Тема: Піца чотири сири або Італійський Горинич
І так, друзі, з'явився в мене шосер для групових гонок.
Так сталося, що наші крокоспортсмени своїм прикладом заразили мене взяти участь в аматорських змаганнях на шосе.
Шосейнік в мене був, в нього вже пішов третій сезон, але з часом він обзавівся ліжаком і булхорном замість барана.
Типовий вел для роздільного старту
І тут приходить розуміння, що з таким апаратом в групу не пускають. Власне це правильно, бо апарат вийшов летючим у всіх аспектах цього слова.
На початку осені з'явилась впевненість в необхідності ще одного велосипеда. Все що є в конюшні для спорту не підходило.
Концепція малювалася така — передачі, правда по максимальному мінімуму , тоб то 11 ззаду і три спереду для мене занадто. Дуали. Шосейна рама зростом 58-60 см. Класик одним словом.
Розпочалися неспішні пошуки фрейму.
На розпродажі Аліекспрес 11.11 були замовлені дуали 2х7, від них пішла плясати трансмісія. За допомогою колеги Arioh було куплене переднє колесо Мавік Космос. Ціна була навіть дешевше ніж збирати самому.
А фрейму все не було. Моніторинг ОЛХ та інших барахолок втіхи не приносив, до нового року не те що пристойних, взагалі пропозицій не було.
Дякую друзям kisa та leonyar які не дали занепасти духом та купити раму СЗ. Також була думка, а чи не зробити Чорного Птаха знов шосером, слава богу попустило.
І в грудні оголошення, в Миколаєві шосейний Puch. Домовляюсь разом з заднєю перекидкою шимано 600, так як дуали шиманосамісні, то до того часу вже була задня втулка та касета на 7 зірок з розрахунком 11-28.
Паралельно до збору недостаючих компонентів була спроба визначити модель. Зарившись на декілька днів у форум любителів Пушков, зрозумів це Містраль ЛЕ 86-87 років. Саме цікаве, у австрійців всі шосери були Містралями, а відрізнялися індексами. Найкрутіші повністю складалися з Рейнольдсу і навіть не австрійцями, а майстрами Бьянчі. А після пожежі 87 року італійці викупили австріяків повністю.
Мій фрейм виявився початкового рівня, надійний тренувальний ровер типу нашого СШ. Зварений з власних труб 2500 марки. Що то значить я так і не вияснив.
Підсідел виявився такого знайомого любителям СЗ діаметра як 26,2 мм. Звісно вдень з вогнем не знайдеш, тому був придбаний 26,8 та проточений. Потроху зтягувалась комплектуха,
До середини березня майже все було готове, з великих витрат залишилось придбати систему та каретку під неї. Вже рука тягнулася замовити на Аліекспресі з полою віссю та виносними підшипниками, аж тут настало 14 березня.
Добрий рівненський знайомий показав раму на якій хотів скласти фікс. Це була італійська рама з хромованими перами, як потім виявилося, вилка теж була.
Слово за слово, виявилося, що в нього самого не піднімається рука на таку раму і визрів план обміну.
З невеликою бартерною доплатою ми обмінялися фреймами, рульовими та підсіделами. Дарій, якщо читаєш, то вам з батьком велика подяка!!!
Ітак, концепція знов помінялась. В активі італійський фрейм невідомого виробника лише з цифрою 60, що говорить про зріст (Пушок був 59, а вся інша геометрія дуже схожа). Деталіровка, вузли, якість, вага все на рівні. Такій собі красень невідомих батьків.Уважне вивчення фоток з відомого сайту стіл-вінтаж, переконало мене в тому, що це кінець 80-х, на початку 90-х трубчаті мостики масово помінялися на суцільні фігурні, стали робити дропи що унеможливлюють регулювання, внутрішню проводку тормозних тросів. Однозначно у мене останній з класиків.
Тепер гостро постало питання системи, а особливо каретки 36х24 чисто італійська примочка.
Спілкування з чернігівським власником легендарного синього дивану призвело до придбання модної системи 50/34 з довжиною шатуна 172,5 мм від Кампи.
Якщо я вам не набрид цим текстом, то нарешті підходимо до Піци
Все, тепер можна і назву пояснити, італійська основа
перший сир — Кампа,
другий — Срам (гальма)
третій — Шимано
і четвертий — Мавік
Все це приправлено китайською приправою
А байстрюками в нас звуть дітей, мамам яких важко сказати хто батьком був. Може з часом батьки ще знайдуться
Вигляд ще не кінцевий, сідло їде, обмотка теж.
Сьогодні нарешті тестовий виїзд. Ключів набрав повні кармани, а вони і не знадобились. Дуже сподобалося як їде, все ж знають італійці секрети, як вібрації гасити.
Попереду налаштування посадки, може винос доведеться міняти, ну а тоді веселі старти.
Уф, дописав.