У Парижі, у 1896 році, на виставці був представлений пожежний квадроцикл, що має незаперечні переваги перед ручними пожежними помпами. Як видно з ілюстрацій, машина складається з двох вело-тандемів, з'єднаних рамами попереду і ззаду, управління за допомогою рулів поєднано регулятором у передній частині. Вільний простір між рамами спереду зайнято котушкою з рукавом, в центрі — роторним насосом, а в задній частині — з'єднаннями, які дозволяють підключати насос до вододжерела.
Цей пристрій важить близько 64кг. При використанні чотирма велосипедистами, машина добиралася до місця пожежі зі швидкістю, яка не могла була бути досягнута пожежною візницею, запряженою кіньми.
Як тільки машина-квадроцикл досягає місця пожежі, і встановлюється на необхідну позицію для роботи, четверо пожежників зістрибує зі своїх місць, і, поки двоє з них приєднують насос до вододжерела, третій розмотує рукав, а четвертий, опускаючи спеціальний супорт, піднімає в повітря задні колеса велосипеда і підключає роторний насос до ланцюгової передачі.
Після цього, четверо пожежників знову сідають в сідла і крутять педалі на місці з невеликою швидкістю, яка дозволяє забезпечити подачу насосом води об'ємом 20 500 літрів на годину (5,68 літрів в секунду) на відстань до 30 метрів в горизонтальному напрямку або 22,5 метра вертикально. Зазначені величини були отримані під час публічних випробувань машини, які були проведені в Палаці Промисловості 23 грудня 1895 року.
Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г. (2х7, дуалы)
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Лыбидь: Ардис Либыдь "Handmade in Ukraine", 1998, сингл 46/19