(11-06-2023 20:53:38 отредактировано Sedoy-K)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Odyssey, щиток не рідний.
До його дизайну претензій немає. До місць кріплення — теж. Сталь так не тягнеться.
Чому така ситуація — я не розумію. Мабуть, була ще подібна конструкція вело.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Sedoy-K пишет:

щиток не рідний

Sedoy-K пишет:

я не розумію

Ну то все ж зрозуміло! Якщо не рідний то нема питань, він не стане як слід.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Здравствуйте, уважаемый Sedoy-K! С восхищением смотрю на Ваши работы. Заметил, что Вы стараетесь сохранить общий оригинальный облик, это особенно радует. Особенно, если учесть тот факт, что велосипедов этой модели да и вообще складников на форуме не так и много на фоне остальных моделей велосипедов, спасибо Вам большое!

Spoiler

По поводу щитка цепи: на данном экземпляре он с большой вероятностью оригинальный

(11-06-2023 22:51:28 отредактировано Sedoy-K)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Odyssey, а мені не зрозуміло!

Відстань між двома задніми точками кріплення — точно така, як і у мене. Задню точку видно на фото.
ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Середню не видно, але бонка приварена точно по центру труби, яка під сідлом.

А передня частина щитка довше майже на 2 см. Тобто на тому вело, з якого цей щиток, каретка зсунута вперед на ці 2 см? Але при цьому і труба повинна зсунуться. Тоді середня бонка повинна бути закріпленою в іншому місці. Якому? Окрім труби нема куди її тулити!

Ну не може ж бути, щоб всі рами на ЖВЗ були різними у розмірах, а щитки штампувалися індивідуально!

Роблю таке припущення:
Цей щиток для подібної рами, але на цьому екземплярі рами бонки закріплені вище, ніж потрібно. Можливо — брак. Якщо їх зсунути нижче приблизно на 1.5 см (там є така можливість), то щиток зсунеться назад приблизно на 2 см. При умові, що центральне "вухо" (кріплення) було потрібно приварити (там точкове зварювання) ближче до переду. Тобто центральне "вухо" приварили (приварювали) "по місцю". Це ж швидше реалізувати, ніж переварювати бонки!

Щодо переднього кріплення, то його пластина має вигини, яки дозволяють змінювати її довжину, теж "по місцю".

На ЖВЗ, як відомо, якістю своїх вело не дуже займалися.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

sergey02072001, дякую! Мабуть цей щиток все ж з Десна-2. Щодо збереження оригінальності, то у мене просто немає часу експериментувати чи переробляти. І робота, і вік тиснуть.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Як відомо, модель складаного велосипеду ЖВЗ В-849 випускалася в декількох серіях, як мінімум існує рання та пізня варіаці, а після неї були 113-222 та 113-221.

ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в. ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Припускаю, що щиток може бути як від іншої серії моделі В-849, так і від однієї з наступних моделей. 20 мм очевидної різниці — то все ж не 2 мм, на брак таке списувати я б не став.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Sedoy-Kimg/ay
Кроме краски, правда img/bk
img/bw Щиток по рисунку ЖВЗ, да? Но откровенно длинный для складника с маленьким треугольником. Дык напоминаю: параллельно тот же завод выпускал большие дорожные велосипеды  img/af

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

kisa пишет:

большие дорожные велосипеды

Да, только вот щиток от В-140 — редкость редкая и как он на самом деле выглядит?  img/bn

На В-849, судя по имеющимся фото, щиток стоял более-менее адекватно.

ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в. ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

А вот с Олимпиады, что неудивительно и вполне соответствует духу времени, уже как-то кособоко. На фото 113-222 '80 года.

ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в. ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в. ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Т.е. это не один такой длинный щиток на складной Десне...
Ну дык это, в таком случае, похоже на попытку заводского присобачивания большого щитка с целью унификации.
Ведь этот длинный щиток явно на дорожник встанет, как родной.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

В общем получилось достаточно неплохо, на четвёрочку. А так-то велосипед этой модификации лично мне сильно напоминает мой складной  "Аист" 1994г.
Имеющаяся у меня складная "Десна" ЖВЗ 2004г. имеет совершенно другой конструктив.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Я все ж залишаюся на версії, яку сформулював вище:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 61#p247461

Там на фото добре видно, що щиток стоїть зависоко. Щоб його опустити, потрібно переварити дві бонки. Що робити не стали. Зробили тільки одне: центральне "вухо" на щитку приварили "по місцю".

На предостанньому фото з https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 76#p247476 — така ж ситуація, а рік — суміжний: 1980-й. Цілком можливо, що була зроблена значна партія рам із завищеним положенням бонок.

Я змолоду працював у механічному цеху, таке буває: уся партія — з відхиленням. Робітник налаштував невірно та "уперед". Пам'ятаю свій випадок, коли токар невірно налаштував токарний автомат і з півсотні так званих "трибок" (суцільна вісь із зубчастим колесом) була на 1 мм прослаблена по посадковому діаметру.

У таких ситуаціях цеховий технолог йде до конструкторів оформлювати так званий "листок відхилень". Вирішується просте питання: що можна зробити, щоб не робити заново. Якщо такий варіант знайдено, то "листок відхилень" візується у визначених посадовців, і рішення реалізується.

Тоді вдалося знайти підшипник на заміну потрібному, а також оперативно уменшити посадковий отвір у корпусах, які, на щастя, ще не виготовили. То була продукція військового призначення.

А тут — ширпотриб. Військового приймання немає. Не дуже гарно виглядає? Зійде!

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

Sedoy-K, Может быть предполагалось устанавливать ведущие звезды с разным количество зубьев, и щиток сдвинули, что бы могла влезть звезда большего размера.

Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.

MaksM, а яка більшого розміру? На В-849 передня зірка має 46 зубців. На заміну зношеної скоріші за все можна знайти на 48 зубців. Збільшення радіусу приблизно на 1-2 мм. Ваш варіант цікавий, але навряд чи реальний.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)