Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Odyssey, дякую за прискіпливу увагу до цього проекту!

1. Кульки, так, ф6 мм. Це моя технічна помилка, я там поправлю.
2. Про "Салют" нічого не знаю. Спробую запам'ятати.
3. Як на мене, на першому та другому — майже однакові. Я мав на увазі ту велику різницю, яку ми бачимо на четвертому фото. Я зроблю своє, додам у #14.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

(25-04-2023 19:21:39 отредактировано Sedoy-K)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Продовження з #14.

Передня втулка.
Має стандартні характеристики: стальна, цільна (без сепараторів, під насип), кріплення – гайка, тощо. Отвори під шпиці не мають зенкування, але краї не прим'яті, тобто втулка загартована. Лиски на одному з конусів під вузький ключ.
Підшипники по 9 кульок ф5 мм.
Вісь з різьбленням М8х1. Клеймо Ж мають втулка, вісь, обидва конуси.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Задня втулка.
Тип гальмівної системи – Torpedo. Докладна характеристика є тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=124 .
Втулка стальна, має клеймо Володимирського ВО "Точмаш": кружок та два трикутника. Саме такі втулки ставило ЖВЗ на свої велосипеди. Стан втулки добрий, доріжки кочення потребують незначного шліфування/полірування. Краї отворів під шпиці не прим'яті, тобто втулка загартована.
Заповнення втулки – звичайне, клейм на деталях не виявлено. Зірка фіксується пружним кільцем, має 15 зубців. Стан деталей вузла – добрий.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Продовження на #27.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Sedoy-K пишет:

краї не прим'яті, тобто втулка загартована

Втулка може й загартована. А хіба фланці передніх втулок гартувалися? Досі таких не бачив.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Отож.
Сердцевина является деталью подшипников, потому хромистая сталь и терморбработка. А фланцы штамованы из простой жести, грубо говоря, которой там вполне достаточно.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Коллеги ! там же втулка торпедо. Она целиком термообрабатывается.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

А якщо завусениці навіть не прим'яті, то це що: проста жерсть? Ні, це признак загартованої сталі. Я бачив втулки зі вм'ятинами від шпиць. А тут вм'ятин немає зовсім.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Передні втулки зі сталевими фланцями практично всі мають вм'ятини від спиць, якісь більше проминаються, якісь менше. Немає їх тільки на нових втулках. Якщо уважно придивитися, то й на Вашій втулці можна їх знайти. Кілька вм'ятин я бачу і на фото, хоч воно має невисоку роздільну здатність.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Odyssey,

Spoiler

було би про що сперечатися! Може є, може немає, де тепер про це впізнаємо? Я вже її у колесо зашпицював та шпиці протягнув. Як би сказав Носорев Тарас, дайте протокол випробувань на твердість. Але у мене нема чим вколоти.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

tork пишет:

торпедо.

img/ag Спереди не Торпедо img/bm
Кстати, не знаю, как наши, но на немецкой Ренак я фланцы свободно сверлил.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

На многих втулках б\у мне встречались около отверстий вмятины от спиц, так что там явно мягкий металл, в том числе и алюминий промятый попадался.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

DVDshnik,  это от езды на расслабленных спицах. Они и разбивают отверстия своими движениями.

1

(25-04-2023 19:42:43 отредактировано Sedoy-K)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Продовження з #17.

Знову кермо.
Кермо було приварене до виносу, відрізав.  Знайшов не пошкоджене б/у, схожої геометрії: високе, з характерно невеликим (50 мм до центра трубки) підйомом з площини, висотою 200 мм, розмахом 570 (було  620) мм, посадковим діаметром 23.5 мм (з насічкою). 
Винос при відрізанні вдалося зберегти візуально майже неушкодженим, хоча хромове покриття не в кращому стані. Для виносу характерно виконане гніздо під гайку.
Гріпси збереглися рідні, чорного кольору, що були "у моді" у 1970-ті роки ("Україна" 111-411 від ХВЗ, В-143 від ММВЗ, …). На кермо встановив дзвінок.

ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.    ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.     ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.  ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.  ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.     ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

(09-09-2023 21:38:05 отредактировано Sedoy-K)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Ободи.
Обід переднього колеса 20" має такі характеристики: стальний, хромований, з профілем "швелер", кількість шпиць 32, є лівим щодо шпиць. Стик – зварний, довільне розташування відносно отвору для штуцера камери.
Первинний стан: є іржа, але хром ніде не відшарувався. Розібрав колесо, виправив невеличку "вісімку" на саморобному стенді ( https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 08#p239308 ), протравив іржу ( як і раніше https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 87#p238987 ), але вже мішки були потрібні менших розмірів.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Обід заднього колеса та  втулка мають клейма від ММВЗ. Тобто заднє колесо — не рідне.
Обід має такі характеристики: з алюмінієвого сплаву, з профілем "швелер", кількість шпиць 36, є правим щодо спиць. Стик – зварний, довільне розташування відносно отвору для штуцера камери.
Знайшов задню втулку від Володимирського заводу Точмаш, які ставилися на велосипеди ЖВЗ. Замінив втулку на колесі.
На сій час шукаю обід заднього колеса 20", з профілем "швелер", кількість шпиць 36, зі сталі, хромований.

Розмір шин: 406х40 мм. Початковий стан: різних виробників, цього сторіччя, тобто не рідні. Протектори майже не зношені, але бічні частини – з тріщинками. Ще можна поїздити, тимчасово залишив, як і камери із заплатами.

Спиці – були сталеві, не хромовані ф2.0 мм, довжиною 186 мм, ніпелі G14.  Спицювання коліс було на 2 та 3 хреста, без перехрестів, "фабричне". Під ніпелями алюмінієвого ободу були присутні шайби (залишив).
Спицювання коліс знову зробив на 2 та 3 хреста, у "майстровий" спосіб (спиці нові, від Флагман, сталеві, хромовані ф2.0 мм, довжиною 186 мм, ніпелі G14).
Є рідні фабричні гумові фліпери.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Щитки.
Передній щиток(крило) має дві поперечні тріщинки довжиною приблизно 3 та 7 мм. На мій погляд, їхню появу спровокувало настільки високе кріплення щитка до вилки, що "вуси" виявилися якби закороткими, й він "заломився" майже посередині між цим кріпленням та "вусами" (див. друге фото тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 54#p243354 ). Проблему зняв зменшенням радіуса округлення на язичку, що приварений до щитка. А також виправив "залОм", затупив вершини тріщини невеличкими отворами та стягнув їх невеличкими скріпками.

Задній щиток має наприкінці своєї задньої частини тріщину вздовж вершини ребра жорсткості, довжиною приблизно у 60 мм. Вважаю, що це наслідок надмірного витягування метала при штампуванні щитка, а також вібрації при експлуатації.
Ситуацію значно поліпшив у такий спосіб. Вирізав із залишку щитка такого ж профіля заплату довжиною приблизно у 130 мм, відрізав бічні частини заплати. Цю заплату зафіксував на щитку знизу (її не видно) трьома гвинтами, які закріплюють задній катафот та "вуси", причому на поверхні контакту наніс густу фарбу (замість клею, для герметизації). До цієї заплати ушкоджену частину щитка приклепав заклепками, зробленими з тонких цвяхів ф1 мм. Вершину тріщини затупив невеличким отвором. Ззовні видно тільки невеличкі голівки заклепок, і то зблизька.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Катафот задній встановив типу "човник", характерний для того часу ("Україна" 111-411, інші). Передній та бічні катафоти конструкцією не були передбачені.

Щиток захисту ланцюга знайшов відповідно до моделі велосипеда, хоча й іншого кольору, б/у.  Поки що не привів до ладу.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

(25-04-2023 21:11:12 отредактировано Sedoy-K)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Сідло.
Основа сідла – з трьома великими пружинами стискання, з 6-ю горизонтальними пружинками довжиною приблизно 8 см. Підновив фарбування колись фарбованих частин основи чорною емаллю ПФ-115. Знайшов відсутню передню пружину стискування. Задник має гнізда для кріплення сумки для інструмента.
Штир під сідлом має загальну довжину 380 мм та під замок сідла 40 мм. Два посадкових зовнішніх діаметра такі: 24.8 мм та 21.7 мм. Товщина стінки приблизно 2 мм.
Замок сідла – стандартний, з двома гайками М8х1.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.       ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Верхнє покриття – чепрак, одношаровий, товстий, без клейма. Має незначні пошкодження.  Обслугований аналогічно з  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 37#p239937  та  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 78#p239978 , але без просочування у
желатині (був достатньо жорсткий). Бічний вирив "залікований" із застуванням шматочків тонкої шкіри та рідкої шкіри ("працює" і як клей, і як заповнювач стиків): процес не трудомісткий, але дуже протяжний у часі (фактично доба між кожним "помазанням").
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.   ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Сумка для інструмента. Стандартна для тих часів, зі шкірозаміннику (лінолеуму) коричного кольору, з характерним невиразним тисненням, на сідло. Стан – добрий.

Продовження на #33

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2