Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

img/ag Всё ок в моём варианте выше. Железно. Лучше нового. Но эстетика спорная img/ag  Хотя, если вешать тормоз — то лучший вариант. За тормозом не будет видно.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

DCorvus, при правильной пайке внутри и так получится галтель.

1

(27-10-2020 02:01:00 отредактировано Vognick)

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Про досвід зварювання в задньому трикутнику. У нас на треку традиційно в ЧТ і НД грають по вечорам у велополо. Гра контактна і азартна: спиці, обручі, а навіть і вилки з рамами ламаються досить часто. Два кейси зварювання напівавтоматом з прямими руками без подальшої обробки, щоб було ясно як там метал поживає:

1) Тонкостінний ретрошосер на трубах Рейнольдс 531 перероблений в полобайк — відламалось нижнє перо в районі дропаута. Рішення — косинець:
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам

було
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам




2) В цілому непогана хайтен рама, але з трохи дурним переходом від труби до форкендів — відламалось в місці переходу верхнього пера. Рішення — акуратне зварювання + мікро накладка з внутрішньої сторони.
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам

1

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Ще з альтернативних методів, коли пайка або зварювання недоступні — кейс поклейки магнієвої (без супер-пупер обладнання не зварюється і не паяється) рами карбоном. Чуть пізніше викладу цю раму в розборі, але ось таку поломку можна полікувати прямими руками в пару підходів без спецобладнання — тільки заморочитись і купити нормальну епоксидку не з будмагу і прочитати інструкцію. На той момент (2019 р) своїм рукам ще не довіряв, але в результаті на іншій рамі подібний досвід також був проведений успішно.

До речі, показово що трапляється, коли роблять покращення там, де вони конструктивно не були передбачені, як то установка дискового гальма без додаткового підсилення:

Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

img/as

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

img/bj
Смотреть, конечно, больно.Но всё правильно. Жизнь велопольного велосипеда коротка — один хрен сломают. И важен быстрый ремонт. Поэтому глупо было бы заморачиваться пайкой при ремонте, особенно когда её нет прямо под боком.
Всё равно раньше сломают раму где-то ещё, чем треснет эта сварка. Тем более — часто сварка применяется очень грамотно.

Коля, спасибо за экскурсию в ад для рам img/bj  img/ay

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(24-10-2020 18:40:56 отредактировано Vognick, причина: фото прикріпляю)

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

АД я зараз сфоткаю

Spoiler

(і привезу у вівторок, якщо будем живі-здорові)

, а ці ще багато проїздять і в цілому проведуть змістовно дозвілля на відкритому повітрі, а не в гаражі чи кладовці. А так да, питання було в тому, щоб "на завтра в гру" і мінімальними ресурсами — тут важливо на цьому зробити наголос.  img/ay

ПС: рама вже такою приїхала, хто робив не знаю, але результат у вигляді тріщини — дуже красномовний проти бездумного зварювання:
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам
Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Нужны идеи, господа.
Есть руль на 31,8.
Есть вынос на 26.
Можно ли какими-то способами одно на другое присобачить?
Заготовки алюминиевые, предполагается, как видно из темы, сваривание.
Взлетит, или не стоит трудов?

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Бакалея, Спорный вопрос. Смотря как делать. Просто имейте в виду, что после сварки прочность алю в районе шва падает почти в три раза.

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Бакалея, я бы побоялся такой руль нагружать, после сварки. Расточить вынос не вариант? Мне кажется,  более жизнеспособно.

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Благодарю за участие, господа! Пока мне нужен мозговой штурм, чтобы принять какие-то решения.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Со сваркой неизвестных алюминиевых сплавов в таком месте точно не связывайся.
Стальной самопал?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

Бакалея, По поводу сварки уже высказались. Другой вариант — переходник (картинка из интернетов)Сварка и пайка. Технологии изготовления  и ремонта стальных рам

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

img/ai

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сварка и пайка. Технологии изготовления и ремонта стальных рам

atepernetuzh, ну не в 3 раза, но падает.
https://www.esabna.com/us/en/education/ … -welds.cfm