Re: РЕТРОСКОП
О, а это у меня из тоже серии? https://yadi.sk/d/R1OkGcunGWvip По названию вроде да, но другая. Там довоенные туринги, в основном.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Раскопки. Музей. → РЕТРОСКОП
О, а это у меня из тоже серии? https://yadi.sk/d/R1OkGcunGWvip По названию вроде да, но другая. Там довоенные туринги, в основном.
"Огонек" номер 46 за 1954 год:
Веломотор «Иртыш» был копией немецкого двигателя ILO F-48, его короткий период, производили в Омске, на оборудовании и по документации вывезенных из Германии после войны. Не "прижился" из-за фрикционного привода на колесо, грязь на дорогах и все такое...
В рекламе написано: "Подходит к любому велосипеду без пределок"
И здесь керосин
Ок, можете удалить, я только ответил на ""Огонек" номер 46 за 1954 год:"
коль уж о сложных устройствах. Начало восьмидесятых.
Torpedo, да какой же это реализм: переднее крыло нарисовано поверх вилки, руль отделился от выноса и повис в воздухе
Кирилл, Это элементы слились. Крыло с короной, руль с небом
Даже, если не ошибаюсь, марка понятна — Рига. И некоторые характерные элементы различимы — хитрый каркас седла, форма бардачка, верхних перьев, номер.
В Библиотеке есть инструкция — глянь, я убегаю.
За переказами, весною 1869 році в Києві на вулиці Новоєлизаветинській (нині Пушкінська) мешканці побачили «нечисту силу». «Ніхто добрий», а усі були переконані, що це саме ВІН, в людській подобі з шаленою швидкістю пересувався вулицею на колесі… Про це було написано в газеті «Друг народа». Саме ця стаття і стала першою згадкою про київських велосипедистів. В статті журналіст намагався пояснити, що це «вид двухколесной повозочки», на які «по шоссе без лошадей можно ездить где угодно посредством надавливания пружины ногою», але в версія з «нечистою силою» здалась кияним більш правдоподібною.
Незважаючи на консервативну публіку, в 1887 році в Києві налічувалось понад 200 власників велосипедів. Кататись їм дозволялось лише за містом щоб не лякати містян. З часом Міська Дума дозволила кататись деякими алеями Царського саду.
Треба відмітити, що велосипед могли собі дозволити лише заможні кияни, які швидко почали кататись по всьому Києву, відкупаючись від поліцейських хабарями. А викладачі 5-ї київської гімназії вже наприкінці 1880-х почали їздити з дому на роботу велосипедами.
В 1892 році Міська Дума офіційно дозволила їздити велосипедом по всьому місту. При цьому було затверджено перші правила вуличного руху: «О порядке езды по городу на велосипедах». Правила дорожнього руху для автомобілів з`являться пізніше.
Більше тут
Велосипедний "каток" в дореволюційному Києві
В 1912 році в Києві з`явились патрульні на велосипедах.
Какой интересный дизайн сумок! Очень современно.
Тоже надо гамонок на раму подобрать... с рюкзаком очень жарко...
В 1912 році в Києві з`явились патрульні на велосипедах.
У патрульного слева електробайк
Кроковод → Раскопки. Музей. → РЕТРОСКОП