"ПАФосний Дідуган"
Вирішив підчистити своі невеличкі залишки незрозумілих запчастин і прийшло усвідомлення того, що маю майже комплект на щось подібне до паф рейсеру.
-Рама старезна іржавенька в якої облізло вже кілька шарів різної фарби — може Мінська?
-колесо заднє з торпедовською втулкою без нутрощів з пиптиком для змащення на "чайці",
-передній обід "чайка" на 32 дзюрки
-чесна втулка ХВЗ хромована на 32 шприхи з майже ідеальними чашками глуха (без виборки під пильники), але теж пуста,
-комплект шприх нових з ніпелями на переднє і заднє колеса, знятих з «Другої Ріки» при останній переробці,
-достатня кількість нових шайбочок для "правЕльного" набору колеса,
-руль Мусташ достатньо іржавий де не де з залишками хрому але піде,
— білі старезні гріпси бочечки,
— "правЕльні" чесні старі педалі з зіркою (мабуть навіть з цієї рами) хромовані з рифленими резиновими напівплатформами,
— достатньо нутрощів щоб заповнити "торпедо",
— в гарному стані підсиділ з кріпленням для сідла,
— може навіть рульова збереться... ну і ланцюг одношвидкісний звісно є.
А Л Е!.... тепер після набуття певного досвіду та вивчення різних тем цього форуму вималювалась концепція ЯКИМ та ДЛЯ ЧОГО потрібен такий велосипед. Тож ДЛЯ ЧОГО:
Велосипед для одноденних покатух в стилі місцевих крос кантрійщиків, а саме сільські асфальтові дороги, шосейки(бруківка), грунтові вкатані дороги, лісові та польові стежки, іноді пісковаті і все це з досить пологим місцевим рель"єфом. Можливо іноді ПВД з ночівлею в наметі десь на березі, на узліссі або на лісовій галявині.
ЯКИМ:
— недорогим
— гармонійним
— стильним
Ободи будуть фарбовані чорні, та як вже вище зазначалося "чайки" в 3 крести обидва? та можливо заднє — перепаяне?
Гума — обов"язково або кольорова або з кольоровою боковиною, за 1 виключенням, з напівсліковою доріжкою посередині протектора та більш виразними краями? Ширина?
Колір яскравий темно-зелений RAL 6035, /яскравий темно-синій RAL 5013, RAL 5017/яскравий темно бордовий RAL 3004 RAL 3032?. Від цього також залежатиме колір сідла і гріпсів. Оте 1 виключення для покрих — зелений колір фреймсету з чорним сідлом, гріпсами, ободами — там можлива повністю чорна покришка. У випадку темно синього — гріпси та боковини покришки білі а сам протектор чорний. У інших варіантах можливі також кремові або коричневі боковини або повністю кремові чи коричневі покришки. Кінцевий варіант кольору буде підбиратись вже після придбання покришок, щоб потім не витрачати час і сили на пошук підходящих.
Тут теж є питання — що тоді робити з переднім гальмом? При фарбованому ободі? Може поки без нього?
Тепер готовий вислухати поради колег зі схожим діагнозом "крокодиломанія". Особливо по тих пунктах де в мене стоять знаки питання.
кольори: що я мав на увазі під "яскравий темно-бордовий"
шо как?