Re: Операція — "Реставрація".

доброго здоров'я шановні форумчани. В пошуках комплектуючих до даного велосипеда отримав "втик" про те, а що ж зроблено, ну окрім того що даю посилання на цікаві( і не дуже) лоти на різних сайтах. Щож по купленому та знайденому — звіт:
1. для шин — ковпачки із ланцюжком( оті, що швидко губляться) та
натягувачі для ланцюга. Операція — "Реставрація".
2. Переднє гальмо в зборі Операція — "Реставрація".
3. задній катафот з кріпленням  Операція — "Реставрація".
4. комплект деталей для сідла- чапрак з написом BURGSATTEL, основа на пружинах, кипятильник та виті пружини  Операція — "Реставрація".  Операція — "Реставрація".   Операція — "Реставрація".
5. комплект коліс  Fichtel & Sachs(1948р народження), відповідно тепер у мене одне переднє та  три задніх із втулками — 1928, 1948, 1951рр + передня втулка згадана в попередньому пості( вистачить на 2 велосипеди) Операція — "Реставрація".  Операція — "Реставрація".
6. система шатунів — квадрат в зборі на донорі дамці з педалями ( на жаль вдалося зняти лише зірку). лівий шатун відмовляється від'єднуватися. WD-шка, прогрів горілкою, тою що газова не допомогло . шукаю зйомник  img/bc  . Операція — "Реставрація".
7. куплено донора — тепер є вилка і зірка.
І наостанок — станом на вчора нарешті забрав погрунтовану раму з піскоструйки( досихала вдома біля котла). ціна питання -просто "дякую", навіть без пляшки 40*  img/kefir . огляд рами показав наступне — номер -225, або 22р № 5, цифра зміщена.Рама колись варилась, є сліди ремонту під сідлом та біля каретки. Потребується сварка, скоріш за все аргоном, підсидільного стакана, на фото видно тріщину. Тож таке. Операція — "Реставрація".  Операція — "Реставрація".  Операція — "Реставрація".
все ще шукаю  img/lupa  шильд та крила . думаю Ви зі мною погодитесь, що в нас легше знайти цілу "Україну" на колесах чайках на металоприйомі, аніж деталі до німецького раритета . В Німеччині 100% навпаки. в планах — хромування і т.д.

7

Re: Операція — "Реставрація".

Гарний суповий набор.Удачі у відновленні! img/bs
Багато цікавих деталей маєте!

Куплю вилку на "рекорд"

Re: Операція — "Реставрація".

Могу только пожелать дальнейшего терпения img/ar Работы ещё — маманегорюй. И здесь вновь просится вопрос — оно надо? Всё равно оригинал не сложится. Фактически — это стилизация, просто собранная на деталях соответствующего времени и страны. Титанические усилия и немалые  деньги на добывание в моём мозгу как-то не сильно соответствуют всего лишь стилизации, а не настоящему "музею". А ведь это всё требует ещё большой и дорогой хром) работы...

Зачем раму груновали, если с ней ещё по железу поработать надо?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Операція — "Реставрація".

нууу для мене цей проект — хоббі, як то кажу дружині:  "не курю, в барах не сиджу.... — ... це твоя спадщина кохана." не всі деталі коштували великих грошей. так колеса — 100- 150 грн( інколи люди продають як колеса від "України). за багато деталей прийшлось поторгуватись( в межах 50-100грн) і т.п. На піскоструї та грунтуванні зекономив( -700- 800грн) до речі робили на заводі, що спеціалізується на роботі з металом, головний інженер сказав — обов'язково грунтувати. А на рахунок стилізації — так, це стилізація, на комплектуючих тої епохи.  На сучасних, з ашану, точно не відповідатиме духу епохи 1920-30рр. тож дякую за підтримку. img/thank

3

Re: Операція — "Реставрація".

taras.sharan пишет:

"не курю, в барах не сиджу.... — ... це твоя спадщина кохана."

img/ag  img/ay

taras.sharan пишет:

так, це стилізація, на комплектуючих тої епохи.

img/ag Так и назовём: Ходорiв-стайл img/ar
Вполне имеет право на существование, естественно. Но блин, хлопотно img/agНадеюсь, получится достойно.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Операція — "Реставрація".

та ні , воно ж спеціально названо в лапках "реставрація", для перестраховки якщо щось не так.

3

Re: Операція — "Реставрація".

моя втулка 1928р дочекалась комплекту. прийшов мені ричаг torpedo, ціна -50 грн. при купівлі приглядалось стандартне — Fichtel & Sachs( до речі цей напис на ричагу ставився до 1929р, потім йшов орел) так от відмочив та відчистив я покупку — удача 100%, ричаг 1928-29р, випускався лише два роки, на честь перемоги в гонках і містив напис „Weltmeister“( посилання на сайт ще раз  http://www.militaerrad.org/das-ordonnan … edo-naben/ ),в Європі на ібеї — 40 евро, самому стало цікаво.  фото ричага після миття — Операція — "Реставрація".

6

Re: Операція — "Реставрація".

давно не писав по даній темі, таки давно. просто хотілось вже скласти докупи весь отой " велонабір" і скинути фінальне фото. ну і просто так обставини склались, що часу по суботах мало. але як вже написав, реагуючи на зауваження форумчан: поганий досвід це теж досвід. тож що сталось. приступив до обмірів самої рами. Правильно зауважив один із колег — був у неї удар в лоб. наслідок — "вертоліт" , підсидільна труба не на одному рівні із рульовою. працював згідно із методичкою : раму в лещата, 1,5м трубу в рульову, деревяний упор від підсиділа в стіну  і .... пшиик. Операція — "Реставрація".
напевно мало каші з'їв, жодних зрушень по геометрії. хоча, признаюсь чесно, боюсь щоб не лопнула рама, тож зусиль прикладаю мало. тому питання- " чи можна використати при даній процедурі газову горілку, прогріти і вже тоді вирівнювати, з чуттям як кажуть. до вирівнювання дропів буду приступати після цієї процедури  Операція — "Реставрація". 
Операція — "Реставрація". , а поки що працюю над крилами( довго за ними полював, брав окремо, попались тільки задні): очистив до металу, потім зварювання аргоном тріщин, разом із виправленою рамою( так дешевше) Операція — "Реставрація".

1

Re: Операція — "Реставрація".

Вертолет рамы- это не попадание в одну плоскость рулевой и подседельной труб. Проверяется банально глазом при взгляде в "морду" вдоль велосипеда. Возможно, там уже все ок.
То, что вы меняете — это проверка не вертолета, а кривизны заднего треугольника, т.е. его отклонение вбок от продольной оси.
Это делается только после того как с главными трубами будет полный порядок, и они образуют идеальную плоскость, и соответственно базу для проверки по ниткам положения задницы.
На Вашем месте я бы сперва убрал горб на верхней трубе, затем бы занялся вертолетом, и уже в самом конце по ниточкам вывел задний треугольник.

Upd:  а что это за вмятина на верхней трубе возле рулевого стакана? На первых фото ее вроде бы не было, а на грунтованой раме появилась?

Никакого мира сзади. Что ни есть — передо мной.

2

Re: Операція — "Реставрація".

В рулевую вставьте чашки, иначе овалом пойдет.
Проверьте перпендикулярность каретки. Правится тоже с чашками и арматурой ф16-20 мм.

Diesel power

1

Re: Операція — "Реставрація".

Так, не дуже гладко усе пiшло... Геометрiю бажано було вивести до грунтовки. Рама наскiльки я зрозумiв стара, побоювання перестаратись обгрунтованi... Про чашки в рульову уже сказали. В мене на Сурi коли почав дiяти по методичцi усе прошло бiльш-менш нормально, але там м'яка рама, заднiй трикутник без зусиль правив вручну. Бажано фото в "морду" велосипеда, щоб побачити ту нерiвнiсть. Щоб нормально виправилось ричаг я тягнув короткими ривками середньоi сили.

1

Re: Операція — "Реставрація".

дякую усім за поради. щодо грунтування, то це не проблема, тут шар дуже тонкий.  щодо "вертольота", то зроблю додаткові фото. він таки є, добре проглядається якщо вставити вилку. вимірював просто: зафіксував кареточний стакан у лещатах, які виставлені водяним рівнем, перевірив що виставив горизонтально. приставив рівень до підседільної труби — строго вертикальна, приставив до рулової — є нахил. щодо вмятини на трубі — здається просто хтось приклався молотком, тому що знизу все рівне без перекосів і горбиків.

1

Re: Операція — "Реставрація".

Бажаю здоровя товариство. Давно не писав. Чому?... Нууу, ТОМУ ЩО.  За цей рік відбулося багато чого, і не лише у мене.
     По « реставрації» даного велосипеда: в пошуках деталей можливо не раз зустрічались в торгах Віоліті із деким із вас. Ну та це таке. Попробувавши вирівняти кривизну рами на лещатах вдома прийшов до висновку, що ті лещата що у мене є , не допоможуть. Прийшлось скористатись ковальськими у селі.
Операція — "Реставрація".
 
   Тож, затиснув кареточний вузол із чашками та деревяшками, поставив підпорки до стіни будівлі, та й потиснув. Паралельність підседільної труби та рульового стакана перевіряв не водяним рівнем, а банальніше – склом від вікна. Тобто приставив скло до підседільної труби та рульового стакана, якщо чотири точки лягли на площину скла, — значить паралельні.
Операція — "Реставрація".

Операція — "Реставрація".

Потім не втримався і просто поставив раму на колеса.
Операція — "Реставрація".

За рік що минув купив на сайті Мегазаказ із Німеччини зірку із   кареточним вузлом на різьбове з’єднання та педалями від Goricke  (звірявся із каталогами). Стан, як на свої роки, нормальний. Вже більше півроку відкисає в гальмівній рідині, бо не відкручується.
Операція — "Реставрація".

Пробував із нагрівом газовою горілкою – результат нульовий. Зйомник підшипників теж не допоміг. Буду щось придумувати, коли знову натхнення накриє і над головою літати перестане.
Ну і вишенька на торті  — оригінальна зірка  GORICKE на  60 зубів!!!
Операція — "Реставрація".

Далі буде…

7

Re: Операція — "Реставрація".

taras.sharan пишет:

склом від вікна.

img/ay

taras.sharan пишет:

поставив раму на колеса.

Пропорции старииные, класс img/rolleyes

taras.sharan пишет:

в гальмівній рідині

img/ag Ээээ? DOT4-5, Нева-Томь-Роса имеют в этом деле такой же успех, как и, например, чай img/ag
Гликолевые вот эти жижи ничего не отмачивают, у них наоброт — агрессивность задушена.

А в старину отмачивали тогдашней тормозухой — БСК. Которая смесь бутилового спирта с касторкой (что зашифровано в названии). Вот та способствует прониканию с откисанием. Нечто красное под таким названием и сейчас продаётся, но не уверен, что это оно.

Но лучше использовать хотябы соляру. А лучше всего — керосин. Его также можно купить в аэрозольном баллончике с отдушкой. Называется ВД-40. Но в разы дешевле просто в Эпицентре в бутылке купить керосин без отдушки, если запах не смущает.

taras.sharan пишет:

GORICKE на  60 зубів!!!

img/bb

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Операція — "Реставрація".

Вiтаю, чудово що продовжили роботу, що ж вони шлють также що не розкрутиш тi хитрi нiмцi...