Re: Шины-однотрубки.

конструкция трубки только несколько другая по сравнению с воронежскими
Шины-однотрубки.

Re: Шины-однотрубки.

ded_gambit, удешевили, похоже  img/bk

Re: Шины-однотрубки.

DCorvus, так они самые дешевые из tubular  img/bs

Re: Шины-однотрубки.

img/bs Есть две технологии.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

kisa, больше  img/ag вот у туфо вообще без вредительства корда до камеры не добраться

Re: Шины-однотрубки.

ded_gambit, две: склеенные и сшитые.

2

Re: Шины-однотрубки.

https://himik-plus.com/index.php/uk/%D0 … 0%BD%D1%8F

Хочу взяти клей 88 CR 2402, пишуть красиво, на практиці якось його пропустив. Інші 88-мі цього виробника в цілому тримають добре і для разового використання годяться як доступні, але якщо скрупульозно підходити до процесу, то мають недоліки: надто мажуться при монтажі, запах, залишки на обручі та трубці при переклеюванні не віддираються так як мені хочеться.

До цього в 2019-2020 роках використав дві банки MULTIFIX від Kenda Farben: дуже сподобалась міцність, можливість скатувати залишки клею рукою з обруча після завершення усадки, в міру прийнятна нетоксичність, нормально розрівнюється, майже нема сміття після віддирання трубки. Єдиний мінус - засихає в банці швидко (за 5-6 місяців) після відкриття, навіть якщо там шприцем набирати з маленького отвору і заклеювати весь час маляркою. Пишуть, що можна розводити - Хочу Знать, пробував, але втрачається міцність. Хоча чоботярам чи халтурщикам може і так норм, але нам треба надійність, тобто тільки свіжим. Тому довелось пришвидшувати використання - по господарству виручав, хе-хе.

Якщо ж глобально, то найкращий клей на мою думку - заводський Continental. Поки нічого кращого не зустрічав. Особливість (одна з) - клей залишається активним протягом дуже тривалого часу. Тобто трубка прокололась, її можна зняти, одягнути запаску, а залишки клею будуть її тримати! Є для Alu, є для композитів. Секрет фірми, вибір професіоналів, але дорого, хіба купувати на розпродажах в мережевих магазах. В цьому плані я на нових колесах все частіше стараюсь клеїти на стрічку, правда не на тканинній основі, як на початку теми згадувалось, а на ультратонку і міцну, виробництва якоїсь контори з Південної Кореї, забув назву)))) Є аналоги у Tesa теж хороші, є дорожчі . Суть в товщині та міцності на відрив, ну і ціна мотка в 50 метрів десь така ж, як у банки 0,8 кг, відповідно +- я би вважав що співмірна. Величезний плюс цієї стрічки (прозора двостороння товщиною 0,5 мм і при цьому забезпечує 50-55 Н\см на відрив) - легкість її видалення після демонтажу велотрубки. Монтаж також доволі немарудний. Поки ще тестую, є побоювання що для ДУЖЕ СИЛЬНИХ спринтерів вона може не впоратися, але наразі фактичні причини сумніватися (є гоночні колеса 2018 року на ній) відсутні.

2

Re: Шины-однотрубки.

Щодо самих трубок, то у мене якогось явного фаворита немає. По швидкості та бронебійності, а також можливості донедавна запросто їх купити через наших прикордонних дядьків, в лідери по ціні-якості однозначно виходили чеські TUFO, зокрема Tufo S33 PRO. До речі, одною з причин написання посту було випадкове виявлення того, що вони тепер випускаються не тільки чорні чи червоні, але і з класичними бежевими бортами! https://www.tufo.com/en/road-cycling1/detail/s33-pro1/

Звісно, купувати їх краще офіційно, наприклад на всяких розпродажах, що я і планую зробити при нагоді.  img/hitry А може і домовимось на наступний сезон з компанією про якийсь дисконт, хто зна.  img/ab

ПС: взагалі чехи молодці, дуже мені імпонує їхня індустріальна традиція, жаль CZ закрив своє виробництво велосипедних ланцюгів і оті всі "Чехия" робляться в Китаї року так з 2012-го... Але це вже так, лірика.

2