Re: Коли велосипед — пасажир
Интересно, что венецианцы скажут про водный велосипед, он же катамаран?
Хотя там до полиции не дойдёт, гондольеры сразу вёслами забьют конкурента
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Интересно, что венецианцы скажут про водный велосипед, он же катамаран?
Хотя там до полиции не дойдёт, гондольеры сразу вёслами забьют конкурента
Меня как то в здание ЖД станции с велосипедом не пустили (колёса были чистые, в зале никого),
некоторые люди не любят велосипеды по непонятным причинам.
А с баулами "на колёсиках" значит можно? Носильщики правда в здание вокзала с тележками не входят... вроде.
Кстати, при посадке, особенно когда время впритык актуально, как колёса чистыми сделать.
Глядя на фото в эл-ке (первое сообщение темы) так и представляю, что колеса в глине/снежной каше и т.п.
добавлю пару слов про Венецию- довелось посетить сей дивный город в 2000 году)))
по поводу запрета на велосипеды- полностью понимаю, так как там круглогодично
вращаются толпы (скорее даже так: ОГРОМНЫЕ ТОЛПЫ) туристов, при очень узких улочках.
в Германии (земля Бавария) разрешено провозить велосипед и в неразобранном состоянии в метро и городских/пригородных электричках, но не в часы пик (для этого существуют специальные пометки на вагонах).
Про билет не помню, не помню чтобы я заморачивалась покупать билет на вел отдельно.
В междугородних/региональных поездах есть специальные вагоны для провоза велосипедов с креплениями, для их хозяев предусмотрены лавочки там же.
shvorak, прошу подробиць, що це вагон? Давно поїздами не їздив. Думаю літом з ровером таки попасти на трек.
Евгений76,
Плацкартний вагон поїзда Новоолексіївка-Ковель. Їхав також в поїзді з сидячими місцями Луцьк-Київ, там є місце між дверима в вагон і першими кріслами. А в приміських дизелях-електричках возив зібраним багато разів.
А в приміських дизелях-електричках возив зібраним багато разів.
В них за зібраний треба платити пів ціни "дорослого" квитка, а розібраний (складений або хоч без переднього колеса) ніби-то можна безплатно. Особисто мені одного разу так провідники пояснювали.
MWL,
Воно то правильно, але по факту, квиток на перевезення велосипеда в приміському поїзді вимагають в рідких випадках. Мій досвід пов'язаний з Львівською залізницею переважно.
Привіт!
Дуже потрібна порада. Тільки прошу поблажливо поставитись до такого нуба як я
Треба якось запакувати велосипед для перевезення в плацкарті. Робитиму це вперше (якщо хоч якось вийде і не залишу його вдома).
Проблема — не влазить в чохол Я xз, чи це чохол такий маленький і для того, щоб вмістити треба знімати заднє колесо, чи особливості велосипеда, чи мої криві руки. В останнє не дуже хочеться вірити, бо як я тільки не пробувала його туди запхати... крім, звісно, знімання заднього колеса. Придумати треба щось до завтра, до обіду. Поки бачу такі варіанти:
1) складний (для мене) — зняти багажник, крила, динамку. Але там воно все так хитро прикручено, що я сама (та й інструментів таких немає) то все не зніму, і, тим паче, не прикручу назад після приїзду. Хоча воно й мені не дуже горить, я давно хотіла спробувати поїздити без цього всього. І здається, що без крил (ззаду випирає лампочка, виділила на фото) та багажника (в тому числі динамки і переднього крила) в чохол велосипед влізе. Єдина проблема — встигнути знайти інструменти і зробити це до завтра.
2) забити, і нехай багажник, частково вилка і руль стирчатимуть з чохла. Буде запакована задня, "найбрудніша" частина повністю. Трохи ризиковано в плані перевезення, можуть не пустити. А ще якось мені о третій ночі треба буде це все добро стягти з третьої полиці плацкарту.
3) забити зовсім, і поїхати без велосипеда. Хоч я їду на 5 днів всього, в мене не особливо багато справ буде, і планувала лише кататись і купатись в морі, а не їздити до нормальних пляжів за місто в клятих маршрутках
Хто має трохи більше досвіду і може щось порадити — велкам
Юля, я в 19.00 ждал твоего звонка с этим всем Теперь только по советам коллег...
Добавлено: 14-07-2017 21:54:46
Подозреваю, вариант "нехай стирчить" вполне себе допустим, но сто лет вообще в поезде не ездил.
Юля, я в 19.00 ждал твоего звонка с этим всем
Упс.
Вимога, що при перевезенні залізницею, велосипед повинен бути в чохлі, досить широко тлумачиться.
Чохлом може бути щмат клейонки, поліетилену, упаковочної плівки тощо. Особисто я використовував плащ-палатку, те що з ней стирчало, додатково замотав розрізаними пакетами і скотчем.
Розбирайте, так щоб зменшить габарити (точно треба переднє колесо!) і що нескладно буде поставити назад Вночі!
Врахуйте, що ніжні деталі, які стирчать, можуть бути легко пошкоджені: перемикач, динамо, фара, крила без коліс.
Якщо маршрут не на багато днів і прогноз погоди сприяє, може крила дома побудуть?
На вашем бы месте крылья, багажник я бы демонтировал .
По большему счету крылья только мешают в походе.
Ну а динамку я бы оставил — тем более, если прийдеться ехать ночью.
Если снять вышеперечисленное у вас не получиться , что ж тогда берите нужный метраж полижтиленовой пленки ,заматываете велосипед и скотчем сверху. Для уменьшения габаритов переднее колесо снять и упаковать на уровне с рамой. Руль скрутить.
Майже успішно упакувала в чохол, крила і багажник не знімала, там надто складні кріплення, як для мене. І в дуже незручних місцях.
Рада, що не взяла скотч, а підручні матеріали — шнурки, пару пакетів і зв'язала цим все в більш-менш стійку кострукцію Бо від скотчу потім би лишились липкі сліди.
Успішно доставлений поїздом до Одеси в такому вигляді: