(29-11-2021 19:28:39 отредактировано guntarsl)

Тема: B-64 Rekord 1970

Labdien visiem!


Vakar  skatījos sludinājumus, uzmanību piesaistīja viens velosipēds.  Priekšējās dakša izskatījās ļoti pazīstama, viss pārējais izskatījās bēdīgi, pievēršot uzmanību centram, sapratu, ka tas iespējams ir remontēts B-64 rāmis, jo visas pārējās daļas klāja špakteļa kārta. Ilgi nedomājot sazinājos ar pārdevēju un šorīt jau devos ceļā pēc velosipēda. Veicot ātru apskati sapratu, ka tas ir  Rekords, kuram viss ir pārklāts ar auto špakteli, riskēju iegādājos un vedu mājās.B-64 Rekord 1970

Tuvāka apskate
B-64 Rekord 1970 B-64 Rekord 1970

ķeros klāt pie tīrīšanas un rezultātā ir 1970 gada rāmis Nr.21 kurš sākotnēji ir bijis zilā krāsā.
B-64 Rekord 1970 B-64 Rekord 1970 B-64 Rekord 1970


Domājams taps singlespeed velo, kurš aizvietos dēlam viņa 1985 gada rekordu, jo ši dakša atļauj ievietot lielāka izmēra riepas.

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

6

Re: B-64 Rekord 1970

Хм, после удаления шпаклёвки — вполне живая рама.
Зачем шины большего размера?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: B-64 Rekord 1970

Jā rāmis bez jebkādiem fiziskiem bojājumiem, riepas 30mm strada bianca, ne lielākas, uz 1985 gada bij jāvīlē dakša lai ieliktu 30mm.

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

Re: B-64 Rekord 1970

img/ag Такие рамы хорошо бегают на шинах толщиной 20 мм и давлении 9-9,5 атм.
Ставить туда такие толстые шины — душить раму.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: B-64 Rekord 1970

20mm tas tikai trekam, mūsu ielu stāvoklim 30 jau ir maz, ikdienā šosejas treniņiem/sacensībām izmantoju 28mm continental grand prix 5000 TL, ar 30 mm var jau domāt arī 9 km gqr jūras krastu uz galvaspilsētu aizmīt

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

Re: B-64 Rekord 1970

Рекорд не для морского берега. Хочется проходимости — нужно брать Украину. Никакой Рекорд с ней не сравнится.

У меня в городе дороги тоже не похожи на аэродром. Но езжу на 20 мм, и очень доволен. Это же не автомобиль, которому нужна полоса хорошего асфальта в 2 метра. Велосипеду достаточно узкой полосы хорошего асфальта.
Даже на 23 после этого велосипед чувствуется ущербным.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: B-64 Rekord 1970

Ar 20mm neesmu nekad mēginājis, 23 bij pirms gadiem 8 iem, tagad pat sacensībās ne mazāk 28mm, jo visur ir sākuši  likt posmus līdzvērtīgus paris-roubaix, tāpēc komforts ir pirmajā vietā, jāņēm vērā, ka kādreiz nevarēja izgatavot izturīgas riepas ar lielāku platumu, tāpēc ieciklētoes uz šaurām neredzu jēgu, es gar jūru minu ar savu olimpisko ar 35mm continental un ir ok, protams nav kā ar meža mtb, kuram man fs ir 2,35

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

Re: B-64 Rekord 1970

img/doubt в спорте свои примочки. Связанные с торговлей. А каждая рама хорошо бежит именно на колёсах своего размера.
Если нужна какая-то проходимость, если дороги плохие, то Рекорд или Старт-шоссе не годятся. Толстыми шинами их просто душат. Нужно раму менять, а не пихать толстые колёса.
Колёса с шинами 30 мм ставятся в раму Туриста. Тогда и комфорт будет выше, и даже скорость. А на Рекорде на таких колёсах только трясти больше будет.

https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=308#p308

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: B-64 Rekord 1970

Tas skaidrs, es nevaru tā izmantot katriem apstākļiem savu velo, tā jau ir 5 visādiem gadījumiem, es vairāk esmu garastāvokļa cilvēks un varu mēģināt ar rekordu izbraukt mežā, nevis mainīt , ikdienā velo ir treniņiem! Saprotu par raksturojumu velo un nevaru iedomaties nevienu šosejas velo līdz 1990 gadam ar platākām riwpām, kā25!

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

Re: B-64 Rekord 1970

img/bk Ну вот.
До 90 года промышленность велосипеды строила за деньги, а потом просто начала зарабатывать деньги.
Классика сделана правильно, а новое — чтобы лохи покупали.

Добавлено: 27-11-2021 21:33:16

Читал, что шины 28 мм выпускать выгоднее, чем 23. И о-па гонщики все резко ездят на 28,

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: B-64 Rekord 1970

kisa,

kisa пишет:

Читал, что шины 28 мм выпускать выгоднее, чем 23.

зато   22-23   всегда есть и по акциям дешевле 28
img/ag

только освоение нового продлевает нам жизнь

Re: B-64 Rekord 1970

Sacensībās mazāk par 28 vairs nav nevienam,  25mm pagātne, tehnoloģijas virzās uz priekšu un ražotāji spēj nodrošināt to pašu izturību āri ar mazākiem spiedieniem nezaudējot gaitas īpašības, tas nav tikai mans viedoklis, bet gan tendences, kas valda velosportā

Добавлено: 27-11-2021 21:50:37

Jūs nekad nenomīsiet ar 23 tādā pašā atrumā pa sliktas kvalitātes ceļiem, kā ar 28, katriem apstākļiem savas riepas, tāpat, kā ziemas un vadaras

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

Re: B-64 Rekord 1970

Т.е. Вы поддерживаете универсальный велосипед? img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: B-64 Rekord 1970

Один коллега сказал ,запомнилось . Ну это как купание в кедах. Когда купаться хочется а дно не позволяет и детьми были купались. Ну если сильно хочется то можно , между прочим img/ag  img/ag  img/ag

1

Re: B-64 Rekord 1970

Zilā krāsa beidzās. img/ag  img/ag  img/ag
Būs vēl cita stūre un bremzes, gan priekšā, gan aizmugurē
B-64 Rekord 1970 B-64 Rekord 1970 B-64 Rekord 1970 B-64 Rekord 1970


Starpfinišs

Rīga, Gustav Erenspreis Original Special 1939, ХВЗ «Старт Шоссе» 1980, ХВЗ Рекорд 1985,  ХВЗ «Старт Шоссе» B-553 1970,  ХВЗ В-68и Метеор 1964, ХВЗ В-552И Чемпион-Шоссе/Спорт 1985, ХВЗ В552И переходный 1984

10