Re: PUB
Тогда задний дисковый. Но насчёт кувыркнуться — это ведь не обязательно, всё зависит от настройки тормоза, насколько быстро он схватывает.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Страницы Назад 1 … 727 728 729 730 731 … 1 008 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Тогда задний дисковый. Но насчёт кувыркнуться — это ведь не обязательно, всё зависит от настройки тормоза, насколько быстро он схватывает.
leonyar, DVDshnik,
Рулём пользоваться тоже не рекомндуется — от этого в заборы въезжают. Почитайте матчасть, что ли, тема Тормоза начинается весьма познавательно для тех, кто через руль летает, и мощный тормоз назад ставит
kisa,
Теорія то звісно корисна штука, і ії треба знати , але тільки практика допоможе підібрати коректні гальма саме під стіль їзди та місцевість.
Какая нужна практика, чтоб допрактиковаться до того, что сказал выше ты и коллега DVDshnik?
Zaharych
kisa,
Все просто,
Треба бути в балансі з ровером, вибирати правильну траекторию заходу в апекс, вiдчувати сумісну вагу, також відчувати зчеплення з дорогою, передбачувати ,не дай Боже щебінь, та рівень до якого тобі треба плавно вигальмуватись щоб максимально ефективно пройти конкретний спуск.
Як словами пояснить що маєш відчувати.
Дискові в, ідеалі гідравлічні, гальма дають більшу можливисть ефективно вигальмуватись, але к ним, як і к механічним треба звикнути.
Доречі, що я не так сказав
що я не так сказав
кувиркатись через руль. Щось не дуже хочеться
Хотя... и мне не хочется -всё так
Вітаю. У моєму розумінні, найкращі гальма на обруч — кантілівери. Ну є звісно гідравліка на обруч від магури, але вартість трьох велосипедів. Та у них усіх є недолік — час життя колодок. У поході по Криму, на третій день стер колодки в хлам, ( тоді і зрозумів пораду хлопців брати комплект у аптечку). Тому, хоча одне дискове у горах, не вважаю дурницею, скоріше необхідним
Да вот, попробовал я хорошую дисковую гидравлику — безусловно, бомба. Дело ж не в стоп-кране — только идиоты оценивают тормоз по стоп-крановости , а в сочетании лёгкости управления и модуляции.
Но даже если отбросить цену и теоретическую надёжность, вес, сложность обслуживания и всё такое, чувство двоякое.
На сравнительно тихоходных гражданских велосипедах это больше понт. А неквалифицированному велосипедисту — и опасность. Но прияятно
kisa, Отож, середньостатистичний — заб'ється, бо не вміє їх налаштовувати, а налаштування там доволі прискіпливе. Але все одно вартість, такі тільки для тих кому вони реально потрібні або понторізам — мажорам з пробігом 2000 на рік
Тому я за кантіки
kamenskij, що там в тих дискових налаштовувати ?
Найскладніші в налаштуванні саме кантілевери. Кантілевери хороші в болоті, бо найбільший грязьовий проміжок серед всіх ободних гальм. А по зручності, силі і модуляції конкретно поступаються вібрякам.
Дискові мають найкращу модуляцію, тому більше прогнозовані, тому дозволяють починати гальмування значно пізніше і гальмувати інтенсивніше.
У меня мучения с дешёвыми вибряками на детских ашанах. "Тыжвелосипедисту" приходится всему району детям "велосипеды" починять, и это самая нелюбимая возня После передач, с которыми у меня разговор короткий
Одного разу в мене недовго був гібрид Джант на 28".
Так от саме приємне в спогадах про нього — кантілівери. Реально дуже добра модуляція і чіткість роботи в поєднані з стопкраном.
Пока не перепробуешь все типы тормозов в условиях которых ездишь — делать выводы на основе теории это Скажу одно — запах колодок напрягает
А вообще тормозить правильно еще надо уметь, и надо чувствовать велик очень четко особенно на скоростях 50+ по серпантинам...
Вон Юля моя все спуски на тормозах едет, боится разгонятся сильно. Я один раз в поворот входил — а там водила обгонял другого велосипедиста и чуть выехал на встречку... хорошо что у меня памперс хороший