Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Красивый img/rolleyes
Я на дизайн смотрю. В обсуждение техники лезу только в процессе. А когда готов — просто воспринимаю в сборе img/ag

https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=397#p397 Тут же, как умел, с картинками про набор показал.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Гарна робота!
    Що до пильнику передньої втулки, можна зробити з пружини від будильника, чи будь якого завідного механізму.
   Подивіться як Віктор Ходеев встановлював такі гальмівні важелі, так не зручно, так на вигляд не дуже, але ефективно.
   На їжака треба надягнути ніпель від шприх

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Уважаемый коллега,а цировки у Вас — супер! На старых велосипедах в родном окрасе они блеклые вместе с основной краской и вида особо не дают. Глядя на Ваш проект ,понял , для чего их рисовали когда-то.

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Велосипед — красень!
Рамі В-110 пощастило, що Ви її надибали.

1

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

Riverdale, DVDshnik, route 66, Виталий, kisa, дякую!

Сьогодні розібрався з цим колесом. Приглядівся — справді "фабрика". Зняв з вело, розібрав.

Перед цім:
— прибрав спиці з обода 20", знову поставив за звичним своїм алгоритмом (спочатку біля отвору для ніпеля камери ставлю 4 спиці: 2 спереди, 2 ззаду, перевіряю, потім — всі інші). Отримав нормальний набор, не "фабричний";
— переглянув набори на всіх інших наявних у гаражі вело. Ніде немає "фабричного" набору.

Странно. Як так трапилося?

Є одна зацепка: всюду 3х та 4х, а тільки на цьому 2х.
Чому 2х ? А спиці 294 мм, Spelli. Звідкіля взялися? Був місцевий заказ, хазяїн приніс пачку 100 шт. Казав, що 296 наміряв, але купити зміг тільки 294. Звісно, на передньому. На заднє йому поставив свої 300 мм Флагман, він мені віддав Spelli. Сталі в нагоді, оскільки в засіках для цього вело не знайшлося достатньої довжини Флагман.

Але це ну ніяк не проясняє ситуацію. Я же не вперше збирав 2х!
А для цього вело: перший раз — для першого "поїхало", другий — на новий обод, і, ... і третій — після полірування обода! Переглянув своє повідомлення: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 93#p272693 — нічого не можна зрозуміти з того останнього фото!

Пам'ятаю, що закінчив полірувати вже під вечір, і наживив спиці тоді же. Отже, був трошки "не в себе" після восьми годин дрилю на 2500 об/хв!

Висновок "ну дуже оригінальний": відповідальні дії потрібно робити "на свіжу голову" !!!

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: "Збірна солянка" на базі рами "Прогрес" В-110 від ХВЗ 1958 р.

StaS 1986, дякую!

1. Поки ще не вибрав варіант, їх у мене декілька. Приміряв такий собі "пеньок" від старої задньої втулки: явно завеликий.
2. Мене положення та хід гальмівної ручки задовільняє, я про це написав вище у https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 78#p274778 .
3. З їжаком є проблемка. Був задовгий трос, перекусив. Хотів надіти ніпель (є старі латунні), але не зміг надіти: не бачу! Пошукаю тонкий мідний дрот, обмотаю, запаяю. Зроблю.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1