Re: Операція — "Реставрація".
доброго здоров'я шановні форумчани. В пошуках комплектуючих до даного велосипеда отримав "втик" про те, а що ж зроблено, ну окрім того що даю посилання на цікаві( і не дуже) лоти на різних сайтах. Щож по купленому та знайденому — звіт:
1. для шин — ковпачки із ланцюжком( оті, що швидко губляться) та
натягувачі для ланцюга.
2. Переднє гальмо в зборі
3. задній катафот з кріпленням
4. комплект деталей для сідла- чапрак з написом BURGSATTEL, основа на пружинах, кипятильник та виті пружини
5. комплект коліс Fichtel & Sachs(1948р народження), відповідно тепер у мене одне переднє та три задніх із втулками — 1928, 1948, 1951рр + передня втулка згадана в попередньому пості( вистачить на 2 велосипеди)
6. система шатунів — квадрат в зборі на донорі дамці з педалями ( на жаль вдалося зняти лише зірку). лівий шатун відмовляється від'єднуватися. WD-шка, прогрів горілкою, тою що газова не допомогло . шукаю зйомник .
7. куплено донора — тепер є вилка і зірка.
І наостанок — станом на вчора нарешті забрав погрунтовану раму з піскоструйки( досихала вдома біля котла). ціна питання -просто "дякую", навіть без пляшки 40* . огляд рами показав наступне — номер -225, або 22р № 5, цифра зміщена.Рама колись варилась, є сліди ремонту під сідлом та біля каретки. Потребується сварка, скоріш за все аргоном, підсидільного стакана, на фото видно тріщину. Тож таке.
все ще шукаю шильд та крила . думаю Ви зі мною погодитесь, що в нас легше знайти цілу "Україну" на колесах чайках на металоприйомі, аніж деталі до німецького раритета . В Німеччині 100% навпаки. в планах — хромування і т.д.