Re: Моя вєло хата

toni73, дякую!

Доречі обкатувався він в такому вигляді

Spoiler

Моя вєло хата
Моя вєло хата

Я рухаюсь, значить я існую!

2

Re: Моя вєло хата

Час розповісти про історію, яка затягнулася майже на 2,5 роки.
На початку листопада далекого, доковідеого та довоєнного 2019 року переглядав галерею місцевого торговця і натрапив на цікаву раму, вже без вилки. Рама була з дефектом, але за привабливою ціною. Зі слів продавця, була обвішана 600 шимано. Зріст 57, етт 56 см.

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата



Марку встановити не вдалося. Судячи по каретці італійська. По деталям зрозумів, що кінця 80-х, можливо перша половина90-х.

Я рухаюсь, значить я існую!

5

Re: Моя вєло хата

Власне це мій улюблений формат. Гола рама, без опізнавальних знаків.
З самого початку було зрозуміло, без газового пальника не обійтися, це стало ще одним аргументом на користь його придбання.

Ну і пошук концепції... Так як на той момент в мене вже був шосер на італійському фреймі https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=584 захотілося чогось етакого.
Як у нас кажуть: по баХатому. На кампі, з карбоном.
При обдумуванні майбутньої концепції всі ми на щось дивимося, десь черпаємо натхнення. Цей проект не став виключенням. Надихав проект нашого форумчанина Степана, ака step

https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 350#p40350

Моя вєло хата

Розпочався пошук кампи. Уважні форумчани мають пам'ятати, показував тут. Ну і так сталося, що практично все прийшло чорним.

Я рухаюсь, значить я існую!

2

Re: Моя вєло хата

Особливе питання було з вилкою.
Також хотілося карбонову, як в Степана.
Але проблема в тому, що Степан робив свого Сталевого оленя трішки раніше, коли карбонову вилку під 1" ще можна було знайти. Зараз з цим напряг.
Перешерстивши всі барахолки та маркетплейси зрозумів, що потрібно мудрувати з 1 1/8". Полегшувало завдання те, що з рульовою трубою всерівно доведеться працювати. Рішення підказав мій проект по спасінню Рекорда. Я його вже трішки показував, детально буде після фарбування.

Я рухаюсь, значить я існую!

4

Re: Моя вєло хата

Головна операція, заміна рульової труби.
На момент підгонки випаювати не було чим, да і зараз не знаю чи рішився би, дуже кільця тонкі. Тому стара труба була видалена механічно.

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Донором стала... труба. Підібрана на відомій дачі в Осокорках, як залишок після подібної операції над СЗ, який потім став Феррарі.
Випуск вверх і вниз залишений не просто так, рульова буде зовнішня, бо шток 1 1/8" стає в класичну раму впритик.

Я рухаюсь, значить я існую!

7

Re: Моя вєло хата

img/ag https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 907#p21907 img/bs

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

Гуляти так гуляти, подумав я і замовив заводські колеса.
Прямо з аліекспресу

Моя вєло хата

Одна з причин — кампа. Не так багато в нас задніх втулок під 10 швидкісну кампу.
А саме це має бути по плану.

Моя вєло хата

Ну якщо вілсет є, то уважне читання виявило, що він придатний до безкамерного встановлення. Так тому і бути. Після спілкування з корифеями прямо з Німеччини були притягнуті покришки.

Моя вєло хата

Разом з фірменим герметиком.
Забіжу вперед, не везе мені з контактами, через рік всі в тріщинах, місцями посипались збоку. Але тиск тримають, бігова доріжка в нормі, тому ще походять.

Я рухаюсь, значить я існую!

4

Re: Моя вєло хата

Трішки фото комплектухи.

Моя вєло хата

Ми звикли до гримас економіки, але іноді вона посміхається. Купляв перемикачі в комплекті з гальмами. Вийшло по прийнятній ціні, але передній під трубу 34 мм, а моїй рамі вухо. Так от виявилося, но новий кампа велочє з магазину коштує стільки ж як і б/у з ОЛХ.

Моя вєло хата


З некампи лише система ФСА, так буває, що коли дуже потрібно, то ніде немає, а як купив щось інше, то з'являється.

Моя вєло хата

Я рухаюсь, значить я існую!

4

Re: Моя вєло хата

І от в минулому році все зібралося.
Велосипед проїхав свої тестові 250 км в такому вигляді:

Моя вєло хата

Достатньо було б і 50 км, але ж захопився.
Все по максимуму з карбонію. Ну так мені захотілося. Алюмінієві колеса і система. Винос якраз їхав з карбоном.

Окрім заміни рульової труби було здуто упори під нарамні манєтки, замінено вхід та вихід внутрішньої проводки гальм і поставлені упори для трансмісії в районі рульової, а також дві бонки для фляготримача на підсіделі. Вся пайка 40% сріблом.

Я рухаюсь, значить я існую!

6

Re: Моя вєло хата

Невеличка засада трапилася з підсіделом.
Колеги знають, що часто виміри по хомут оманливі. От і я думав, що тут 27,2. Дочекавшись карбоновий аеропідсідел виявилося що маємо 26,8.
Є проблема, є і рішення. Поекспериментувавши скраю підсідела виявив, що товщина лаку 0,2 мм. Свою відстань до педалей я знаю, тому лак був знятий в акурат до зрізу рами. Може це і не зовсім добре, але товщини карбону з головою.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Моя вєло хата

Продовжимо.
Так як весь обвіс чорний, то питання основного кольору для мене не стояло — червоний. Вирішив робити металік, а тут життя заставило відремонтувати компресор, який стояв два роки. Зірки зійшлися.
Друге питання з назвою. Так як велосипед впевнено претендував на роль флагмана, вирішив, що буде він Прапор (Флаг), ну а так як корні італійські, то вирішив назву зафіксувати на цій чудовій мові.
Мабуть досить слів, пора слайди

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата


Після фотосесії добавився лише модний комп з виміром каденсу та пульсу.

Я рухаюсь, значить я існую!

12

Re: Моя вєло хата

Який красень! Я в захваті просто! img/bi  img/bi  img/bi

1

Re: Моя вєло хата

Ухх.  И ведь на классической раме  img/ay
Не зря столько интриговал img/ag
За подседел прям совсем не боишься?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

Красиво жить не запретишь!

В голову приходит шутка, что обычно кроководы побеждают прогресс, а иногда и прогресс побеждает кроковода   img/ap

Какой в итоге вес получился? Легче ли Вашей "ультралегкой Олимпийки"?

Мостики такой конструкции у меня не вызывают доверия после обнаружения усталостных трещин под краской на перьях Bianchi, как мне кажется стоило бы усилить накладками на перья.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

1

Re: Моя вєло хата

trempel, kisa, Riverdale, дякую за оцінку.
По порядку: підсідела там ще по 3-4 мм на сторону залишилося, я лише лак зняв з підводної частини. І обрізав трішки. Він 40 см був. Всередині 10 залишилося.
Вага з педалями 9,125 кг. Без педалей, а сучасні так і важать, менше 9 виходить.
Спеціально полегшенням не заморочувався. Ультралайт був легшим.
Накладки на верхньому мостику є. З заводу добре залиті припоєм. Ну я під час очистки криміналу не побачив.

Я рухаюсь, значить я існую!

3