Re: Моя вєло хата
а що за рама? вилка? сталь чи люмiнь?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Моя вєло хата
Страницы Назад 1 … 13 14 15 16 17 … 118 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
а що за рама? вилка? сталь чи люмiнь?
Чукча не читатель, чукча письменнм.
Олег, я ж все розписав.
Виробник рами не встановлений, напис був з оракала наклеєний, здер не запам'ятовуючи. А на заводський лейбі щось про Італію писали. Враховуючи частину комплектухи Міше, підозрюю, що італянська з малої, маловідомої у нас контори.
Для тормозов можно сделать переходники или перейти на клещи. Мне такой эксперимент понравился и был интересным.
Henk, воно так. Там навіть клєщі ставали, але часу на експерименти не хватало. Пропонували мені його залишити собі за скромні гроші, а він мені потрібний?
До того ж люмінєві рами мають один нюанс — пера в них не погнеш, а той вілсет на стартоновській задній втулці. Тому тільки змакетував і сфоткав.
Понятно, а вообще идея имеет право на жизнь, можно сделать достаточно интересный велосипед по такому принципу.
старі рами, покі не сильно економили залишають великій простір для творчості.
Евгений76,
Совершенно верно
Женя, я про высоту кареток хочу своими мыслями поделится.
Стал интересоваться этим вопросом , когда начал ездить на треке.
Пришёл к следующим наблюдениям.
Высота каретки это как клиренс в автомобиле, на шоссейниках она "в меру разумного" прижата к земле, и спортсмен тоже, что частично снижает сопротивление воздуха.
На трековых велосипедах пытались найти идеальное соотношение высоты каретки и аэродинамики, поэтому на разных трековых рамах (спринтерская, стаерская) разная высота кареты и рекомендуются разные по длине шатуны, ну тут ещё от анатомии спортсмена зависит.
А вот на некоторых туринговых велах, я не говорю только про советские, карета поднята, для лучшей проходимости что ли
Как то катались с Богданом на треке, так вот на его "карбоновом" карета выше чем на трековом веле
И геометрия с запасом, что намекает на определённые манипуляции
leonyar,
Добавлю про каретки, что на классических МТБ провис каретки минимален или отсутствует вообще, именно для проходимости, чтобы педалью кочки да коряги не цеплять. На моём стальном классическом МТБ провис каретки 20мм. Другое дело, что из классического МТБ даже на хороших трубах трековый снаряд не выйдет — ибо совершенно иная рулевая геометрия и геометрия задних перьев.
Вирішив покатати стартончик в максимально близьких до його природнього ареалу умовах.
Іншими словами траса Рівне-Київ з максимальною швидкістю. Звісно з поправкою на власну фіз. форму, все ж п'ятий десяток пішов.
Всього проїхав 55 км, середня швидкість туди 27, загальна 24. Все ж втомився трохи.
За 4-5 км до розвороту нагнала мене група в полосатих купальниках спортсменів в кількості 8 чоловік, молоді хлопчаки по 16-19 років, на люміньових лісапедах. Ну обганяють звісно і тут один з них візьми та ляпни "гов-гов". Фіг його знає де сили взялися, але обігнали вони мене тільки коли я спинився на розворот.
Отже мої висновки, виявляється спортивний азарт в мене є. А стартон на даний момент дуже даже нічого як спортивний снаряд, недивлячись на 30 років " прогресу". Принаймні суттєво дає фори фізичній формі велосипедиста
Задумався про шорти з памперсом і вєлофутболку, бо їхав в шортах і звичайній футболці, вони хоть і не дуже мєшкообразні, але відчувається, коли їх вітер телепає. Можливо контактні педалі. Ну і катати, катати і знов катати.
З.І. до Києва залишалося всього 280 км
до Києва залишалося
Ну, мы на месте, если шо
kisa, Була така думка, але об'єктивно ще не готовий. Сьогодні як справжній авантюрист поїхав зовсім пустий без води і жодної гривні в кармані. А завтра вже на роботу.
Евгений76,
Мужик в 50 — это значит в самом расцвете сил, всего-то полжизни прошло!
Велоформа добавит, чем больше средняя — тем больше добавит. Если контакты, то лучше SPD и кроссовки для горника — на шоссейных неудобно спешенным ходить. Если туклипсы то надо обувь на очень твёрдой подошве, да и спешиваться с туклипсами не так удобно.
Riverdale, приблизно так і уявляю.
П'ятий десяток, ще не 50 всього 41
хоча як не дивно зараз я в кращий формі ніж в 20 років. Велосипед велика сила. Саме слабке місце в мене це дихалка. Зимою щось подумаю в цьому напрямку.
За 4-5 км до разворота нагнала меня группа в полосатых купальниках спортсменов в количестве 8 человек, молодые мальчишки по 16-19 лет, на люминьових лисапед. Ну обгоняют конечно и тут один из них возьми и ляпни "гов-гов". Фиг его знает где силы взялись, но обогнали они меня только когда я остановился на разворот.
Можно было сесть на колесо и троллить молодёжь все 10км.
Фіг його знає де сили взялися, але обігнали вони мене тільки коли я спинився на розворот.
Брависимо Евгений! Есть еще порох в пороховницах.
Страницы Назад 1 … 13 14 15 16 17 … 118 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Моя вєло хата