Re: Реставраторы представляют
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Раскопки. Музей. → Реставраторы представляют
Mercier 1974 год Франция
Был преобретен в ужасном, но почти комплектном состоянии.
Восстанавливался полностью, цветовое решение основанно на известных фотографиях велосипедов Mercier того времени.
Участник Исторического Велопробега 2017 года, победитель в номинации "Самый красивый велосипед" https://vk.com/event47056096
Все комплектующие оригинальные за исключением покрышек и рубашек тросиков.
— Рама Mercier
— Вилка Mercier
— Покраска — акрил
— Руль — Mercier
— Вынос — Mercier
— Обмотка — хлопок
— Штырь подседельный — Mercier
— Седло — Sanmarco Pirat made in Italy
— Система/каретка Stronglight
— Передний переключатель Simplex
— Задний переключатель Simplex
— Нарамные манетки Simplex
— Цепь Nord made in France
— Педали MKS Ouill — 2K made in Japan
— Втулка передняя — Normady made in France
— Втулка задняя — Normady made in France
— Рулевая Normady made in France
— Обода — Regida
— Покрышки — Michelin Dynamic Classic 20x700C
— Тормоза Mafac Competition
— Тормозные ручки — Mavic
Вес 10200 грамм
Мотовелосипед ХВЗ В-901, 1959 рік.
Повна реставрація, оригінальні деталі , робочий стан.
Автор роботи Віктор Ходєєв.
Для довідки.
В-901– мотовелосипед виробництва Харківського велосипедного заводу. Був першим мотовелосипедом (умовно мопедом) що серійно вироблявся в СРСР, з 1958 по 1961 рік.
У 1955 році, в ЦКТБ Харківського велосипедного заводу був розроблений допоміжний бензиновий веломотор Д-4 призначений для установки на дорожній чоловічий велосипед В-110. Враховуючи досвід експлуатації велосипеда з двигуном Д-4, конструктори заводу розпочали роботи по створенню спеціального мотовелосипеда ХВЗ В-901. В процесі розробки його конструкції, були враховані недоліки стандартного велосипеда оснащеного веломотором.
Подібна, легка мототехніка, раніше в СРСР не вироблялась. Прототипом для В-901 став довоєнний німецький мотовелосипед з допоміжним двигуном Wanderer. Після другої світової війни обладнання, документація заводів по виробництву мототехніки та велосипедів Wanderer Cheimniz, DKW і ряду інших були вивезені з Німеччини в СРСР, що стало поштовхом стрімкого розвитку виробництва нової мото-велотехніки.
В-901 був єдиним моторизованим велосипедом що вироблявся на Харківському велосипедному заводі.
Снимаю шляпу с Боярского. Хоть печатай плакат и на стену.
Вкусняшка. Не перестаю восторгаться качеством Ваших реставраций.
Torpedo
Присоединяюсь к поздравлениям по поводу прекрасного проекта.
Очень приятное видео, со вкусом сделано.
Torpedo,
Просто шикардос! Проделана колоссальная работа, результат просто
Очень приятно посмотреть, даже часы того периода
Велосипед ХВЗ В-134 «Україна», двокольоровий варіант, 1974 рік.
Реставрація, оригінальна фарба (частково відновлена), повна комлектация на 1974 рік.
Автор роботи Віктор Ходєєв.
Для довідки:
Велосипед «Україна» В-134 вироблялався Харківським велосипедним заводом в період, орієнтовно 1968-1975 років.
Модель В-134 відрізнялася від В-120 декором і деяким допоміжним обладнанням: з'явився передній багажник і підніжка, нова фара і щиток ланцюга. Обода коліс залишилися типу «чайка» — переднє колесо (на відміну від В-130 / В-130К) мало 32 спиці.
Велосипеди в основному фарбувалися в чорний колір, але певна кількість моделі В-134, були темно-червоного, блакитного, бірюзового та інших кольорів. Щитки коліс чорних велосипедів прикрашалися білими ліновками, на моделях інших кольорів щитки були повністю білі.
У 1971 році в конструкцію рам велосипедів «Україна», були внесені наступні зміни: місточки рами стали пластинчастими і кріпилися контактним зварюванням (замість паяння), також були приварені до рами штамповані гачки для кріплення насоса. Орієнтовно з 1974 року на кермо почали встановлювати бочкоподібні рукоятки білого кольору.
Технічні характеристики чоловічого дорожнього велосипеда В-134:
Висота рами – 580 мм.
База – 1175 мм.
Розмір шин – 40х622 мм (1,3 / 4"х28").
Передня зірка (число зубів) – 48.
Задня зірка (число зубів) – 19.
Кількість передач – 1.
Ланцюг роликовий 12,7х3,4 мм — 112 ланок.
Вага велосипеда – 17 кг.
Torpedo, просто супер!!
Прелестная работа. Аплодирую стоя.
Torpedo, як завжди — ЧУДОВА робота!
У коллеги наверное есть доступ к машине времени. Судя по виду техники, он просто заходит в раньший магазин и покупает очередной велосипед.
И где столько старых денег берет, не пойму
Пафнутий, в павлівську реформу мабуть не здав
И где столько старых денег берет, не пойму
Так в лотерею же играет видимо
Кроковод → Раскопки. Музей. → Реставраторы представляют