Riverdale, DVDshnik, route 66, Виталий, kisa, дякую!
Сьогодні розібрався з цим колесом. Приглядівся — справді "фабрика". Зняв з вело, розібрав.
Перед цім:
— прибрав спиці з обода 20", знову поставив за звичним своїм алгоритмом (спочатку біля отвору для ніпеля камери ставлю 4 спиці: 2 спереди, 2 ззаду, перевіряю, потім — всі інші). Отримав нормальний набор, не "фабричний";
— переглянув набори на всіх інших наявних у гаражі вело. Ніде немає "фабричного" набору.
Странно. Як так трапилося?
Є одна зацепка: всюду 3х та 4х, а тільки на цьому 2х.
Чому 2х ? А спиці 294 мм, Spelli. Звідкіля взялися? Був місцевий заказ, хазяїн приніс пачку 100 шт. Казав, що 296 наміряв, але купити зміг тільки 294. Звісно, на передньому. На заднє йому поставив свої 300 мм Флагман, він мені віддав Spelli. Сталі в нагоді, оскільки в засіках для цього вело не знайшлося достатньої довжини Флагман.
Але це ну ніяк не проясняє ситуацію. Я же не вперше збирав 2х!
А для цього вело: перший раз — для першого "поїхало", другий — на новий обод, і, ... і третій — після полірування обода! Переглянув своє повідомлення: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 93#p272693 — нічого не можна зрозуміти з того останнього фото!
Пам'ятаю, що закінчив полірувати вже під вечір, і наживив спиці тоді же. Отже, був трошки "не в себе" після восьми годин дрилю на 2500 об/хв!
Висновок "ну дуже оригінальний": відповідальні дії потрібно робити "на свіжу голову" !!!
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)