Re: Маніпуляційний кабінет
kisa, а не в передаточном отношении дело? На минских 46/19 = 2,42 а на украинах 48/19 = 2,52 вот они и "не едут"
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Маніпуляційний кабінет
kisa, а не в передаточном отношении дело? На минских 46/19 = 2,42 а на украинах 48/19 = 2,52 вот они и "не едут"
Кстати, и это тоже. Мне тоже Украина лучше едет на 46/19. Но я чувствую и разную походку шасси.
думаю до 85 року випуску, бо навіть на око видно більший кут нахилу труб. ммвз жіночий той 98 р. кажу йому-беріть на цьому їздьте, яка проблема. не переконав.
Хочу Знать короче. може клієнт завжди правий? та й нашо ті сентименти до чужих залізяк, як хазяїну не жаль то чого мені має бути жаль
trempel, Тільки варто попередити , що розрізаний велосипед буде вести себе по іншому ніж той до раніше було звично. І головне не варто братись за цю роботу Вам оскільки в разі невідповідності очікуванням тесть винним зробить саме Вас.
Доброго дня і з наступаючими святами, шановне товариство!
замітка буде під кодовою назвою Поїхало-"ХВЗ Монголбайк") дрібні недоліки є, звісно. сідло навіть не чіпав, кермо буде пряме, задня зірка стане на 20 зубців щоб вирівняти зазори між колесом і крилом, ну і трафарети треба нанести. їх рисував в автокаді, хочу віддати в друкарню, хай виріжуть мені на самоклейці, сам не маю бажання морочитись з вирізанням. Хазяїна прозивають Монголом, тому монголбайк і на трафареті буде центральна частина герба Монголії-сойомбо.
Взагалі-то я не думав з цим велосипедом особливо заморочуватись, думав складу просто робочий акуратний алкобайк. та й понеслось. рівняв раму і вилку, доставав намертво прикипівшу підсідельну трубу, шкурив чухав грунтував фарбував шліфував полірував лимонив відмивав. нарешті склав. зарікся брать рами у "рукастих" дядьків. зовні пристойна заготовка виявилася з викатаним ресурсом каретки, пересвердленим ззаду ободом з 32на 36 отворів, викатаними втулками, паяним зсередини рульовим стаканом, в який без напильника в мене чашки не сіли. ну а в того дядька сіли..., молотком би йому по лобі. він поковирявся в ньому всюди, залишивши кругом сліди невмілого ремонту. навіть передня зірка попри майже новий стан була посажена на шатун і закернена криво! радіальне биття на ній 2-3мм. як таке можливо було взагалі?!
але попри все, проект майже домучений. гарний був піддослідний, він мене багато чому навчив. розумію, для більшості з вас, колеги, мої муки давно пройдений етап і очевидно що їх фундамент я заклав самостійно, купивши "не глядя" купу реально металобрухту +мішок запчастин, де серед шести рулів не знайшлося жодного пристойного. а втім вийшов ось такий результат:
дякую за увагу, кінцевий результат буде пізніше, далі буде і цим не закінчиться)
С Поехалом!
Норм паровоз. И на постаменте тоже . Не знаю, зачем менять руль на прямой — лично мне именно такие более удобны на дорожниках. А вот выносы такие с детства не люблю за то, что сложно закрепить руль, чтоб не проворачивался.
Даа, рукастым дядькам часто хочется ручки пообрывать
ну на вид очень даже красивый велосипед получился. зачет .
руль оставьте этот. очень хорошо смотрится!
дякую, приємно чути таке від корифеїв форуму піду курить тему по сідлах, бо оці мені м'які матерії матчастину треба підтягти
Тим часом..
Пройшло 4 місяці.
А путнього проекту ніякого не з'явилося.
Самі непутні якісь. але часу віднімають нехіло. Описувати їх влом, але ж і пропадати з форума надовго непристойно якось. "Батя, я стараюсь"©
Тому- коротко у фотографіях результати 4 місяців:
По порядку- Дамка для Діми, дитину в садок возить. в звязку з карантином возить дитину нікуди, стоїть не забраний. зібраний на базі ммвз Вікторія.
Монголбайк ,кінцевий варіант. руль дивно виглядає, ну то таке-примха замовника. теж стоїть, не забраний бо на дачу холодно їхать.
UPD. Монголбайк знайшов собі нового хазяїна, бо Монгол присів на стакан і йому не до велосипедизму, тому запам'ятаємо його таким:
Спорт В-542 єдиний в експлуатації, поїхав до братухи. зібраний на нексусі 3. передача 40/21. за руль не пинайте, доработки власника
Прораббайк. в активній фазі. безкоштовний велик із металобрухту , який здать жалко, а колегам со стройки по цигарки літать саме воно. на базі мінська '68. сьогодні вчився паять латунню. халтурно вийшло, але нехай. дірка пропалена електродом 15*8 мм вилікувана накладкою. отак і товчуся у себе на стройці у вільний час майже щодня, а похвалитися нічим. в планах path racer на базі ммвз '80, є втулки штурмеєвські з барабанними гальмами , задня трьошка, цей проект повинен бути цікавим, хочу закосить під speed5.
сумбурний допис вийшов, унилий якийся , перепрошую, колеги.
А чего — дорожники вполне пристойные. Ну мне руль на чёрном не только странно выглядит, но и неудобен такой.
Дамка вообще честная-хорошая, на мой взгляд — полностью соответствует назначению.
Что касается 542 Мне кажется, те, кто ТАКОЕ делает с рулём и тормозными ручками, недостойны быть водителями такого аппарата
Мені здається, що одних тільки фоток явно недостатньо, треба дещо описати причини тих чи інших рішень.
щодо в-542. робився він в дивних умовах(поїхав у санаторій і на стоянці сидячи на пеньочку серед соснового лісу збирав колеса, але фінальної зборки і обкатки не встиг зробити) тож замовнику я його привіз не в кондиції. ручку я вирівняв сам із шосейної і планував поставити біля виноса під верхній хват, і теж не встиг установити, як і шифтер. шифтер виявляється на баран не налазить , тому приколхожений без мене. людина просто не дотична до кроководства, і діє за принципом аби працювало і естетика не в пріоритеті, а в цілому велик прямо сам вистрелює з під сідока, це найдинамічніший апарат із складених мною( це ж я ще зовсім не пробував на зліших машинах кататися). використовується щоденно як роз'їзний по дрібних справах і мене це радує
бляхен мухен!! точно! дякую за таке геніальне рішення воно настільки просте і очевидне, що навіть не спало на думку! одсилаю в роботу, негайно
Ну такое — для того 542 как раз В пару к тормозным ручкам
Добавлено: 29-04-2021 14:07:35
Сбоку на трубу вынсоа цепляют. Например, прикрутив рог от ашанового руля-палки. Чтобы он вбок торчал. Обрезают его до размера сантиметров пять, и на него — шифтер.
Добавлено: 29-04-2021 14:09:26
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Маніпуляційний кабінет