Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

img/ay Поработали Вы хорошо. Жаль только, что хозяин эээ страдает современным вкусом. Сидуха и цвет напрочь убили старину при общем восприятии. Ценителю старинных велосипедов img/rolleyes остаётся любоваться лишь фрагментами — втулками, системой, педалями, эмблемой. Надо было настоять на кирпичном, или каком ещё — не таком вырвиглазном — цвете рамы.

Кстати, вот так руль должен стоять — о чём я говорил в Вашей теме про "Украину" img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Контрастненький такой велосипед)

Делай правильно и не делай неправильно © Лао-цзы

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

VaultDweller пишет:

Контрастненький

img/ag Вот, слова воспитанного человека, а не то что некоторые img/ah

kisa пишет:

вырвиглазном — цвете рамы

img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

jordan777, колеса повернули ті, що і були при покупці, а саме 26". У #1 написано, що тимчасово застосували 28", але для цього прийшлося зняти крила.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

kisa, моєї заслуги тут небагато.
Оскільки на вело рідної фарби ніде немає, а фарбу можна доволі легко обідрати, то завжди можна буде зробити загальне перефарбування. Рідна основа сідла є, тому і сідло ще можна повернути. Поки ще хазяїн міркує над фарою/динамкою та переднім гальмом. Хазяїн ще молодий, все може переробити (під Вашим впливом та згідно зі своїм баченням). Тобто все ще попереду, тема не закривається.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

VaultDweller,

Spoiler

з часом білий колір має тенденцію становиться сірим, і чорний — теж. Тому з часом контрастність буде зменшуватися  img/ag.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

3

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Я чего про колеса то спросил, как то на тех не родных она как то поинтереснее выглядела, а эти из за огромных зазоров выглядят как маломерки....

Куплю ранний "телескоп"

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

jordan777, на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 42#p240842 вело В-22 від ХВЗ — такі ж зазори. А ці два вело майже ідентичні за розмірами (В-22 фактично є клоном). Навіщо конструктори заклали такі зазори, ми вже навряд чи взнаємо. Може спочатку планували 27", може заклали таку перспективу, може така була тоді мода.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

img/bs Зазоры довольно характерны для тех лет и ранее.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Sedoy-K пишет:

Зачем конструкторы заложили такие зазоры

Возможно, чтобы грязью колесо меньше заклинивалось img/bk

Жить километрами, а не квадратными метрами ©
Страву с велом использую редко

2

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Доброго здоров'я. Переглядаючи німецькі оголошення потрапив на оголошення про продаж листівки. на ньому Ваша  "пташка" — виробник Gustav Walter & Co.  "Möve" (https://de.wikipedia.org/wiki/Möve_(Fahrrad).
Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.) ,  напис знизу  повністю — ORION, просто "обрізано часом" Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

4

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

taras.sharan, дуже дякую!
Так Ви вважаєте, що на зображенні емблеми з https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 34#p231734 понизу написано ORION, а не  RIO?
Тобто WALTERS — це виробник, а ORION — модель вело.
Дуже цікаво, це потрібно уважно вивчити.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Sedoy-K пишет:

написано ORION, а не  RIO?

taras.sharan пишет:

просто "обрізано часом"

img/bw
А иначе — что это, как не огрызок буквы "N" в том же шрифте с засечками?
Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

Слева, по этой гипотезе, буква "О" поместилась на отрезанный кусок, не оставив огрызка (или там я вижу таки огрызок, а не блик?).

И уголок у "R" подрезан (хотя общая аккуратность дизайна тех шильдов не сильно блещет, можно предположить, что так и было, но всё остальное — за обрезку).  Да и птичка. Та контора её рисовала по-разному, правда, чуть не каждый год и на каждой модели. Однако про контору. У Вас там написано Walters сверху. А здесь https://de.wikipedia.org/wiki/Möve_%28Fahrrad%29 про марку Möve сказано, что изначальный владелец — Walter & Co. GmbH. Там, кстати, расписаны все эти переплетения имён между марками-моделями.
img/bk

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

доброго здоровя. знайшов сьогодні "ще раз" німецький сайт по визначенню велосипедів колишньої НДР( на першій сторінці по визначенню він уже переїхав). Даю посилання на велосипеди MOVE- https://ddrfahrradwiki.de/Modelle_Möve

1

Re: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)

taras.sharan пишет:

він уже переїхав

img/thank
img/ag Я за.. устал за ними следить и ссылки править img/bu

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.