Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

kisa, вірно, чайки. До речі, вони у мене є, у засіках. Але я хочу поставити переднє гальмо, тому — швелер. Це ж буде сільське вело для мене, вже підстаркуватого.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

img/bs Замысел понял. Но у меня на Трофейном (хозяйственный дачный велосипед) во:
Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В


Лет и пробега этому — больше 10 и 10 000 соответственно. Используется постоянно, чуть не больше, чем торпеда. По чайке, причём ПВЗшной img/ag .
Там вполне хватает дорожки. Кроме того, у меня специальные колодки для стальных ободов (буржуйские с разборки, но были почти без износа) — их износ за это время виден. И применение таких колодок даёт больше эффекта, чем швеллер. Да когда-то на турнгах, где тормоза только ободные, и то стальные чайки были.
Кроме того, интуитивно слабо верится в какой-то смысл насечки на ободах.

img/ag Мало того, в первой сборке Трофейного, сзади уже была чайка, а спереди — как раз швеллер. Что было. Ео я больше люблю чайки и по эстетике, и по характеру. И когда увидел у друга на дорожнике спереди чайку, а сзади швеллер — выменял img/ag . Теперь у обоих парные колёса, у него швеллеры, у меня чайки. Но не скажу, что заметил каую-то разницу в тормозе при переходе с швеллера на чайку. А спокоен я был на этот счёт, зная многочисленные примеры (заводские).

Вот если бы добыть широкий алюминиевый швеллер от ПВЗ начала 80-х, это действительно серьёзно бы увеличило эффективность тормоза. Я даже в книге об этом упомянул. Но они попадаются не так часто, как хотелось бы.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

kisa, дякую, дуже цікаво  img/ay . Як би знав, то б і не купував. Інформація = гроші!

Мені прийшло переднє колесо — фарбована чайка, заднє — швелер з насічкою. Тобто якесь бажано замінити. На фарбовану чайку можна поставити тільки "поршень", як і було весь час на 21В. Пошукав по інтернету, по знайомим продавцям — немає. За весь час з 11.2024 ні разу не бачив у продажу, а на В-22 купив випадково, неочікувано. Рішення — "кліщі". Не знав, що вони так ефективно сумісні з хромованою "чайкою".

Ну що ж, справа зроблена, кошти вкладені, колесо зібране та "протягнуте". Все одно я не роблю "музей".  До речі, обод навіть не правив, настільки зберігся, явно недовго був у експлуатації.

Суттєвих спусків навколо немає, великої швидкості не передбачається. Передні гальма ставлю на всяк випадок, або якщо дружина поїде на ньому. Шукав з насічкою щоб ободи були однакові.

У засіках є пара коліс на хромованих "чайках". Зібраних. Правда, хром на задньому не дуже, є луска. Спробую потім, порівняю, подивлюся, як виглядає. А поки ще поставив зі "швелерами". Вело фактично (без крил) готове до "поїхало". Може завтра, як день складеться.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

"Швеллер" использованный тоже пензенский, так что некоторую вольность, считаю, можно допустить в данном случае.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Тi важезнi швеллера волокти... якщо швеллер то краше нiмецький Шурман, вони легкi, красивi — велосипед стае легшим на ходу i динамiчнiшим. Якщо нема то краще чайка.

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Учора, тобто 08.03.2024 року "поїхало" все ж відбулося. Не далеко, з інструментом у кишенях. По ходу підтягував всі гайки на кермі, та ще приблизно на см підняв сідло.
Сьогодні проїхався до платформи електрички, а потім до двох місцевих крамниць. Висновок: порівняно з "Україна" 111-411 — значно жорсткіше. Може ще й тому, що пружини на мінському сідлі — товсті, на сідока за 100 кг, а у мене тільки 80. Тонше є , спробую переставити.

Зробив фото на платформі та на фоні сусідських воріт (сонячна сторона):

Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В     Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В   Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Буду ще таке навішувати: крила, задній багажник, переднє гальмо, дзвоник, шильдик, передній катафот, захист ланцюга, дзеркало, підніжку. Все вже є.

Залишилося розкрутити, повністю обідрати стару фарбу і знову все скрутити. Коли буде тепло, все розкрутити й навести красоту: пофарбувати й ретельно все зібрати.

І де ж це тепло? Схоже, що місяць березень позичив у лютого частинку холоду.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

9

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K, ,"де ж це тепло?" як так, у нас уже на пляж можна збиратись img/ag

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Роман, ну порівняв  img/bj

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

img/ag Та собираться и у нас можно img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

kisa, головне не дуже спішити  img/bj

Я рухаюсь, значить я існую!

2

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Сьогодні знову сонце, і майже без вітру. Дійсно, тепло, але не настільки, щоб фарбувати (хоча би +15). Тим паче, що потрібно спочатку розкрутити, повністю обідрати стару фарбу і ... поправити раму-вилку.

Тому сьогодні зняв з рами всі вузли та почав боротьбу із старою фарбою. На фото — результат цього недільного вихідного (радіальна металева щітка на болгарці), залишилося позбутися фарби на рамі. Це завдання на завтра.

Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Ми не поспішаємо, ми працюємо щоденно.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

5

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Начорно зачистив раму. Особливих дефектів на знайшов, на удар рама відповідає чистим радісним дзвоном.

Учора почав її рівняти, бо був і невеличкий "пропелер" (рис.1), і відсутність повздовжної симетрії. Перед цим  встановив та затягнув болт під сідлом.

"Пропелер" здолав за допомогою свого авто (рис.2, 3 та 4),  для чого поставив його на "ручник". А також довгої труби діаметром 30 мм та куском іншої короткої труби діаметром 24 мм, якою з'єднав вказану трубу з трубою керма. Ваги авто та моєї тяги вистачило (це зовсім не Десна-2!).

Потім зробив симетрію (по 28 мм між рамою та нитками дропи-кермо) та одночасно потрібну відстань між дропами у 105 мм — теж за допомогою авто (рис.5).

Залишилося (рис.6) дещо підрівняти дропи, застосував розвідний ключ. Що і було швидко зроблено.

Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В   Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В   Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В   Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В   Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

То було учора. Сьогодні ввечері перевірю, й при  необхідності поправлю вилку. Все йде за планом, без несподіванок.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Раму з вилкою та багажником заґрунтував ГФ-021 та у один шар пофарбував ПФ-115. Попереду ще шар фарби та шар лаку.

І тут до мене дійшло, що не визначився з вагою. Поміряв на електронних кухонних вагах SF-400 (декларована точність 1 гр.):
   рама — 3224 г.
   вилка — 1178 г.
Багажник розібраний, поміряю коли зберу до купи.

І ще отримав таку вагу окремих вузлів та деталей:
   колесо у повному зборі заднє — 3425 гр.
   колесо у повному зборі переднє — 2720 гр.
   вісь каретки + підшипники + чашки + контргайка — 368 гр.
   шатун + педаль (ліві) — 670 гр.
   шатун із зіркою + педаль (праві) — 1045 гр.
   клин — 22 гр.
   кермо у зборі — 1015 гр.
   чашка + підшипник + гайки + кільце (верхні, кріплення керма) — 88 гр.
   чашка + підшипник + конус (нижні, кріплення керма) — 26+7+12 = 45 гр.
   крило заднє (без "вусів" та катафоту) — 400 гр.
   крило переднє (без "вусів") — 285 гр.
   сідло зі замком та трубою — 1334 гр.
   гвинт + гайка під сідлом — 23 гр.
   ланцюг — 410 гр.
   гальма типу "кліщі" від ПВЗ — 270 гр.
   гальмівна ручка сталева + трос із "сорочкою" — 79+51 гр.
   "сорочка" на вилці — 40 гр.
   дзвоник — 113 гр.
   дзеркало — 182 гр.
   хомут кріплення насоса — 13 гр.

У кого є питання щодо до ваги окремих деталей — питайте, оскільки приблизно через 10 днів почну збирати це вело. Буду сюди дописувати.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

3

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

За темой слежу с интересом, поскольку есть такая рама, пришла с родными багажником и задним крылом. Идентифицировал, как ПВЗ-21, номер рамы 71750, вес 3250 с чашками в рулевой,
Рама в норм состоянии, спаяна, также хорошо,  но верхний мостик оторван, болтался на крыле, окраска родная черная с красными линовками, местами протерта до металла. Поверх краски был лак.   Стакан рулевой 180, с чашками — 195. Размер рамы 520. Родной вилки не нашел, заказал заказал современную и дюймовую рулевую, которую планирую использовать с родными чашками.  Стимул к покупке — сделать второй дачный велосипед, научиться паять и уменьшить количество запчастей ХВЗ.

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

img/ay  есть такая тема "вес велокомпонентов" туда бы закинуть я думаю всем интересно будет.

1