Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску
ще одна зірка, для ціпки від двигуна.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску
ще одна зірка, для ціпки від двигуна.
Sedoy-K, на барахолке таких в наличии немало.
Да и на этой можно собрать. Втулка с веломопеда. Вы ведь не музей собираете
не музей
Музей.
да. от веломопеда, авторская работа. тоже есть такая. Даже тавотницу туда кто-то заколхозил.
Ну коли музей....
Sedoy-K, поздравляю с В-22, сам обожаю дамские велы ХВЗ/ЛВЗ, очень изящны и красивы! Если какие вопросы — пишите, спрашивайте. Как заметил уважаемый Константин (личный привет Вам!!!!), вел мне достался в родном исполнении, можно ориентироваться (надеюсь)
Pavel_D, спасибо!
Хочу на днях выложить фото текущего состояния моего экземпляра В-22. Комплектация заметно продвинулась, но еще есть проблемы. В частности, все на "педали с талией" ориентируюсь, но пока ...
Поточна ситуація з комплектуванням
Початковий стан – на фото у #1.
Багато що знайдено. Все розібрано, очищено, вимито, іржа протравлена у "лимонці". Рама, вилка та крила тимчасово покриті авто-воском для запобігання появі нової іржі. Кріплення (гвинти, шайби, гайки) відповідають часу. Всі підшипники доведені до доброго стану, змащені. Ланцюг змащений парафіном, "потягнутий", але ще має ресурс. Нутрощі "Торпедо" – від ХВЗ, відповідають опису (часу), у робочому стані. Про фару див. #14, #38.
Загальний вигляд з лівої та правої сторони (колеса не накачані):
Ліквідована проблема лівої задньої стійкі: вона заварена дипломованим фахівцем (зварником) зі стажем біля чверті віку. Замінена зношена вісь каретки на вісь від ХВЗ. Ободи – від В-902.
Поточні проблеми комплектації:
1. Переднє колесо зібрано на ободі "чайка" зі 36 спицями (потрібно зі 32, відповідна втулка вже є).
2. Педалі "типу Прогрес", але без "талії". Виглядають завеликими.
3. Покришки "Модель Я-70" кінця 1950-х – початку 1960-х років (ГОСТ 4750-53, наступний був ГОСТ 4750-63) експлуатувати вже не можна.
4. Камери експлуатувати вже не можна.
5. Немає м’якої складової сідла, немає 4-х (з 10) бокових (коротких) пружин.
6. Немає щитка на ланцюг.
7. Немає гумової колодки у гальмі типу "поршень".
8. Немає сітки на заднє колесо.
Динамо є, але забувся поставити. Спиць не було. Куплені спиці від SLE, сріблясті. Куплені (на заміну) камери Continental A40, 47/62-559 (26" х 1.75-2.5) з повністю металевим штуцером.
Стан комплектації: + справні гума та сідло –> і "поїхало".
Проблеми покриттів:
1. Фабричне фарбування рами та вилки зберігся менше, ніж на 50%. Деколь на рамі майже не збереглася.
2. Фабричне фарбування крил практично не зберігся (було не фабричне фарбування переднього, значна іржа на обох), тому крила зачищені металевою щіткою на "болгарці" повністю, до металу (стан металу крил добрий).
3. Хромове покриття у гарному стані лише на кермі та під-сідлі.
Повна реставрація "а-ля В. Ходеєв" не планується.
До "музею" поки ще немає ідентичності комплектації.
Надія вмирає останньою, тому проект "у процесі". Далі буде …
П'ятерик із зіркою
Була така проблемка: є п'ятерик з малою зіркою (19 зубців, від ХВЗ), що кріпіться на різьбленні. Але від пильника залишилася "шайбочка". Знайшов інший п'ятерик, вже з пильником, але зірка має 18 зубців, що не відповідає комплектації В-22, до того ж іншого виробника.
Зірки (небесні) зійшлися, залишилося обидва вузла розкрутити та зібрати п'ятерик із пильником та зіркою 19 зубців, яка від ХВЗ.
Але. Контргайки (ліве різблення) відкрутив доволі швидко (WD-40 на допомогу). А далі — стоп, зірки не скручуються (праве різблення).
Потрібен хлист. Почитав, поміркував та зробив хлист, причому без зварювання та свердлення.
Складові знайшов у засіках: старий ланцюг, труба прямокутна 20х30х600 мм (була саме такою довжиною, можна і іншою), гвинт+гайка М8 (гайка — щоб гвинт не вивалювався), тонко(пласко)губці. Зібрав хлист: ланцюг у трубу, кінець з 6-8 ланок завернув знов у трубу, гвинтом та тонко(пласко)губцями зафіксував цей кінець ланцюга:
Залишилося накинути хлист на зірку,
прикластися добряче, щоб почути характерне "кря-кря". Результат:
Отже, тепер маю такий комплект п'ятерика
де зірка має 19 зубців та зроблена на ХВЗ.
Схема "ліновок" на рамі та вилці В-22 від ХВЗ, 1954 р.н.
Навів лініями відповідного кольору поверх рідних залишків.
Ніде не бачив. Може кому згодиться.
Щодо точності розмірів чи розташування. На вилці верхній розмір 55 мм — середнє значення з (приблизно) 60 та 50 мм, які реалізовано на різних її сторонах. Тобто про точність тут можна не заморочуватися.
Дістав обод 26", хромована "чайка", 32 спиці.
Помив. Звичайно, є іржа. Легко пройшовся шкуркою Р1000 по видимій хромованій поверхні: іржа майже уся відвалилася, залишилося відсотків 10. Обод готовий для травлення.
Але на вулиці мінус, тобто травити іржу можна тільки в приміщенні.
Травлю у ванній кімнаті:
Два пластикових мішка для сміття (один в інший), відро розчину лимонної кислоти, обод. Все це — у піддоні душової кабіни. Обидва кінця потрібно підняти над рівням розчину лимонної кислоти та зав'язати (запаяний кінець не тримає, пропускає). Час від часу "помішую". Таке ось ноу-хау.
Sedoy-K, аккуратнее с этим! Если Ваш поддон эмалированный, то имейте ввиду, что эмаль очень хорошо разъедается раствором кислоты. Смывайте обильно водой!
Да ну... у меня на даче из старого тазика, бывало, по сезону кислоту не сливал — и ничего той эмали.
kisa, возможно, пищевая эмаль более крепкая.
А вообще, как-то повредил эмалировку раствором аккумуляторного электролита. А тут всего лишь лимонная кислота...
Но лучше не рисковать, конечно.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску