Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Нарешті вилка, рама, багажник та крила  пофарбовані, приблизно з тиждень їх не торкався. Сьогодні ближче до вечора почав збирати все до купи.

Після фарбування вага дещо збільшилася:
   рама — 3275 г.
   вилка — 1187 г.
Багажник потягнув на 710 грам.
Ох, а крила ... не зважив. Теж, мабуть, добрали ваги грам на 10.

Якщо нічого не трапиться, то завтра буде друге "поїхало", вже при повному параді.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

img/ag Ну да, по такой погоде грех было маляркой не заняться img/ag
Ждём-с img/hitry

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Зібрав усі дані по рамі:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Фото передніх гальм (з клеймом відомого виробника):
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

та гальмівної ручки:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Гальма так собі: кволі. Ручка дуже постраждала від іржи, прийшлося попшикати з балончику. Гвинт на ручці — з потовщенням, щоб не здеформувати основу ручки.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

4

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K пишет:

клеймом відомого виробника

img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сьогодні відбулося друге "поїхало".

Проїхав два кола з вже проміряною довжиною, а саме приблизно по 3.5 км. Сільський асфальт, ґрунт, щебінка. Все відпрацювало без нарікань, окрім передніх гальм: при гальмуванні вони так вигинаються, що виникає думка, що ось зараз їм прийде кінець. І як їх випустили у серію, не зрозуміло. Мабуть потрібно знайти інші, не такі кволі.

Сліпуче сонце та камера бюджетного смартфона на дозволили створити якісні фото. Тому це відкладаю на день з "мінливою хмарністю". А поки ще такі, як є:

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Основний колір — темна вишня. Колір крил — слонова кістка + темно-вишневі ліновки.
І бронзовий колір деколей та ліновок на рамі й вилці.
Навіяно CSEPEL «Лебедь» від Veksha: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 86#p243886 ,
а також своєю "Україною" В-111-411 https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 91#p240591 .

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

14

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K пишет:

так вигинаються, що виникає думка

img/ag Я привык img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K, очень даже красиво получилось  img/ay
а про тормоза у меня всё время вопрос висит, кто был тот человек, который после испытаний сказал "норм, запускаем в серию"  img/ap

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sozeenov, він велосипед без гальм випробував, а йому сказали, що вони ще будуть. І він такий, ВАУ!
img/bj

Я рухаюсь, значить я існую!

3

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K, Дуже круто выйшло! Дивлюся я оце на Ваш багажник і він мені набагато більше подобається від тих проволочних, що поставив на свій велосипед. А зеркало реально зручна річ?

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Всім за увагу до проєкту — дякую! Будуть кращі фото — присилайте кращі відгуки  img/ag   

kisa, так що, і мені звикати? Мабуть, спочатку спробую, а там як у реальну ситуацію попаду — буде остаточне рішення.

Щодо багажнику. Цей дизайн мені теж більше подобається, але ці багажники коротше інших та, мабуть, слабкіші інших (не маю власного досвіду. В далеких 60-х у мого сусіда-однолітка був чоловічий ПВЗ, так він постійно на ньому щось правив: то шатун, то багажник, то вісімку. А на моєму (нашому) ЗІФ приблизно 1955 року народження нічого не згиналося. Танк а не вело. Завод то був той же самий, але сусідський вело був значно легше).
Дзеркало заднього виду реально бажана річ, як і в авто. Я маю таке ж дзеркало на В-111-411, зберігає нервову систему, коли ззаду щось насувається. Але при парковці та при ремонті у положенні "до гори дриґом" — заважає. Мій загальний висновок: бажана річ.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

5

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Цікаво, що колісна база 1175 мм така ж, як і на В-111-411. А ось передача 48/22 — це не 48/19. Дуже відчувається! Воно і зрозуміло — це ж дамка. На рівному асфальті — програш у швидкості, а на ґрунті, щебінці та на гору — явний виграш у прикладених зусиллях!

До речі, той п'ятерик, що приїхав від попереднього хазяїна, виявився для знайденої зірки на 22 зуба прослабленим приблизно на 0.6 мм, і зірка просто непристойно клацала. Примірив зірку на 21 зуб, на 20 зуб — приблизно така ж ситуація. Тоді порився у своїх засіках та знайшов п'ятерик з діаметром, на 0.4 мм більшим, і все владналося. Чого-чого, а таких чудес не чекав.

Тут  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 29#p259229  я написав:

8. Різьблення вилки (довжина штока 21 см) має значні ушкодження, а сам шток зварений з двох частин.

Ситуація цікава.

По-перше, зварний шов доволі якісний, а вело експлуатувалося у селі. Можливо, що вилка — з іншої моделі. Особлива прикмета всіх чотирьох дропів — отвори для закріплення "вусів" не мають різьблення. Фото передніх дропів можна побачити по посиланню вище. Я таке вже зустрічав на В-025, https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 17#p250717 .

По-друге, верхній конус-гайка був якийсь незвичної форми (верхня ХРОМОВАНА поверхня — під конус, довжина різьблення — скорочена), і під ним різьблення на штоку вилки було злизане, а все тримала верхня гайка. Коли я поставив стандартний конус-гайку, то вона зупинилася не на злизаній частині різьблення, і все владналося без додаткових складних дій. Якщо попередній хазяїн (хазяйка) бул(а) на 20 кг важче за мене, то, вважаю, що мені ніщо від такої вилки не загрожує.

Ось такі подробиці.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

6

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сьогодні о десятої годині суцільна хмарність прикрила сонце, а це умови для фотографування.
Наклацав добряче, так що прохання притримати емоції, поки не викладу.

Загальні зображення:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В 

Родові символи:
Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В    Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В    Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

8

(05-05-2024 15:40:23 отредактировано Sedoy-K)

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Окремі частини:

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

8

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Хорошая работа. img/ay  Нравится ваш основательный подход к вопросам велостроения, а также  выбор стилистики проектов. Почти реставрация, всем мелочам уделено внимание. Но в тоже время у вас получаются ездовые, а не музейные велосипеды.
Чем и как красили? С виду кажется "сурик" и кисточкой.

2

(12-08-2024 21:09:20 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

І ще:

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В   Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

І всіляка дрібнота:

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В 

Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В  Сільські дамки на базі рами ПВЗ 21В

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

8