілеверів (може у Ваших є отвори?) в одному важелі три регулюючі отвори під пружину, в іншому секторна шайба з регулюючим гвинтом для точного налаштування. У Вашому випадку тільки додатковими шайбами під колодки і зміщенням положення тримача троса. Різьбові колодки поганий варіант для кантілеверів
Шайбы не помогут, как не ослабляй все равно одна колодка прилипает к ободу. Шайбы могут помочь если одна колодка слишком далеко от обода
. Держатель троса как не перемещай все равно возвращается на старое место, как уже говорил никаких фиксирующих болтов там нет. Как нет и никаких дырок из которых раньше могли торчать регулировочные болты.
Как-то же оно раньше работало, судя по износу на колодках они ездили
написано даже Dia-Caompe
Кароч, походу только мусорник им поможет. Поставлю те шо шли в купе с рамой, хоть они и агли, но хоть колодки безрезьбовые.
Мыло — грязное.