Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
tork, вологу ганчiрку злегка макають в цемент i чистять/полiрують обiд. Це якщо ржавчина поверхнева.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Страницы Назад 1 … 30 31 32 33 34 … 44 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
tork, вологу ганчiрку злегка макають в цемент i чистять/полiрують обiд. Це якщо ржавчина поверхнева.
Интересный способ
Чем только люди не полируют.
У меня вот СО2 есть, я им отлично полировал стекло:
kisa, добре що був спойлер. Хімію зі школи недолюблюю, але ж не настільки
Колеги, як правильно виводити яйце на ободi? З вiсiмкою на рiвному диску удалось справитись за 15-20 хвилин, от з яйцем справи не такi успiшнi.
Та же фигня. Намного дольше и нервней.
Добавлено: 19-07-2022 19:43:00
А, Роман, видели, как коллега китайский конус в такую втулку приспособил https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 76#p232076 ?
На конусе сразу пыльник. по "современной" моде. Конечно, с сальниками гораздо лучше было бы.
Перешпицював, яйце так покищо не встиг вивести (порядка 1,5 мм). На вигляд нiби норм. Ну i певне розчарування, хоча обiд полегше ХВЗ-го швеллера, катати стало не особливо легче. Завтра спробую замiсть 46/19 задню зiрку на 18 якщо вона без надмiрних зусиль справиться з основними маршрутами так i залишу.
Помiняв передачу на 46/18. Зробив це чисто з практичних мiркувань — хвз-на зiрка на 19 з певним перекосом сiдала в посадочне i погано ущiльнювалась. Тим бiльше на гладкому асфальтi 46/19 уже не вистачало. Результат перевершив сподiвання — на прямiй стало пободрiше, пiдйоми за рахунок бiльш легкого диску також не викликають труднощiв.
От з передньою втулкою стався конфуз, почистив/помив а виявилось що одна з дорожок майже повнiстю вищерблена. Коротше "выкрасить и выбросить".
Роман, стандартна проблема стальних крил, особливо заднього. Бо траверса одна, та й та неспроможна. Заднє крило треба кріпити мінімум у 4 точках на приблизно однаковій відстані.
Вирiшив склепати крило, так як заклепок в мене зроду нiколи не було прийшлось як завжди мудрувати З силового кабеля взяв алюм дрiт дiаметром 5 мм, нарiзав шматочки довжиною 7-8 мм. Керном i свердлом на 5 мм сформував головки для розклепування. Спобував клепати — як не дивно пройшло усе легко, правда через повну вiдсутнiсть досвiду сформувати бiльш-менш акуратнi розклепи не вдалось, можливо пiдправлю напилком. Головне вiдкрив для себе цiкавий i простий спосiб крiплення.
Головки підшліфувати і відполірувати, щоб менше кидались в очі
По-нашему
Кстати, незаслуженно подзабытый способ.
Ещё откройте для себя оправку для формования головки.
Противоположный инструмент — поддержку — думаю, Вы уже сами изобрели .
А сами заклёпки (да-да, из проводов алюминиевых и медных) издавна делали в приспособе из двух уголков. Они складываются вместе, и сверлятся по границе. Не насквозь, а на длину будущей ноги. Если нужен потай, то делается ещё зенковка. Если шляпа выпуклая — то, понятно, не надо.
Проволока туда вставляется, сверху торчит немного (нужно экспериментально подобрать). Из торчка формуется головка. Молотком, или красиво оправкой.
Потом уголки разнимаем и заклёпка у нас в руках. Почти фирменная. Таким же способом раньше даже головки самопальных спиц формовали на мотоциклы.
Вот я подобную фигню делал, по тому же принципу, но это не для заклёпок (это развальцовка для трубок). В ней можно сделать потайную заклёпку.
Ещё я когда-то так делал заклёпки а-ля Брукс из медного прутка на седло. Но из-за паршивой кожи оно быстро сдохло, а повторять заклёпки я поленился.
kisa, так про оправку i приспособу з уголка знав, але не було пiдходящих матерiалiв. А як же тодi клепати щоб не пошкодити сформовану головку, ту саму оправку пiдкладати?
Страницы Назад 1 … 30 31 32 33 34 … 44 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..