Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
"Гарна покатушка — найкращі ліки від безсоння та дурних думок", — встановлено особисто на практиці
Тестова покатушка на відстань в 60 з гаком км для виявлення недоліків моєї експериментальної велозбірки.
Передня зірка на 46 зубів — це саме те, що було потрібно: став краще використовувати задні зірки на пересічній місцевості, та збільшився запас на тягу та швидкість. Дуже добре!
З подвійною обмоткою стало набагато комфортніше рукам, навіть без перчаток, та виглядає достойно!
Единий недолік — це моя мала тренованість катання на такі відстані, трохи відчував потилицю, але це не стосується велосипеда.
p.s. Дякую, коллеги, за пiдказки та рекомендації, дослухаюсь
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
заводская рекомендация.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Тепер це називається сучасним словом "копіпастерство". Явище дуже поширене і найчастіше бездумне. У всіх галузях.
Рекомендація з рідкими маслами актуальна тільки для старих втулок британських і німецьких велосипедів, котрі мали нормальні пильники лабіринтного типу. Такі пильники і досі ставлять на Штормі-Арчерівські планетарки. На радянських велосипедах таких пильників не ставили, а інструкції просто переклали.
Консистентні мастила кращі у велосипеді там, де їх товстий шар сам створює якийсь пилозахист для підшипника.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
радянських велосипедах таких пильників не ставили
Ставили, потом упразднили вслед за F&S. Годах в 50-х, наверное, с переходом на солидол.
А копипасты некоторые дошли до 90-х годов, где весьма смешат.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Вот Фаворит — единственные, кто нормально конструкцию оптимизировал по-настоящему. Сакс (Ренак и т.д.) гнали то же,что и наши, только иногда блестело лучше
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Сезон колючок відкрив цікаво: весь маршрут в 50 км не було жодного проколу, їхав та отримував задоволення, а коли вже майже доїхав додому, на набережній трасі колючки повштрикувались в покришку наче їжак з бодуна. Швиденько доїхав додому, розбортував колеса та в воду... спереду — 6, сзаду — 3 проколи. Латками вже засїяна вся камера... то ж зробив хід хромою кобылою — поклеїв фліпер зсередини покришки. Хай буде такий экспериментальный антипрокольний прошарок.
Отже тестовий заїзд. Набережна, відстань біля 2 км. Їду та відчуваю, що змінився гулкіт покришок, глянув, а там вже їжаки гульбенять — шпичаків стирчить стільки, що страшно дивитись . Їду далі, бо це не просто тестовий заїзд, а по справі — мене чека людина. То ж тапок на покришку передню, потім на задню: шпичаки в різні боки розлітаються, та на їх місце нові з'являются. Так і доїхав. На диво, покришки не спустили, ба більше, доїхав ще й додому, і вже наступного ранку угледів спущене заднє колесо — все ж одна колючка длиною біля 2 мм таки дістала до камери...
Висновок. Таким дешевим антипроколом я залишився задоволений, настільки, що думок про залити герметик не виникає. Банально порахувати фінансові затрати: клей "глобус" 30-40 грн, 3 флипера 60 гривен — і це майже на весь час експлуатації покришок.
Я клеїв звичайний резиновий фліпер, десь 1 мм товщини з маркуванням 29X20. А в мене ще є фліпер жовтий — він з якоїсь тканини, можливо він ще краще б працював. Я спробую наклеїти його поверх резинового тільки на заднє пробите колесо!
Маю зазначити, що ніяк на динамічних властивостях велосипеда це не сказалось, я погіршення в динаміці, швидкості, розгоні не помітив, а якщо згадати мій невдалий експеримент з самопальною антипрокольною жижою з туалетного папіру, де я зразу ж відчув погіршення всього... так вообще
p.s. Хлопче на панарейсерах на Койдакському мосту вчора, я дуже радий, шо ти мене все ж таки "зробив" вже на спуску з мосту... я їхав з пробитим колесом
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Хорошо! Очень хорошо....
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
stalker20, з глобальним потеплінням я б не став зарікатися. Сам уважно роздивляюсь обочину, можуть добратися до нас.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
добратися до нас
лисапедисты на покрышках разносят)))
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
stalker20, именно!
А раньше лошади на копытах.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
10 лет назад эта гадость севернее Одессы не появлялась. Несколько лет уже стабильно коллеги жалуются в Днепропетровской обл. А в прошлом году кто-то в Киеве видал
varganshik, через время осмотрите камеру в местах, где кромка Вашей ленты к ней прилегает. Я как-то применил фирменную антипрокольную ленту. Она не плоская, а профильная — к краям тонкая. Так она, зараза, протёрла мне камеру стыком. Выкинул.
Где-то показывал — в Делах воздушных, наверное, году в 18.
Т.е. идея неплохая, но непродуманные мелкие моменты могут свести её на нет.
В каком-то древнем сборнике лайф-хаков видал рекомендацию делать антипрокольную ленту их двух слоёв клеёнки. Работа её описывалась в том ключе. что колючка переламывается, когда проходит сквозь слои, а они "жуются" при работе шины. И подавалось это решение, как уже применяемое и рабочее.
Возможно, это из "Спутника велосипедиста 1960 г" из Библиотеки. Но может и из более старой книжонки 40 года, которую я никак не найду, куда засунул (электронную)
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
В Киеве якорцы уже года 3-4 точно, сейчас как раз сезон. Клеёнка против них — сомнительно, уж очень они злые и прочные. Только утолщением.
Повелевала сердцем и пером. ©