Re: Тормоза

Ну там что-то ещё у тебя явно. Может — пружины. Ибо выкладки в статьях железны.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Тормоза

kisa, возможно — задубевшие колодки

Re: Тормоза

kisa, дик не сперечаюсь. Може і рубашки з тросами підкисли. Зусилля на ручці велике на всьому діапазоні. Як знайду де їх пристроїти, тоді скажу напевно.
Поки саме приємне, що доводилося юзати — кантилівери на не зовсім офтопному Джанті.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Тормоза

Євгеній76, в статьях рассуждается, что на шоссейных рамах с гибкими тонкими вилками и перьями кантики и вибряки, не говоря уже о дисках работают хуже, изгибая/закручивая перья рамы и вилку. А вот центрпуллы более грамотно поскольку пивоты расположены ближе к узлам.
упд такшто на офтопном дебелом железе оно может работать и лучше.

Re: Тормоза

ded_gambit, читав. Стаття статею, але є трішки досвіду. Не катав лише з барабанними та ролерами.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Тормоза

Евгений76 пишет:

есть немного опыта

поделитесь пожалуйста  img/lupa

Re: Тормоза

ded_gambit пишет:

вот подобное

у знакомого старого деда Альберта, https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 51#p118451 видел нечто подобное. тормоз ХВЗ заколхоженый. вместо тросика (уздечки) используется правильно изогнутая вставленная спица.... я ещё подумал, вот блин, как интересно придумал дед!

Re: Тормоза

ded_gambit, так і ділюся.
З багатьма твердженнями тієї статті згідний. Диски часто візжать, гідра поки не вразила, потрібно буде на досузі прокачати, хоч продавець запевняв, що прокачані і готові до використання.
Старі краби типу ХВЗ, досить не погані, але при зусиллі грають як та гітара, особливо розжимання на мафаках такого типу помітно. Хоча для туристоподібного (Фаворит) велосипеду мені їх вистачає.
Двох осьові сучасні трохи краще за одноосьові, але і тут не без виключень, шимано 1050 виявилися дуже потужними.
На ефективність ободних гальм найбільше впливають колодки. Шосейні картриджні рулять.

Я рухаюсь, значить я існую!

2

Re: Тормоза

Євгеній76,
а про припаянные/приваренные прямо к раме и/или с бустером? Как они по сравнению с современными?

Re: Тормоза

Євгеній76,   Зусилля на ручці було адске

я проходив через це. коли поставив  вібрейкову  ручку на рідні туристові гальма
думаю що просто ручка  була не для цих гальм, несумісна.  інший важіль (замалий).
як наслідок — короткий хід
потім я десь у мусорці  знайшов ручку з якогось євпропейського гальма що ми тут обговорюємо
та все зробилось нормально.

думаю шо ніяка пружина або проблеми з тертям не створять зусилля яке буде дорівнювати "адському"
бо там таке зусилля створює рука, що порве нах будьякі гальма

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Тормоза

daap, ні, там був правильний веймановський комплект. Але вже писав, що можливо були супутні причини.

ded_gambit, ну от в кантиліверах і були припаяні. Рама була хромолева, просто безлугова і з безкоронною вилкою.
Зовнішній бустер використовував лише раз. Жорсткість гальм прогнозовано збільшилася.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Тормоза

daap пишет:

думаю що просто ручка  була не для цих гальм

img/ag Коллега Євгеній76 имеет достаточную в постройке велосипедов квалификацию против такого img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Тормоза

Коллеги, подскажите пожалуйста, местоположение брейк боссов у кантиков и ви-брейков на перьях рамы одинаковое? И для 28 колеса примерно 280 мм от оси  и 80 мм между собой по центрам?

Re: Тормоза

Одинаковое.  Расстояние между ними лучше согласовывайте с конкретным ободом живьём — а то я, было, заузил, получилось некрасиво. Пришлось мутить с шайбами, и всё равно V получилось сильно разваленным.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Тормоза

Уздечку сделал

Инструкция

1. Раздербанить электрощитовую,  отрезать необходимый кусок медной шины 5 мм., остальные 20 кг. меди сдать на металл  и отложить на две заготовки стартона

Spoiler

Тормоза

2. Ножовкой по металлу сделать надрез посредине щель и закруглить ее по концам, на одной стороне отрезать лишний кусок,  надфилем расширить оставшийся пропил чтоб трос помещался, сделать дырку отверстие под болт.

Spoiler

Тормоза
Тормоза
Тормоза

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

3