Ободи.
Обід переднього колеса 20" має такі характеристики: стальний, хромований, з профілем "швелер", кількість шпиць 32, є лівим щодо шпиць. Стик – зварний, довільне розташування відносно отвору для штуцера камери.
Первинний стан: є іржа, але хром ніде не відшарувався. Розібрав колесо, виправив невеличку "вісімку" на саморобному стенді ( https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 08#p239308 ), протравив іржу ( як і раніше https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 87#p238987 ), але вже мішки були потрібні менших розмірів.
Обід заднього колеса та втулка мають клейма від ММВЗ. Тобто заднє колесо — не рідне.
Обід має такі характеристики: з алюмінієвого сплаву, з профілем "швелер", кількість шпиць 36, є правим щодо спиць. Стик – зварний, довільне розташування відносно отвору для штуцера камери.
Знайшов задню втулку від Володимирського заводу Точмаш, які ставилися на велосипеди ЖВЗ. Замінив втулку на колесі.
На сій час шукаю обід заднього колеса 20", з профілем "швелер", кількість шпиць 36, зі сталі, хромований.
Розмір шин: 406х40 мм. Початковий стан: різних виробників, цього сторіччя, тобто не рідні. Протектори майже не зношені, але бічні частини – з тріщинками. Ще можна поїздити, тимчасово залишив, як і камери із заплатами.
Спиці – були сталеві, не хромовані ф2.0 мм, довжиною 186 мм, ніпелі G14. Спицювання коліс було на 2 та 3 хреста, без перехрестів, "фабричне". Під ніпелями алюмінієвого ободу були присутні шайби (залишив).
Спицювання коліс знову зробив на 2 та 3 хреста, у "майстровий" спосіб (спиці нові, від Флагман, сталеві, хромовані ф2.0 мм, довжиною 186 мм, ніпелі G14).
Є рідні фабричні гумові фліпери.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)