Re: Крокодвір
kisa, Америку не відкриваю — наші вже не раз поєднували передній дисковий з задньою гальмівною втулкою на різних проектах. Ефективності передніх гальм забагато не буває А модуляція гальм ще більше додасть кайфу до ходових якостей.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Крокодвір
Страницы Назад 1 … 7 8 9 10 11 … 26 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
kisa, Америку не відкриваю — наші вже не раз поєднували передній дисковий з задньою гальмівною втулкою на різних проектах. Ефективності передніх гальм забагато не буває А модуляція гальм ще більше додасть кайфу до ходових якостей.
"Хотите — научу интриговать? Завтра."
Що можна зліпити із рядової рами колись славного виробника а нині ашанобренду? А якщо ускладнити завдання і взяти раму "дами унісекс сіті" ?
Шпигунські фото з ходових випробувань шассі кросовера
Найнерські шини, планетарка Сакс3. Ізюминка проекту- рама для вилки 1 1/8", а поставив 1" — справжній давншіфт (нормальні ригідні 1" вилки вдвічі-втричі дешевші від 1 1/8" ).
За час ходових випробувань колодки передньої барабанки притерлись і ефективність значно підвищилась і на грунтах гальма працюють як з ABS, але стопі не зробиш і модуляції нема. Мабуть таки дисковий поставлю
На ходу — по тій піщаній дорозі на фото просто собі їдеш, просто абсолютно спокійно їдеш, не грузне, не носить, керований. За рахунок довгої бази і довгого заднього трикутника фантастична курсова стійкість (ЕТТ рами 62 см!) Танк як танк
CustoмBicyclь,
Гарно, мабуть найкраще, що можна на такій рамі збудувати.
Колёса (обода, шины) для таких целей люто поддерживаю. В таких рамах не шарю
CustoмBicyclь, раму не взвешивали, случайно? Если да, то какой ее вес?
И с передним багажником не переусердствуйте. Когда на нем груз более пяти килограммов, управление становится несколько специфическим. Даже когда груз расположен максимально близко к оси. Предназначение переднего багажника — габаритные, но легкие вещи типа спальника, коврика и т.д.
раму не взвешивали, случайно?
Ані випадково, ані спеціально давно нічого окремо не зважую, інколи при нагоді зважую цілий велосипед. В руках рама суб*єктивно не важча за дорожну, і досить легша від рами "Ралея" 64 ростовки. Я би навіть сказав, що вона на диво легка, незважаючи на хребтову конструкцію.
с передним багажником не переусердствуйте. Когда на нем груз более пяти килограммов, управление становится несколько специфическим.
Це зрозуміло, з вантажами на багажниках ніхто не гарцює. Колись пробував на такому передньому багажнику євровела покатати свою дружину (важить вона десь 52 кг, дурачились для сміху) — багажник витримав, всі сміялись, на швидкості до 15 км/год керованість прийнятна. Але звичайно мішки з мукою чи картофаном я на ньому возити не буду (автомобіль тоді образиться ).
Ані випадково, ані спеціально давно нічого окремо не зважую
Того, что вы сказали про вес, мне достаточно. А вопрос задал потому, что я успел оценить удобство подобных рам — несколько лет назад подобрал выброшенную раму скаладника Стелс Пилот на запчасти. ...ну, про результат говорить бессмысленно — все знают, что в итоге выходит...
Так вот, та рама, хотя и куда меньше по размеру, весила без малого 4 кг(как раз безмен под руку подвернулся). Понятно, что шарнир складывания свою лепту внес, но не настолько же.. А у вас вполне приемлемый вес для такого размера. Остается завидовать белой завистью и пожелать ни гвоздя ни шурупа.
...у нас подобные рамы можно найти, но весят они как СШ в сборе...
Добавлено: 09-08-2018 08:34:04
(важить вона десь 52 кг, дурачились для сміху)
У меня ситуация была несколько иной — в групповой поездке пришлось немного переразгрузить кое-кого.. (иначе просто не доехали бы ). Вот и досталось мне палатку килограммов на шесть на перед положить... Повороты приходилось начинать на полчаса раньше... Привык быстро, но про активную езду пришлось забыть...
Багажник, пффф...
https://www.facebook.com/groups/ukrvelo … 441017509/
Грузовоз/всюдихід/зимовий на рамі Міфи назвав "Химера"
CustoмBicyclь,
Цікава назва.
Та інтрегуючий тізер.
Чекаємо на прем'єру.
Декілька фото з ходових випробувань проекту "Родстер". Нагадаю яким воно було на момент покупки у нечесного інетрнет-бариги (продавався як "хороший велосипед на ходу", а по факту всі підшипники поржавіли після того, як продавець гарненько помив велосипед "керхером", навіть у планетарці була вода , вилка гнута і без одної гайки кріплення переднього колеса, задній трикутник гнутий в бік, крила гнилі), фото з аукціону . Купляти б/у велосипеди по інтернетах категорично не раджу, вживу я би збив ціну мінімум на третину за такий стан
Проведено повний ОКВП з шліфуванням чашок і конусів, заміну шприх, заміна всіх тросів і кожухів (все поржавіло чи сильно окислилось). Сідло, винос і руль підбирались під трекінгову посадку. Вибираю фару на рідний кронштейн (акумуляторну).
Оскільки було вирішено перефарбовувати фреймсет (в ділянці каретки і нижнього мостика рідна фарба не вижила і її місце зайняв шар пухкої іржі) то замість хомутів кріплення важелів втулок приварено до рами і вилки відповідні вушка, замісь хомутів з упорами кожухів тросів для планетарки встановлено спеціальні кронштейни на задню вісь.
Петро — это Агонь!
Цвет очень нравится в сочетании с коричневым седлом и грипсами (я вообще люблю, когда эти элементы медово-жёлто-коричневые какие-то). Ещё с цветом рамы поигрались — нарядности добавило.
Пропорции исходной тачки прикольные.
На фоне исходной обычной евробляхи еврохлама, который был какой-то попсово-бюргеский, очень хорошо стал смотреться — авторский велосипед.
Нра
Страницы Назад 1 … 7 8 9 10 11 … 26 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Крокодвір