Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

tork,   как бы это не было смешно но это почти заводская рекомендация.
ХВЗ Турист (1979). Днепр

4

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

"Гарна покатушка — найкращі ліки від безсоння та дурних думок", — встановлено особисто на практиці   img/ag

ХВЗ Турист (1979). Днепр ХВЗ Турист (1979). Днепр ХВЗ Турист (1979). Днепр

Тестова покатушка на відстань в 60 з гаком км для виявлення недоліків моєї експериментальної велозбірки.
Передня зірка на 46 зубів — це саме те, що було потрібно: став краще використовувати задні зірки на пересічній місцевості, та збільшився запас на тягу та швидкість. Дуже добре!
З подвійною обмоткою стало набагато комфортніше рукам, навіть без перчаток, та виглядає достойно!
Единий недолік — це моя мала тренованість катання на такі відстані, трохи відчував потилицю, але це не стосується велосипеда.

p.s. Дякую, коллеги, за пiдказки та рекомендації, дослухаюсь  img/thank

Турист "Вояж" (1979)

11

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

vis3641 пишет:

заводская рекомендация.

img/ag
ХВЗ Турист (1979). Днепр ХВЗ Турист (1979). Днепр

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

Тепер це називається сучасним словом "копіпастерство".  Явище дуже поширене і найчастіше бездумне. У всіх галузях.

Spoiler

і в медицині також

Рекомендація з рідкими маслами актуальна тільки для старих втулок британських і німецьких велосипедів, котрі мали нормальні пильники лабіринтного типу. Такі пильники і досі ставлять на Штормі-Арчерівські планетарки. На радянських велосипедах таких пильників не ставили, а інструкції просто переклали.
  Консистентні мастила кращі у велосипеді там, де їх товстий шар сам створює якийсь пилозахист для підшипника.

1

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

CustoмBicyclь пишет:

радянських велосипедах таких пильників не ставили

Ставили, потом упразднили вслед за F&S. Годах в 50-х, наверное, с переходом на солидол.
А копипасты некоторые дошли до 90-х годов, где весьма смешат.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

kisa, пізніх торпедо від Сакса не бачив, а у пізніх чеських копій пильники нормальні, у Фаворита навіть малий підшипник насипний.
ХВЗ Турист (1979). Днепр

1

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

img/ag Вот Фаворит —  единственные, кто нормально конструкцию оптимизировал по-настоящему. Сакс (Ренак и т.д.) гнали то же,что и наши, только иногда  блестело лучше img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

В автомагазині за 35 грн купив кріплення з катафотами для номерного знаку.
Stas_1986 підігнав заглушки регулювання гальмівних колодок із супорта вантажівки.
Зкрафтив i отримав заглушки в торець руля з пасивним захистом у вигляді активного світловiдбивача  img/ag Стало, як рідненьке  img/ay

ХВЗ Турист (1979). ДнепрХВЗ Турист (1979). ДнепрХВЗ Турист (1979). ДнепрХВЗ Турист (1979). Днепр
ХВЗ Турист (1979). ДнепрХВЗ Турист (1979). ДнепрХВЗ Турист (1979). ДнепрХВЗ Турист (1979). Днепр

Турист "Вояж" (1979)

10

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

Сезон колючок відкрив цікаво: весь маршрут в 50 км не було жодного проколу, їхав та отримував задоволення, а коли вже майже доїхав додому, на набережній трасі колючки повштрикувались в покришку наче їжак з бодуна. Швиденько доїхав додому, розбортував колеса та в воду... спереду — 6, сзаду  — 3 проколи. Латками вже засїяна вся камера... то ж зробив хід хромою кобылою — поклеїв фліпер зсередини покришки. Хай буде такий экспериментальный антипрокольний прошарок.

ХВЗ Турист (1979). Днепр

Отже тестовий заїзд. Набережна, відстань біля 2 км. Їду та відчуваю, що змінився гулкіт покришок, глянув, а там вже їжаки гульбенять — шпичаків стирчить стільки, що страшно дивитись  img/ai . Їду далі, бо це не просто тестовий заїзд, а по справі — мене чека людина. То ж тапок на покришку передню, потім на задню: шпичаки в різні боки розлітаються, та на їх місце нові з'являются. Так і доїхав. На диво, покришки не спустили, ба більше, доїхав ще й додому, і вже наступного ранку угледів спущене заднє колесо — все ж одна колючка длиною біля 2 мм таки дістала до камери...

Висновок. Таким дешевим антипроколом я залишився задоволений, настільки, що думок про залити герметик не виникає. Банально порахувати фінансові затрати: клей "глобус" 30-40 грн, 3 флипера 60 гривен — і це майже на весь час експлуатації покришок.

Я клеїв звичайний резиновий фліпер, десь 1 мм товщини з маркуванням 29X20. А в мене ще є фліпер жовтий — він з якоїсь тканини, можливо він ще краще б працював. Я спробую наклеїти його поверх резинового тільки на заднє пробите колесо!

ХВЗ Турист (1979). Днепр

Маю зазначити, що ніяк на динамічних властивостях велосипеда це не сказалось, я погіршення в динаміці, швидкості, розгоні не помітив, а якщо згадати мій невдалий експеримент з самопальною антипрокольною жижою з туалетного папіру, де я зразу ж відчув погіршення всього... так вообще  img/aw

p.s. Хлопче на панарейсерах на Койдакському мосту вчора, я дуже радий, шо ти мене все ж таки "зробив" вже на спуску з мосту... я їхав з пробитим колесом  img/ag

Турист "Вояж" (1979)

7

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

Хорошо! Очень хорошо....

Spoiler

...что у нас такой гадости не растёт img/ag

внук слесаря, сын токаря, умею паять и слегка программист.

1

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

stalker20, з глобальним потеплінням я б не став зарікатися. Сам уважно роздивляюсь обочину, можуть добратися до нас.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

Євгеній76 пишет:

добратися до нас

лисапедисты на покрышках разносят)))

внук слесаря, сын токаря, умею паять и слегка программист.

4

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

stalker20, именно!
А раньше лошади на копытах.

Не стоит дружить с людьми, у которых нечему научиться. Вот поэтому у меня так мало друзей. Джеймс Уотсон

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

10 лет назад эта гадость севернее Одессы не появлялась. Несколько лет уже стабильно коллеги жалуются в Днепропетровской обл. А в прошлом году кто-то в Киеве видал img/ai

varganshik, через время осмотрите камеру в местах, где кромка Вашей ленты к ней прилегает. Я как-то применил фирменную антипрокольную ленту. Она не плоская, а профильная — к краям тонкая. Так она, зараза, протёрла мне камеру стыком. Выкинул.

Где-то показывал — в Делах воздушных, наверное, году в 18.


Т.е. идея неплохая, но непродуманные мелкие моменты могут свести её на нет.

В каком-то древнем сборнике лайф-хаков видал рекомендацию делать антипрокольную ленту их двух слоёв клеёнки. Работа её описывалась в том ключе. что колючка переламывается, когда проходит сквозь слои, а они "жуются" при работе шины. И подавалось это решение, как уже применяемое и рабочее.

Возможно, это из "Спутника велосипедиста 1960 г" из Библиотеки. Но может и из более старой книжонки 40 года, которую я никак не найду, куда засунул (электронную)

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр

В Киеве якорцы уже года 3-4 точно, сейчас как раз сезон. Клеёнка против них — сомнительно, уж очень они злые и прочные. Только утолщением.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

2