Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K пишет:

ще одна зірка, для ціпки від двигуна.

img/bs

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K, на барахолке таких в наличии немало.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Да и на этой можно собрать. Втулка с веломопеда. Вы ведь не музей собираете

Куплю  тормоз и крылья на ХВЗ в22

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

IDIANtm пишет:

не музей

img/bs Музей.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

да. от веломопеда, авторская работа. тоже есть такая. Даже тавотницу туда кто-то заколхозил.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Ну коли музей....

Куплю  тормоз и крылья на ХВЗ в22

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K, поздравляю с В-22, сам обожаю дамские велы ХВЗ/ЛВЗ, очень изящны и красивы! Если какие вопросы — пишите, спрашивайте. Как заметил уважаемый Константин (личный привет Вам!!!!), вел мне достался в родном исполнении, можно ориентироваться (надеюсь)

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Pavel_D, спасибо!
Хочу на днях выложить фото текущего состояния моего экземпляра В-22. Комплектация заметно продвинулась, но еще есть проблемы. В частности, все на "педали с талией" ориентируюсь, но пока ...

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

(25-07-2024 14:12:25 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Поточна ситуація з комплектуванням

Початковий стан – на фото у #1.

Багато що знайдено. Все розібрано, очищено, вимито, іржа протравлена у "лимонці". Рама, вилка та крила тимчасово покриті авто-воском для запобігання появі нової іржі. Кріплення (гвинти, шайби, гайки) відповідають часу. Всі підшипники доведені до доброго стану, змащені. Ланцюг змащений парафіном, "потягнутий", але ще має ресурс. Нутрощі "Торпедо" – від ХВЗ, відповідають опису (часу), у робочому стані. Про фару див. #14, #38.

Загальний вигляд з лівої та правої сторони (колеса не накачані):

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску    ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Ліквідована проблема лівої задньої стійкі: вона заварена дипломованим фахівцем (зварником) зі стажем біля чверті віку. Замінена зношена вісь каретки на вісь від ХВЗ. Ободи – від В-902.

Поточні проблеми комплектації:
1. Переднє колесо зібрано на ободі "чайка" зі 36 спицями (потрібно зі 32, відповідна втулка вже є).
2. Педалі "типу Прогрес", але без "талії". Виглядають завеликими.
3. Покришки "Модель Я-70" кінця 1950-х – початку 1960-х років (ГОСТ 4750-53, наступний був ГОСТ 4750-63) експлуатувати вже не можна.
4. Камери експлуатувати вже не можна.
5. Немає м’якої складової сідла, немає 4-х (з 10) бокових (коротких) пружин.
6. Немає щитка на ланцюг.
7. Немає гумової колодки у гальмі типу "поршень".
8. Немає сітки на заднє колесо.

Динамо є, але забувся поставити. Спиць не було. Куплені спиці від SLE, сріблясті. Куплені (на заміну) камери Continental A40, 47/62-559 (26" х 1.75-2.5) з повністю металевим штуцером.
Стан комплектації: + справні гума та сідло –> і "поїхало".

Проблеми покриттів:
1. Фабричне фарбування рами та вилки зберігся менше, ніж на 50%. Деколь на рамі майже не збереглася.
2. Фабричне фарбування крил практично не зберігся (було не фабричне фарбування переднього, значна іржа на обох), тому крила зачищені металевою щіткою на "болгарці" повністю,  до металу (стан металу крил добрий).
3. Хромове покриття у гарному стані лише на кермі та під-сідлі.

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску



ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Повна реставрація "а-ля В. Ходеєв" не планується.
До "музею" поки ще немає ідентичності комплектації.
Надія вмирає останньою, тому проект "у процесі". Далі буде …

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

8

(13-12-2023 22:53:59 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

П'ятерик із зіркою
Була така проблемка: є п'ятерик з малою зіркою (19 зубців, від ХВЗ), що кріпіться на різьбленні. Але від пильника залишилася "шайбочка". Знайшов інший п'ятерик, вже з пильником, але зірка має 18 зубців, що не відповідає комплектації В-22, до того ж іншого виробника.

Зірки (небесні) зійшлися, залишилося обидва вузла розкрутити та зібрати п'ятерик із пильником та зіркою 19 зубців, яка від ХВЗ.

Але. Контргайки (ліве різблення) відкрутив доволі швидко (WD-40 на допомогу). А далі — стоп, зірки не скручуються (праве різблення).
Потрібен хлист. Почитав, поміркував та зробив хлист, причому без зварювання та свердлення.

Складові знайшов у засіках: старий ланцюг, труба прямокутна 20х30х600 мм (була саме такою довжиною, можна і іншою), гвинт+гайка М8 (гайка — щоб гвинт не вивалювався), тонко(пласко)губці. Зібрав хлист: ланцюг у трубу, кінець з 6-8 ланок завернув знов у трубу, гвинтом та тонко(пласко)губцями зафіксував цей кінець ланцюга:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску    ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Залишилося накинути хлист на зірку,
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

затиснути п'ятерик у лещата,
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

прикластися добряче, щоб почути характерне "кря-кря". Результат:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Отже, тепер маю такий комплект п'ятерика
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску    ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

де зірка має 19 зубців та зроблена на ХВЗ.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

5

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Схема "ліновок" на рамі та вилці В-22 від ХВЗ, 1954 р.н.
Навів лініями відповідного кольору поверх рідних залишків.

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску    ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Ніде не бачив. Може кому згодиться.
Щодо точності розмірів чи розташування. На вилці верхній розмір 55 мм — середнє значення з (приблизно) 60 та 50 мм, які реалізовано на різних її сторонах. Тобто про точність тут можна не заморочуватися.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

9

(16-05-2024 14:24:55 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Дістав обод 26", хромована "чайка", 32 спиці.
Помив. Звичайно, є іржа. Легко пройшовся шкуркою Р1000 по видимій хромованій поверхні: іржа майже уся відвалилася, залишилося відсотків 10. Обод готовий для травлення.
Але на вулиці мінус, тобто травити іржу можна тільки в приміщенні.
Травлю у ванній кімнаті:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Два пластикових мішка для сміття (один в інший), відро розчину лимонної кислоти, обод. Все це — у піддоні душової кабіни. Обидва кінця потрібно підняти над рівням розчину лимонної кислоти та зав'язати (запаяний кінець не тримає, пропускає). Час від часу "помішую". Таке ось ноу-хау.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

5

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K, аккуратнее с этим! Если Ваш поддон эмалированный, то имейте ввиду, что эмаль очень хорошо разъедается раствором кислоты. Смывайте обильно водой!

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Да ну... у меня на даче из старого тазика, бывало, по сезону кислоту не сливал — и ничего той эмали.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

kisa, возможно, пищевая эмаль более крепкая.
А вообще, как-то повредил эмалировку раствором аккумуляторного электролита. А тут всего лишь лимонная кислота...
Но лучше не рисковать, конечно.