Тема: Квант 1987р (54)
Купив його 2017 року в дуже творчих молодих людей занедорого, але в жахливому стані... Цей "стан" створив на старості літ покійний О. Сорокін в Харкові, розфарбувавши "на продаж" раму в жовті кольори з деколями Москва-80 і підписавши своїм іменем... А молоді люди продовжили розфарбовуванням коліс а-ля червона хохлома і оце все москов-стайл... На довершення — менший підсиділ замість штатного 27,2 призвів до перенапруження в підсидільному вузлі, що вилилось в серію ремонтів тупо з усіх сторін уже після покупки. За частину з них низький уклін Жені Водолазському aka Waterlaz, за іншу — шанованому тут (і не тільки) kisa.
Їздить велосипед дуже добре, без нюансів. Будучи предтечею Тахіонів має всі ознаки топових гоночних рам свого часу, а жорстка вилка-двохкоронка робить велосипед ще більш інформативним та маневренним.
Для мене не зовсім зрозумілим залишається з яких же труб їх робили, хоча вважається, що типу 27,2 — значить Columbus, а 26,2-26,4 — так званий місцевий "нікопольський водопровод". В моєму випадку ширший діаметр, каретка 36х24 та овальні задні пера та вага рами в 1790 грам цілком можуть бути в підтвердження версії про Columbus SL. Ще одним аргументом вважаю замітку в кінці статті.
Що стосується мого екземпляру, то це наразі улюблений особистий велосипед, тож було прийнято морально-вольове рішення привести його за зиму в божеський вигляд в плані лако-фарбового покриття. Думку про оригінальний дизайн з блакитною або червоною лівреєю поки не сильно підтримую, хоча розглядаю. Жовтий подобається в плані легкості та поєднання з чорними колесами, але теж поки в роздумах, головним чином через вилку — її тоді треба буде хромувати, а з двокоронкою це може бути складно, на мою думку. Іноді навіть думається залишити такий ретлук, але з поваги до рами все ж хочеться освіжити, і так на "дровах" їжджу кожен день)))
Тож починаю активно думати, чужі думки вітаються.