Тема: Піца чотири сири або Італійський Горинич

І так, друзі, з'явився в мене шосер для групових гонок.
Так сталося, що наші крокоспортсмени своїм прикладом заразили мене взяти участь в аматорських змаганнях на шосе.
Шосейнік в мене був, в нього вже пішов третій сезон, але з часом він обзавівся ліжаком і булхорном замість барана.
Типовий вел для роздільного старту
Піца чотири сири або Італійський  Горинич
І тут приходить розуміння, що з таким апаратом в групу не пускають. Власне це правильно, бо апарат вийшов летючим у всіх аспектах цього слова.

На початку осені з'явилась впевненість в необхідності ще одного велосипеда. Все що є в конюшні для спорту не підходило.

Концепція малювалася така - передачі, правда по максимальному мінімуму  img/ae , тоб то 11 ззаду і три спереду для мене занадто. Дуали. Шосейна рама зростом 58-60 см. Класик одним словом.

Розпочалися неспішні пошуки фрейму.
На розпродажі Аліекспрес 11.11 були замовлені дуали 2х7, від них пішла плясати трансмісія. За допомогою колеги Arioh було куплене переднє колесо Мавік Космос. Ціна була навіть дешевше ніж збирати самому.
А фрейму все не було. Моніторинг ОЛХ та інших барахолок втіхи не приносив, до нового року не те що пристойних, взагалі пропозицій не було.
Дякую друзям kisa та leonyar які не дали занепасти духом та купити раму СЗ. Також була думка, а чи не зробити Чорного Птаха знов шосером, слава богу попустило.
І в грудні оголошення, в Миколаєві шосейний Puch. Домовляюсь разом з заднєю перекидкою шимано 600, так як дуали шиманосамісні, то до того часу вже була задня втулка та касета на 7 зірок з розрахунком 11-28.

Приїхала рама
Піца чотири сири або Італійський  Горинич

Spoiler

Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич

Паралельно до збору недостаючих компонентів була спроба визначити модель. Зарившись на декілька днів у форум любителів Пушков, зрозумів це Містраль ЛЕ 86-87 років. Саме цікаве, у австрійців всі шосери були Містралями, а відрізнялися індексами. Найкрутіші повністю складалися з Рейнольдсу і навіть не австрійцями, а майстрами Бьянчі. А після пожежі 87 року італійці викупили австріяків повністю.
Мій фрейм виявився початкового рівня, надійний тренувальний ровер типу нашого СШ. Зварений з власних труб 2500 марки. Що то значить я так і не вияснив.

Підсідел виявився такого знайомого любителям СЗ діаметра як 26,2 мм. Звісно вдень з вогнем не знайдеш, тому був придбаний 26,8 та проточений. Потроху зтягувалась комплектуха,
До середини березня майже все було готове, з великих витрат залишилось придбати систему та каретку під неї. Вже рука тягнулася замовити на Аліекспресі з полою віссю та виносними підшипниками, аж тут настало 14 березня.
Добрий рівненський знайомий показав раму на якій хотів скласти фікс. Це була італійська рама з хромованими перами, як потім виявилося, вилка теж була.
Слово за слово, виявилося, що в нього самого не піднімається рука на таку раму і визрів план обміну.
З невеликою бартерною доплатою ми обмінялися фреймами, рульовими та підсіделами. Дарій, якщо читаєш, то вам з батьком велика подяка!!!

Ітак, концепція знов помінялась. В активі італійський фрейм невідомого виробника лише з цифрою 60, що говорить про зріст (Пушок був 59, а вся інша геометрія дуже схожа). Деталіровка, вузли, якість, вага все на рівні. Такій собі красень невідомих батьків.Уважне вивчення фоток з відомого сайту стіл-вінтаж, переконало мене в тому, що це кінець 80-х, на початку 90-х трубчаті мостики масово помінялися на суцільні фігурні, стали робити дропи що унеможливлюють регулювання, внутрішню проводку тормозних тросів. Однозначно у мене останній з класиків.

Тепер гостро постало питання системи, а особливо каретки 36х24 чисто італійська примочка.
Спілкування з чернігівським власником легендарного синього дивану призвело до придбання модної системи 50/34 з довжиною шатуна 172,5 мм від Кампи.

Якщо я вам не набрид цим текстом, то нарешті підходимо до Піци  img/af

Піца чотири сири або Італійський  Горинич
Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич
Піца чотири сири або Італійський  ГориничПіца чотири сири або Італійський  Горинич
Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич
Піца чотири сири або Італійський  Горинич Піца чотири сири або Італійський  Горинич

Spoiler

за "боке" тапками не кидайте, після останнього купання під склом камери телефону залишилось трохи розводів, все руки не доходять почистити

Все, тепер можна і назву пояснити, італійська основа
перший сир - Кампа,
другий - Срам (гальма)
третій - Шимано
і четвертий - Мавік
Все це приправлено китайською приправою  img/ag

А байстрюками в нас звуть дітей, мамам яких важко сказати хто батьком був. Може з часом батьки ще знайдуться  img/beard
Вигляд ще не кінцевий, сідло їде, обмотка теж.

Сьогодні нарешті тестовий виїзд. Ключів набрав повні кармани, а вони і не знадобились. Дуже сподобалося як їде, все ж знають італійці секрети, як вібрації гасити.
Попереду налаштування посадки, може винос доведеться міняти, ну а тоді веселі старти.
Уф, дописав.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Забув дописати, покришки дісталися у спадок від Птаха, в планах теж заміна на щось легке та шосейне. Поки не визначився на які саме.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Ё! С Поехалом img/kefir

Евгений76 пишет:

аж тут настало 14 березня.

Вот она - несправедливось. ДР у одного, а подарки приплывают другому  img/ak
img/ag

Мне нравится такая смесь внутренней крутизны и внешней скромности. Это называется - благородство img/beard Честно говоря, в этой истории я особенно рад замене австрияка на итальянца. Вот, мягко говоря, нет у меня стабильной ассоциации Пуха с серьёзным спортом... Хоть и видно, что при производстве той рамы старались.

img/rolleyes А ещё пицца-четыре сыра - прозрачный намёк на твои приезды в Киев - Лёня в честь такого дела всегда такую пиццу притаскивает  img/bj

Обмотку и сидуху ждём, да.

Евгений76 пишет:

останнього купання під склом камери телефону залишилось

Женя. 19 000.  Девятнадцать тысяч гривен. Уже все в курсе. ГДЕ ФОТКИ с фотика, которым ты долго, хоть и ненавязчиво хвастался? img/am
img/bm  img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Будуть фоткі з фотика. Коли все дозбирається то відразу. Сьогодні лише поїхало.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

С поехалом!

Надеюсь не как я, фото делаешь после первой тысячи.

Everything's gonna be just fine!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Поздравляю с удачной сборкой  img/ay 
Итальянец конечно выглядит побогаче виннипуха.
Седло и обмотка красные будут?
После обмотки руля первое что нужно сделать - выяснить где рубашки будут тереть раму и залепить прозрачными заплатками.

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Евгений76, хорошо, что велосипед получился с историей. Но видно сегодня день такой...

ГДЕ ФОТКИ

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Евгений76, ух, який шалений ваш байстрюк, пане)))

На виду є Vredestein Fortezza TriComp 700х23 215 грам з рук майже нова - це достатньо легко?  img/aw

Анатомік точно виправданий? Бо я при всій любові до них від нього відмовився, покатавши.

Переднє колесо - кайф img/ba

2015' 4670 2016' 4490 2017' 5445 2018' 5524 2019' 7250km
Тах'92 & Huffy Revolution '93
Marin Muirwoods '94
Сталь сила, карбон могила ©Lipisey Borodin

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Четыре сыра... ммм img/ba
Ждём финальной сборки  img/lupa

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

alonso_forgotten, за анатомік поки нічого не скажу, окрім того, що компакт в Україні під 25,4/26 просто не знайшов. Лише цей анатомік, благо в моєму місті. Покатаю, поробую, сьогодні були лише перші 20 км.
Ці покришки, назву яких я вимовлю лише після півлітри в порівнянні з тими, що зараз вдвічі легші. Єдина перевага ЦСТшок їх невбиваємість. Марка для мене нова, нічого про них не чув. Але якщо рекомендуєте, то поговоримо.

Хлопці, будуть фото. Просто я ж не шоустопер збираю, мені кортіло зрозуміти як їде, відпрацювати механіку.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Если этот руль не зайдет - могу дать попробовать Modolo 8 X-Tenos 42 мм., вдруг понравится.

Spoiler

Он есть на фото Бронзового, все равно сейчас уже снят. А там что одного барана слать что двоих

Everything's gonna be just fine!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Тестова покатушка на 65 км показала, що винос такі потрібний трохи коротший. Переберу запаси, думаю 80-ку знайду.
Поки їде замовлена сідушка задумався про нові покришки. Ці трофейні з Чорного Птаха всім хороші, невбиваємі, незтираємі, непогано тримають дорогу, але гирі - майже по пів кіло кожна. Для шосера то занадто, для міського фікса ще могли бути.
Одна хороша людина звернула мою увагу на Tufo calibra, характеристики мені сподобались, 205г, дорогу добре тримає (по відгукам). Дай думаю ще відгуків пошукаю. Виявляється ще є лайт, заявляють менше 150 г. Плетення у обох однакові, робочі тиски теж 6-10 бар. У лайта відсутні навіть зачаткі протектора, повністю гола. Рекомендують для гонок по доброму асфальту.
Трохи призадумався, різниця в ціні не критична (150 грн за пару). чи не будуть Лайти занадто легкі і колючі? Асфальт у нас не поганий, але ж не настільки.
Обидві 23мм шириною. Цікаво почути думки.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Евгений76 пишет:

Лайти

Лайти для Вашого ультралайту, а для бутерброду піци можна і грубші коржі нелайтові шини. Хоча як гурман, можете дозволити собі делікатес  img/bw

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

Евгений76, зайди на офф сайт https://www.tufo.com/en/road-cycling1/d … bra-lite1/ и сравни параметры Durability к примеру. У лайта гораздо ниже - это чисто гоночная, сотрется к примеру за 3000км... оно вам надо? Я бы брал обычную - и так 200грамм отличный вес, но если вел чисто для гонок - то можно и лайт, но тогда латексные камеры в придачу img/bm

Re: Піца чотири сири або Італійський Горинич

artem4ik19 пишет:

латексные камеры в придачу

І латексний костюм + аерошолом "голова Чужого"  img/bm