Re: РЕТРОСКОП

Сам поки не розумію. На жаль тих, хто внятно міг би розповісти про це, вже не лишилося як і самих роверів. В свій час, сама розповсюджена відповідь була, таким купили.
Тонших покришок не використовували по причині брусчаток, у нас їх шосейками звали.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: РЕТРОСКОП

Угу.
Да не только покрышки — там все велосипеды — 100% Украи..  роверы. Кроме руля.
Коллеги показывали военный вооружённый  велосипед с перевёрнутым бараном, что там явно очень удобно.  Если бы на гражданке такие были только после Войны — я б понял — трофейные, брошенные, "конверсионные". А изначально специально военные.

Но блин, дофига их всплывает изначально цивильных — как вот эти.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: РЕТРОСКОП

img/bk  може закос під спортсменів. В кадрі як правило молоді люди, хотіли справляти враження.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: РЕТРОСКОП

Так массово и так локально?  img/bk
Ну, насколько мы можем судить по дошедшим до нас фоткам. Хотя... локальные моды и обычаи — нормальное явление. За неимением горничной других гипотез, будем придерживаться этой img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: РЕТРОСКОП

РЕТРОСКОП

Spoiler

РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП

7

(Причина редактирования: добавил картинок)

Re: РЕТРОСКОП

Продолженьице
РЕТРОСКОП

Spoiler

РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП
РЕТРОСКОП

4

Re: РЕТРОСКОП

DCorvus,  этот каталог лежит в библиотеке. Очень забавно читать- то что сегодня стало названиями, в то время было фамилиями изобретателей. Система г- на Данлопа, например.

2

Re: РЕТРОСКОП

img/ag Меня в рекламе тех лет умиляет русское написание зарубежных брендов — видал даже прямо на автомобилях написано "Бенцъ".

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: РЕТРОСКОП

Разбирая семейные архивы в поисках лучшей фото наткнулся на

Отец, 1961г.
РЕТРОСКОП


Мой первый педальный транспорт
РЕТРОСКОП

Everything's gonna be just fine!

8

Re: РЕТРОСКОП

1960 Bowden Spacelander знайшов на https://yourblog.in.ua/1960-bowden-spacelander.html . ракета серед велосипедів. ціна  — 12000$.  "Велосипед производился и продавался всего один год — 1960.Рама из стекловолокна и встроенное переднее крыло на десятилетия опередили свое время. 1960 Bowden Spacelander наиболее востребованный средний велосипед из когда-либо сделанных. "РЕТРОСКОП  РЕТРОСКОП  РЕТРОСКОП

4

Re: РЕТРОСКОП

img/ag Текст отдельно доставляет

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: РЕТРОСКОП

12-ти летний почтовый телеграфный посыльный, 1911.

РЕТРОСКОП

3

Re: РЕТРОСКОП

Когда все велосипеды были фиксами img/ab
РЕТРОСКОП

Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г. (2х7, дуалы)
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Лыбидь: Ардис Либыдь "Handmade in Ukraine", 1998, сингл 46/19

6

Re: РЕТРОСКОП

murabel пишет:

Когда все велосипеды были фиксами ...

.... даже зимой
https://youtu.be/UXXCZN-gvVk

Spoiler

не люблю колоризации и нейросети, но по сравнению с оригиналом--таки неплохо же, правда?
https://youtu.be/uO4ZR1q3u4c

внук слесаря, сын токаря, умею паять и слегка программист.

3

Re: РЕТРОСКОП

РЕТРОСКОП РЕТРОСКОП

У Парижі, у 1896 році, на виставці був представлений пожежний квадроцикл, що має незаперечні переваги перед ручними пожежними помпами. Як видно з ілюстрацій, машина складається з двох вело-тандемів, з'єднаних рамами попереду і ззаду, управління за допомогою рулів поєднано регулятором у передній частині. Вільний простір між рамами спереду зайнято котушкою з рукавом, в центрі — роторним насосом, а в задній частині — з'єднаннями, які дозволяють підключати насос до вододжерела.

Цей пристрій важить близько 64кг. При використанні чотирма велосипедистами, машина добиралася до місця пожежі зі швидкістю, яка не могла була бути досягнута пожежною візницею, запряженою кіньми.

Як тільки машина-квадроцикл досягає місця пожежі, і встановлюється на необхідну позицію для роботи, четверо пожежників зістрибує зі своїх місць, і, поки двоє з них приєднують насос до вододжерела, третій розмотує рукав, а четвертий, опускаючи спеціальний супорт, піднімає в повітря задні колеса велосипеда і підключає роторний насос до ланцюгової передачі.

Після цього, четверо пожежників знову сідають в сідла і крутять педалі на місці з невеликою швидкістю, яка дозволяє забезпечити подачу насосом води об'ємом 20 500 літрів на годину (5,68 літрів в секунду) на відстань до 30 метрів в горизонтальному напрямку або 22,5 метра вертикально. Зазначені величини були отримані під час публічних випробувань машини, які були проведені в Палаці Промисловості 23 грудня 1895 року.

Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г. (2х7, дуалы)
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Лыбидь: Ардис Либыдь "Handmade in Ukraine", 1998, сингл 46/19

7