Мені здалося, що таких педалей, що буде показано тут, в цій темі ще немає.
Отже, комплектація така (відсутні тільки пара стандартних гвинтів М6х1 з гайками):
Тут у збірці представлені стандартна вісь із трубкою, чашками, конусами, шайбою із внутрішнім вусом та контргайкою. Один з катафотів поміщений на своє місце (той, що правіше) на гумову пластину. Другій катафот насправді муляж, який замінював втрачений катафот.
Ще фото, які пояснюють конструкцію:
На мій погляд, конструкція не дуже вдала:
1. для збирання та повного розбирання потрібно загинати/розгинати "вуси";
2. два гвинта, що є на фото, повинні стопоритися від провертання у прорізу в металевій пластині. У моєму випадку один з них не стопорився, що привело до значних незручностей при розбиранні;
3. катафоти відразу переломилися навпіл, як тільки зігнулася рамка-основа.
Схоже на те, що колись було 4 "вуса", два були відламані та замінені на гвинти М6х1 з гайками.
Ця педаль "прийшла" з вело ПВЗ (див. у темі "Помогите определить велосипед, раму, детали. Без регистрации" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 95#p231495 ), причому друга педаль була типу (див. #298), тобто "прогресівська", як її в цій темі назвав шановний Fedor у #332. Через OLX на заміну були вдало куплений комплект "еротичних" (IDIANtm, #239) педалей, що sobiratel у #250 характеризував як найкрасивіші для шляхового вело.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)