Re: Злий мінськ
подобную каретку с радиальноупорнимы подшипниками под шлиц вал планирую запрессовать
это американка, она в кареточный узел Минска не влезет
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Злий мінськ
подобную каретку с радиальноупорнимы подшипниками под шлиц вал планирую запрессовать
это американка, она в кареточный узел Минска не влезет
это американка
Тим більше! А я підозрював пресфіт 41 мм
отже , дякую що відгукнулись, відповідаю всім
так це американка . але я й не кажу що я тулитиму американку в мінськ я задумав втулити в мінськ подобу американки, і, відповідаючи земляку в матросці — це не буде дорого, по суті я кул саму вісь окталінк і шатуни до неї. 32 зірку хочу тому що віддаю перевагу легким педалям і прогулянковому темпу в 15 км год середня ,ну і місцевість де побудував будинок у мене досить горбиста(( зауважу що по ній останнім часом проходила траса київської велосотки )
після ваших доречних порад і критики видозмінив проект
отже задумка така, критикуйте радьте, виточую з бронзи фланці , в якому нарізаю різьбу бса 34 мм, — товщина стінки виходить 3 мм, за допомогою рідкого азоту впресовую її в кареточний стакан по буртик фанця який планую зробити міліметра 6 — щоб можна було
1. поставити резиновий пильник
2. використовувати цей буртик задля випресовки . якщо раптом буде треба випресовувати
ну і потім вкручую вцю різбу бронзових фланців стандартну дешеву шімано каретку окталінк, а на неї вішаю безпроблемні шліцеві шатуни з "іскомою" зіркою 32 (30 чи 28)
viq, а про безпроблемність шліцевих шатунів це звідки? Сама конструкція не передбачає безпроблемності. Якщо всі інші види посадок мають конусні поверхні і завдяки ним вибирається люфт, то тут при початку люфту він буде лише підсилюватися.
Мертвец Джонни, такий невеликий, що і не відразу побачиш
от засада. то що робити. ставити вал квадрат чи залишити старі рідні клини які чомусь у відмінному стані незважаючи на час і період мого варварського користування. якщо можна буде приладнати зірку на 32 до ріної системи — то так і зроблю
іще б хотілось якось замаскувати тросовий привід на планетарку і манетку щоб вони не дуже кидались увічі. ну щоб мінськ реально був злим. ніочго зайвого. ні тросів ні монеток ні щитків. тобто монетку можна поставити наприклад під сідушкою . все рівно е=перемикатись часттно не потрібно . чи це вже взагалі єресь?
viq, давайте з початку. Які претензії до штатної каретки?
Забігаючи в перед, для легкої передачи не обов'язково зменшувати передню зірку, можна збільшити задню. І цеп довше ходитиме.
Добавлено: 06-03-2019 22:51:44
Якщо маскувати, то може про двоступеневу втулку автомат подумати? По вигляду не сильно від торпедо відрізняється.
у мене зараз фітнесбайк на тих же 700с колесах і я комбінації передачі взяв зважаючи на те на яких я передачах катаюсь на вже наявному фітнесббаку. на ньому у мене максимальне співвідношення 2до1 мінімальне 1до1., тобто якщо я поставлю стандартну шімано3 з шестернею на 22( чи скільки там макс) то щоб підібрати приблизні потребн мені передаточні числа мені потрібно зірка десь на 30-32, якщо на штатну мінську кареттку\шатуни можна поставити без зварювання зірку на 30-32 то чому б і не залишини радяньску каретку. в прицнипі є варіант вифрезувати чотирилапку-тримач зірки і якось приєднати надійно до парвого шатуна .
втулка автомат не підходить. по перше дві степін мені таик мало, по друге автомат складніша за шімано3, і по третє, мені потрібна надійна задня втулка з тормозом . і нарешті я не люблю коли механізм думає за мене. в мене і машини не на автоматах
претензія що штатної каретки 1. як на неї втулити зірку на 30
на 22( чи скільки там макс)
На 24 в Україні продаються.
А з передачею трохи дивуєте, навже реально таку треба?
Дорожник не фітнесбайк — їде легше. Купіть планетарку, поставте на неї зірку 24, а спереду нехай буде мінська на 46, і так покатайте тиждень. Опісля робіть висновки чи воно Вам підходить.
viq, навіть не сподівайтесь, втулка думати не буде
Логіка там дуже проста. А на старих взагалі переключкння легким рухом педалей назад. Гальма такі ж як і на торпедо.
В мене є один алкобайк для перевозу всього, що на нормальний грузити не хочеться
Там передача 1:2, втомлююсь крутити))
Але це справа хозяйська. Задню на 24 можна знайти, більшу теж можна поставити, але вже з танцями. Чисто візуально дорожнік з малою передньою виглядає не злим, а куцим.
так) я люблю кататись в задоволеня несппішо полями лісами . щоб навіть дихання незбивалось. ну і місцевість у мене з перепадами в 80 метрівв висоти на кількасотметрові довжиною гірки))) для мене вел не транспорт а розвага , тренажер помірних фіз навантажень і компаньйон в прогулянках подалі від людей шуму і поблжче до природи. також часто катаюсь з своєю дружиною на такому ж фітнесбайку і , можливоо, тому і підлаштувався під її темп.
ок. на мінску зірка 46. 24 це вже 1 до 2, понижена буде все ще більше ніж 1 до оної, пряма майже 1 до 2, ну і підвищена взагалі спринтерська. це не мій варіант.
яобираю навантажеення на ноги щоб взагалі не втомлюватись і навтіь не збивати дихання
ок .дякую за наводку. розгляну втулку автомат
viq, на вертикальную стену забираться решили? Просто пример, на Флагмане минимум 34х32. На такой передаче велосипед выгребает из всего куда смог догребсти.
Но ездить невозможно — если крутить неспешно нужно постоянно подруливать. А если крутить быстро — в чем смысл?
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Злий мінськ