Re: Моя вєло хата
toni73, дякую!
Доречі обкатувався він в такому вигляді
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Моя вєло хата
Страницы Назад 1 … 102 103 104 105 106 … 115 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
toni73, дякую!
Доречі обкатувався він в такому вигляді
Час розповісти про історію, яка затягнулася майже на 2,5 роки.
На початку листопада далекого, доковідеого та довоєнного 2019 року переглядав галерею місцевого торговця і натрапив на цікаву раму, вже без вилки. Рама була з дефектом, але за привабливою ціною. Зі слів продавця, була обвішана 600 шимано. Зріст 57, етт 56 см.
Марку встановити не вдалося. Судячи по каретці італійська. По деталям зрозумів, що кінця 80-х, можливо перша половина90-х.
Власне це мій улюблений формат. Гола рама, без опізнавальних знаків.
З самого початку було зрозуміло, без газового пальника не обійтися, це стало ще одним аргументом на користь його придбання.
Ну і пошук концепції... Так як на той момент в мене вже був шосер на італійському фреймі https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=584 захотілося чогось етакого.
Як у нас кажуть: по баХатому. На кампі, з карбоном.
При обдумуванні майбутньої концепції всі ми на щось дивимося, десь черпаємо натхнення. Цей проект не став виключенням. Надихав проект нашого форумчанина Степана, ака step
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 350#p40350
Розпочався пошук кампи. Уважні форумчани мають пам'ятати, показував тут. Ну і так сталося, що практично все прийшло чорним.
Особливе питання було з вилкою.
Також хотілося карбонову, як в Степана.
Але проблема в тому, що Степан робив свого Сталевого оленя трішки раніше, коли карбонову вилку під 1" ще можна було знайти. Зараз з цим напряг.
Перешерстивши всі барахолки та маркетплейси зрозумів, що потрібно мудрувати з 1 1/8". Полегшувало завдання те, що з рульовою трубою всерівно доведеться працювати. Рішення підказав мій проект по спасінню Рекорда. Я його вже трішки показував, детально буде після фарбування.
Головна операція, заміна рульової труби.
На момент підгонки випаювати не було чим, да і зараз не знаю чи рішився би, дуже кільця тонкі. Тому стара труба була видалена механічно.
Донором стала... труба. Підібрана на відомій дачі в Осокорках, як залишок після подібної операції над СЗ, який потім став Феррарі.
Випуск вверх і вниз залишений не просто так, рульова буде зовнішня, бо шток 1 1/8" стає в класичну раму впритик.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 907#p21907
Гуляти так гуляти, подумав я і замовив заводські колеса.
Прямо з аліекспресу
Одна з причин — кампа. Не так багато в нас задніх втулок під 10 швидкісну кампу.
А саме це має бути по плану.
Ну якщо вілсет є, то уважне читання виявило, що він придатний до безкамерного встановлення. Так тому і бути. Після спілкування з корифеями прямо з Німеччини були притягнуті покришки.
Разом з фірменим герметиком.
Забіжу вперед, не везе мені з контактами, через рік всі в тріщинах, місцями посипались збоку. Але тиск тримають, бігова доріжка в нормі, тому ще походять.
Трішки фото комплектухи.
Ми звикли до гримас економіки, але іноді вона посміхається. Купляв перемикачі в комплекті з гальмами. Вийшло по прийнятній ціні, але передній під трубу 34 мм, а моїй рамі вухо. Так от виявилося, но новий кампа велочє з магазину коштує стільки ж як і б/у з ОЛХ.
З некампи лише система ФСА, так буває, що коли дуже потрібно, то ніде немає, а як купив щось інше, то з'являється.
І от в минулому році все зібралося.
Велосипед проїхав свої тестові 250 км в такому вигляді:
Достатньо було б і 50 км, але ж захопився.
Все по максимуму з карбонію. Ну так мені захотілося. Алюмінієві колеса і система. Винос якраз їхав з карбоном.
Окрім заміни рульової труби було здуто упори під нарамні манєтки, замінено вхід та вихід внутрішньої проводки гальм і поставлені упори для трансмісії в районі рульової, а також дві бонки для фляготримача на підсіделі. Вся пайка 40% сріблом.
Невеличка засада трапилася з підсіделом.
Колеги знають, що часто виміри по хомут оманливі. От і я думав, що тут 27,2. Дочекавшись карбоновий аеропідсідел виявилося що маємо 26,8.
Є проблема, є і рішення. Поекспериментувавши скраю підсідела виявив, що товщина лаку 0,2 мм. Свою відстань до педалей я знаю, тому лак був знятий в акурат до зрізу рами. Може це і не зовсім добре, але товщини карбону з головою.
Продовжимо.
Так як весь обвіс чорний, то питання основного кольору для мене не стояло — червоний. Вирішив робити металік, а тут життя заставило відремонтувати компресор, який стояв два роки. Зірки зійшлися.
Друге питання з назвою. Так як велосипед впевнено претендував на роль флагмана, вирішив, що буде він Прапор (Флаг), ну а так як корні італійські, то вирішив назву зафіксувати на цій чудовій мові.
Мабуть досить слів, пора слайди
Після фотосесії добавився лише модний комп з виміром каденсу та пульсу.
Ухх. И ведь на классической раме
Не зря столько интриговал
За подседел прям совсем не боишься?
Красиво жить не запретишь!
В голову приходит шутка, что обычно кроководы побеждают прогресс, а иногда и прогресс побеждает кроковода
Какой в итоге вес получился? Легче ли Вашей "ультралегкой Олимпийки"?
Мостики такой конструкции у меня не вызывают доверия после обнаружения усталостных трещин под краской на перьях Bianchi, как мне кажется стоило бы усилить накладками на перья.
trempel, kisa, Riverdale, дякую за оцінку.
По порядку: підсідела там ще по 3-4 мм на сторону залишилося, я лише лак зняв з підводної частини. І обрізав трішки. Він 40 см був. Всередині 10 залишилося.
Вага з педалями 9,125 кг. Без педалей, а сучасні так і важать, менше 9 виходить.
Спеціально полегшенням не заморочувався. Ультралайт був легшим.
Накладки на верхньому мостику є. З заводу добре залиті припоєм. Ну я під час очистки криміналу не побачив.
Страницы Назад 1 … 102 103 104 105 106 … 115 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Моя вєло хата