Re: Маніпуляційний кабінет

kisa, а не в передаточном отношении дело? На минских 46/19 = 2,42 а на украинах 48/19 = 2,52 вот они и "не едут"  img/ap

2

Re: Маніпуляційний кабінет

Кстати, и это тоже. Мне тоже Украина лучше едет на 46/19. Но я чувствую и разную походку шасси.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Маніпуляційний кабінет

думаю до 85 року випуску,  бо навіть на око видно більший кут нахилу труб. ммвз жіночий той 98 р. кажу йому-беріть на цьому їздьте, яка проблема.  не переконав.
Хочу Знать короче. може  клієнт завжди правий? та й нашо ті сентименти до чужих залізяк, як хазяїну не жаль то чого мені має бути жаль

Re: Маніпуляційний кабінет

trempel, Тільки варто попередити , що розрізаний велосипед буде вести себе по іншому ніж той до раніше було звично. І головне не варто братись за цю роботу Вам  оскільки в разі невідповідності очікуванням тесть винним зробить  саме Вас.

Spoiler

А взагалі дійсно коли звикаєш до хвз то їздити на ммвз не комфортно

Рама без вилки деньги на ветер

(30-12-2020 19:05:56 отредактировано trempel, причина: смислова помилка)

Re: Маніпуляційний кабінет

Доброго дня і з наступаючими святами, шановне товариство!
замітка буде під кодовою назвою Поїхало-"ХВЗ Монголбайк") дрібні  недоліки є,  звісно.  сідло навіть не чіпав,  кермо буде пряме,  задня зірка стане на 20 зубців щоб вирівняти зазори між колесом і крилом, ну і трафарети треба нанести. їх рисував в автокаді, хочу віддати  в друкарню, хай виріжуть мені на самоклейці, сам не маю бажання морочитись з вирізанням.  Хазяїна прозивають Монголом,  тому монголбайк і на  трафареті  буде центральна частина герба Монголії-сойомбо.
Взагалі-то я не думав з цим велосипедом особливо заморочуватись,  думав складу просто робочий акуратний алкобайк. та й понеслось.  рівняв раму і вилку,  доставав намертво прикипівшу підсідельну трубу,  шкурив чухав грунтував фарбував шліфував полірував лимонив відмивав.  нарешті склав. зарікся брать рами у "рукастих" дядьків.  зовні пристойна заготовка виявилася з викатаним ресурсом каретки, пересвердленим ззаду ободом  img/whipped з 32на 36 отворів,  викатаними втулками, паяним зсередини рульовим стаканом,  в який без напильника в мене чашки не сіли.  ну а в того дядька сіли..., молотком би йому по лобі. він поковирявся в ньому всюди, залишивши кругом сліди невмілого ремонту. навіть передня зірка попри майже новий стан була посажена на шатун і закернена криво! радіальне биття на ній 2-3мм.  як таке можливо було взагалі?!
але попри все,  проект майже домучений. гарний був піддослідний, він мене багато чому навчив.   розумію, для більшості з вас,  колеги,  мої муки давно пройдений етап і очевидно що їх фундамент я заклав самостійно,  купивши "не глядя" купу реально металобрухту +мішок запчастин,  де серед шести рулів не знайшлося жодного пристойного. а втім вийшов ось такий результат:
Маніпуляційний кабінет

Маніпуляційний кабінет

Маніпуляційний кабінет
дякую за увагу,  кінцевий результат буде пізніше,  далі буде і цим не закінчиться)  img/bo

7

Re: Маніпуляційний кабінет

img/kefir С Поехалом!
Норм паровоз. И на постаменте тоже img/ag . Не знаю, зачем менять руль на прямой - лично мне именно такие более удобны на дорожниках. А вот выносы такие с детства не люблю за то, что сложно закрепить руль, чтоб не проворачивался.
Даа, рукастым дядькам часто хочется ручки пообрывать img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Маніпуляційний кабінет

ну на вид очень даже красивый велосипед получился. зачет img/ay.
руль оставьте этот. очень хорошо смотрится!

Re: Маніпуляційний кабінет

дякую, приємно чути таке від корифеїв форуму img/ah піду курить тему по сідлах,  бо оці мені м'які матерії img/whipped матчастину треба підтягти

Re: Маніпуляційний кабінет

Тим часом..
Пройшло 4 місяці.
А путнього проекту ніякого не з'явилося.
Самі непутні якісь. але часу віднімають нехіло. Описувати їх влом, але ж і пропадати з форума надовго непристойно якось. "Батя, я стараюсь"© img/beard
Тому- коротко у фотографіях результати 4 місяців:
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
По порядку- Дамка для Діми, дитину в садок возить. в звязку з карантином возить дитину нікуди, стоїть не забраний. зібраний на базі ммвз Вікторія.
Монголбайк ,кінцевий варіант. руль дивно виглядає, ну то таке-примха замовника. теж стоїть, не забраний бо на дачу холодно їхать.
Спорт В-542 єдиний в експлуатації, поїхав до братухи. зібраний на нексусі 3. передача 40/21. за руль не пинайте, доработки власника
Прораббайк. в активній  фазі. безкоштовний велик із металобрухту , який здать жалко, а колегам со стройки по цигарки літать саме воно. на базі  мінська '68. сьогодні вчився паять латунню. халтурно вийшло,  але нехай. дірка пропалена електродом 15*8 мм вилікувана накладкою. отак і товчуся у себе на стройці у вільний час майже щодня, а похвалитися нічим. в планах path racer  на базі ммвз '80, є втулки штурмеєвські  з барабанними гальмами , задня трьошка, цей проект повинен бути цікавим, хочу закосить під speed5.
сумбурний допис вийшов, унилий якийся img/bh , перепрошую, колеги.

3

Re: Маніпуляційний кабінет

А чего - дорожники вполне пристойные. Ну мне руль на чёрном не только странно выглядит, но и неудобен такой.
Дамка вообще честная-хорошая, на мой взгляд - полностью соответствует назначению.
Что касается 542 img/doubt Мне кажется, те, кто ТАКОЕ делает с рулём и тормозными ручками, недостойны быть водителями такого аппарата img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Маніпуляційний кабінет

Мені здається, що одних тільки фоток явно недостатньо, треба дещо описати причини тих чи інших рішень.
щодо в-542. робився він в дивних умовах(поїхав у санаторій і на стоянці сидячи на пеньочку серед соснового лісу збирав колеса, але фінальної зборки і обкатки не встиг зробити)  тож замовнику я його привіз не в кондиції. ручку я вирівняв сам із шосейної і планував поставити біля виноса під верхній хват, і теж не встиг установити, як і шифтер. шифтер виявляється на баран не налазить , тому приколхожений без мене. людина просто не дотична до кроководства, і діє за принципом аби працювало і естетика не в пріоритеті, а в цілому велик прямо сам вистрелює з під сідока, це найдинамічніший апарат із складених мною( це ж я ще зовсім не пробував на зліших машинах кататися).  використовується щоденно як роз'їзний по дрібних справах і мене це радує img/ab

Re: Маніпуляційний кабінет

img/bk

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Маніпуляційний кабінет

trempel пишет:

шифтер виявляється на баран не налазить ,

Є більш естетичний спосіб:
Маніпуляційний кабінет

Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г.
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)

2

Re: Маніпуляційний кабінет

бляхен мухен!! точно! дякую за таке геніальне рішення img/bf воно настільки просте і очевидне, що навіть не спало на думку!  одсилаю в роботу, негайно

Re: Маніпуляційний кабінет

img/ag Ну такое - для того 542 как раз img/bm В пару к тормозным ручкам img/ap

Добавлено: 29-04-2021 14:07:35

Сбоку на трубу вынсоа цепляют. Например, прикрутив рог от  ашанового руля-палки. Чтобы он вбок торчал. Обрезают его до размера сантиметров пять, и на него - шифтер.

Добавлено: 29-04-2021 14:09:26

Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.