Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

tork,  вологу ганчiрку злегка макають  в цемент i чистять/полiрують обiд. Це якщо ржавчина поверхнева.

2

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Интересный способ

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

img/ag Чем только люди не полируют.
У меня вот СО2 есть, я им отлично полировал стекло:

Spoiler

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Spoiler

Да, не слишком грамотные упаковщики так обозвали оксид церия вместо CeO₂ img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

kisa, добре що був спойлер. Хімію зі школи недолюблюю, але ж не настільки  img/bj

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

img/ag  img/bm

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Колеги, як правильно виводити яйце на ободi? З вiсiмкою на рiвному диску удалось справитись за 15-20 хвилин, от з яйцем справи не такi успiшнi.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

img/ag Та же фигня. Намного дольше и нервней.

Добавлено: 19-07-2022 19:43:00

А, Роман, видели, как коллега китайский конус в такую втулку приспособил https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 76#p232076 ?
На конусе сразу пыльник. по "современной" моде. Конечно, с сальниками гораздо лучше было бы.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
Перешпицював, яйце так покищо не встиг вивести (порядка 1,5 мм). На вигляд нiби норм. Ну i певне розчарування, хоча обiд полегше ХВЗ-го швеллера, катати стало не особливо легче. Завтра спробую замiсть 46/19 задню зiрку на 18 якщо вона без надмiрних зусиль справиться з основними маршрутами так i залишу.

2

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
Помiняв передачу на 46/18. Зробив це чисто з практичних мiркувань — хвз-на зiрка на 19 з певним перекосом сiдала в посадочне i погано ущiльнювалась. Тим бiльше на гладкому асфальтi 46/19 уже не вистачало. Результат перевершив сподiвання — на прямiй стало пободрiше, пiдйоми за рахунок бiльш легкого диску також  не викликають труднощiв.
От з передньою втулкою стався конфуз, почистив/помив а виявилось що одна з дорожок майже повнiстю вищерблена. Коротше "выкрасить и выбросить".

3

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
Незнаю навiть, спробувати заклепати чи не тратити час — шукати iнше.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Роман, стандартна проблема стальних крил, особливо заднього. Бо траверса одна, та й та неспроможна.  Заднє крило треба кріпити мінімум у 4 точках на приблизно однаковій відстані.

2

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)
Вирiшив склепати крило, так як заклепок в мене зроду нiколи не було прийшлось як завжди мудрувати img/ag З силового кабеля взяв алюм дрiт дiаметром 5 мм, нарiзав шматочки довжиною 7-8 мм. Керном i свердлом на 5 мм сформував головки для розклепування. Спобував клепати — як не дивно пройшло усе легко, правда через повну вiдсутнiсть досвiду сформувати бiльш-менш акуратнi розклепи не вдалось,  можливо пiдправлю напилком. Головне вiдкрив для себе цiкавий i простий спосiб крiплення.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Головки підшліфувати і відполірувати, щоб менше кидались в очі

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

img/bi  img/ay По-нашему img/ag
Кстати, незаслуженно подзабытый способ.
Ещё откройте для себя оправку для формования головки.
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Противоположный инструмент — поддержку — думаю, Вы уже сами изобрели img/ag .

А сами заклёпки (да-да, из проводов алюминиевых и медных) издавна делали в приспособе из двух уголков.  Они складываются вместе, и сверлятся по границе. Не насквозь, а на длину будущей ноги. Если нужен потай, то делается ещё зенковка. Если шляпа выпуклая — то, понятно, не надо.

Проволока туда вставляется, сверху торчит немного (нужно экспериментально подобрать). Из торчка формуется головка. Молотком, или красиво оправкой.

Потом уголки разнимаем и заклёпка у нас в руках. Почти фирменная. Таким же способом раньше даже головки самопальных спиц формовали на мотоциклы.

Вот я подобную фигню делал, по тому же принципу, но это не для заклёпок (это развальцовка для трубок). В ней можно сделать потайную заклёпку.
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Ещё я когда-то так делал заклёпки а-ля Брукс из медного прутка на седло. Но из-за паршивой кожи оно быстро сдохло, а повторять заклёпки я поленился.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

kisa, так про оправку i приспособу з уголка знав, але не було пiдходящих матерiалiв. А як же тодi клепати щоб не пошкодити сформовану головку, ту саму оправку пiдкладати?