Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.
Kochegar, . А что за производитель?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Комплектация и сборка велосипедных колёс.
Страницы Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 133 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Kochegar, . А что за производитель?
А черт его знает. И такие мне уже не в первый раз попадаются:
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&a … 5#p1828045
Во, по ссылке на фото видно маркировку. Так это ж "Флагман" .
Як сказав би колега Максим, "вброс": у кого на чистокровному шосері, чи на експонаті стоять шайби біля голівок шприх?!
У мене колесо на ш3 зібрано 7 років тому без шайб, на шприхах з нержавійки (обод MACH1 210) — 3 рази протягував з інтервалом в кількасот км, поки шприхи не перестали потріскувати при вищих навантаженнях. Про крокодиловодство я тоді ще не знав окрім вирізки зі статті Шелдона нічого не читав . Три роки тому я вже був частково просвітлений і тому звернув увагу, що згини біля голівок шприх стали дуже плавними (не 90°). Жодна шприха не порвалась (обод MACH1 210). Нержавійка більше пластична
Тому думаю треба зробити уточнення про установку шайб- для стальних оцинкованих шприх установка шайб майже необхідна, для шприх з нержавійки дуже бажана, особливо бажана для важких умов експлуатації.
CustoмBicyclь, а если бы Вы сразу колеса собрали с шайбами, то и тянуть их потом для того чтоб
згини біля голівок шприх стали дуже плавними (не 90°)
не пришлось бы.
И да,
у кого на чистокровному шосері, чи на експонаті стоять шайби біля голівок шприх?!
LjAlex, мова про те, що нержавійка так не рветься, як оцинковка.
У меня
Тицьніть пальцем у шосер, щось не догледів "Железяка" без тих шайб була б не по канонах, так само, як шосер з шайбами.
CustoмBicyclь, шоссер еще в сборке, но колеса уже с шайбами . То что нержавейка не рвется как оцинковка я с вами соглашусь, но шайбы, если втулка и спицы требуют, и под нерж я ставить буду.
От никак ума не приложу, почему шоссер не по канонам.На моём музейном 555 этого нет только ради точного соответствия заводу. А так, почему бы колёса на шоссере не сделать максимально прочными и устойчивыми?
у кого на чистокровному шосері
это с боевых лошадей
Squared Shifter, , латунні шайби супер . Я теж збираюсь латунних шайб d2 прикупити, шукаю продавця. Бо нержавійка в Солді не проблема, але тверда і під головкою шприхи красиво як латунь не проминається.
kisa, я шосери сприймаю, як спортивні снаряди, де все фабрично ідеально заточено . Не було у мене шосера і мабуть не буде- не люблю я вкручувати в спортивному темпі десятки км по ідеальній трасі. На власні очі не бачив шосейного вілсету з шайбами, бо всі мої знайомі велосипедисти-шосейники катають на заводських колесах, де одна шприха коштує 30-100 грн. і ідеально прилягає до фланця
CustoмBicyclь, я шайбы перед использованием сам проминаю
LjAlex, я так теж подумав Нержавійка навіть під ніпелями сама не відразу проминається. Пробував гнути- довго бавитись: перегнув, недогнув (робити лекало під кожен обод теж дурна робота), тому кинувся- після протяжки через 100-200 км вже самі поприлягали. Я під головки не гнув- на тих втулках, що я збирав (китайський бюджетний люмінь на промислових) потаїв майже не було, на китайських червячках теж мінімальні потаї. На "Сакс JET" потаї глибокі, але і фланці товстіші. І взагалі на втулках з тонкими фланцями дуже рідко виражені потаї.
Squared Shifter, не слідкую за шосейними гонками, та й взагалі за велоспортом. Видно є ще по командах справжні механіки.
Додано: 13-01-2018 22:26:22
Чи то ще були в 2010 році
Страницы Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 133 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Комплектация и сборка велосипедных колёс.