Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

img/ay Поработали Вы хорошо. Жаль только, что хозяин эээ страдает современным вкусом. Сидуха и цвет напрочь убили старину при общем восприятии. Ценителю старинных велосипедов img/rolleyes остаётся любоваться лишь фрагментами — втулками, системой, педалями, эмблемой. Надо было настоять на кирпичном, или каком ещё — не таком вырвиглазном — цвете рамы.

Кстати, вот так руль должен стоять — о чём я говорил в Вашей теме про "Украину" img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Контрастненький такой велосипед)

Делай правильно и не делай неправильно © Лао-цзы

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

VaultDweller пишет:

Контрастненький

img/ag Вот, слова воспитанного человека, а не то что некоторые img/ah

kisa пишет:

вырвиглазном — цвете рамы

img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

jordan777, колеса повернули ті, що і були при покупці, а саме 26". У #1 написано, що тимчасово застосували 28", але для цього прийшлося зняти крила.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

kisa, моєї заслуги тут небагато.
Оскільки на вело рідної фарби ніде немає, а фарбу можна доволі легко обідрати, то завжди можна буде зробити загальне перефарбування. Рідна основа сідла є, тому і сідло ще можна повернути. Поки ще хазяїн міркує над фарою/динамкою та переднім гальмом. Хазяїн ще молодий, все може переробити (під Вашим впливом та згідно зі своїм баченням). Тобто все ще попереду, тема не закривається.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

1

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

VaultDweller,

Spoiler

з часом білий колір має тенденцію становиться сірим, і чорний — теж. Тому з часом контрастність буде зменшуватися  img/ag.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

3

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Я чего про колеса то спросил, как то на тех не родных она как то поинтереснее выглядела, а эти из за огромных зазоров выглядят как маломерки....

Куплю ранний "телескоп"

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

jordan777, на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 42#p240842 вело В-22 від ХВЗ — такі ж зазори. А ці два вело майже ідентичні за розмірами (В-22 фактично є клоном). Навіщо конструктори заклали такі зазори, ми вже навряд чи взнаємо. Може спочатку планували 27", може заклали таку перспективу, може така була тоді мода.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

img/bs Зазоры довольно характерны для тех лет и ранее.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Sedoy-K пишет:

Зачем конструкторы заложили такие зазоры

Возможно, чтобы грязью колесо меньше заклинивалось img/bk

Жить километрами, а не квадратными метрами ©
Страву с велом использую редко

2

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Доброго здоров'я. Переглядаючи німецькі оголошення потрапив на оголошення про продаж ластівки. на ньому Ваша  "пташка" — виробник Gustav Walter & Co.  "Möve" (https://de.wikipedia.org/wiki/Möve_(Fahrrad).
Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.) ,  напис знизу  повністю — ORION, просто "обрізано часом" Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

4

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

taras.sharan, дуже дякую!
Так Ви вважаєте, що на зображенні емблеми з https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 34#p231734 понизу написано ORION, а не  RIO?
Тобто WALTERS — це виробник, а ORION — модель вело.
Дуже цікаво, це потрібно уважно вивчити.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Sedoy-K пишет:

написано ORION, а не  RIO?

taras.sharan пишет:

просто "обрізано часом"

img/bw
А иначе — что это, как не огрызок буквы "N" в том же шрифте с засечками?
Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Слева, по этой гипотезе, буква "О" поместилась на отрезанный кусок, не оставив огрызка (или там я вижу таки огрызок, а не блик?).

И уголок у "R" подрезан (хотя общая аккуратность дизайна тех шильдов не сильно блещет, можно предположить, что так и было, но всё остальное — за обрезку).  Да и птичка. Та контора её рисовала по-разному, правда, чуть не каждый год и на каждой модели. Однако про контору. У Вас там написано Walters сверху. А здесь https://de.wikipedia.org/wiki/Möve_%28Fahrrad%29 про марку Möve сказано, что изначальный владелец — Walter & Co. GmbH. Там, кстати, расписаны все эти переплетения имён между марками-моделями.
img/bk

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.