Odyssey, а мені не зрозуміло!
Відстань між двома задніми точками кріплення — точно така, як і у мене. Задню точку видно на фото.
Середню не видно, але бонка приварена точно по центру труби, яка під сідлом.
А передня частина щитка довше майже на 2 см. Тобто на тому вело, з якого цей щиток, каретка зсунута вперед на ці 2 см? Але при цьому і труба повинна зсунуться. Тоді середня бонка повинна бути закріпленою в іншому місці. Якому? Окрім труби нема куди її тулити!
Ну не може ж бути, щоб всі рами на ЖВЗ були різними у розмірах, а щитки штампувалися індивідуально!
Роблю таке припущення:
Цей щиток для подібної рами, але на цьому екземплярі рами бонки закріплені вище, ніж потрібно. Можливо — брак. Якщо їх зсунути нижче приблизно на 1.5 см (там є така можливість), то щиток зсунеться назад приблизно на 2 см. При умові, що центральне "вухо" (кріплення) було потрібно приварити (там точкове зварювання) ближче до переду. Тобто центральне "вухо" приварили (приварювали) "по місцю". Це ж швидше реалізувати, ніж переварювати бонки!
Щодо переднього кріплення, то його пластина має вигини, яки дозволяють змінювати її довжину, теж "по місцю".
На ЖВЗ, як відомо, якістю своїх вело не дуже займалися.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)