Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Вело готово для експлуатації. І для неспішних прогулянок у супроводі нашої безпаспортної вівчарки білого золота (просто — рудої сучки) Альми (прадавня собача кличка. Означає: живильна, годувальниця, що любить):

Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В  Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В  Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1974)

6

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

img/lupa
Шикарно. Я в захваті  img/ay

А як Ви цировки на рамі і крилах робили? Якась приспособа, чи точна рука?

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Dread, дякую за схвальний відгук!

Щодо музеїв.
Із всієї моєї колекції рами в оригінальному фарбуванні тільки дві: В-110 та В-025. Для В-110 якось не виходить повністю завершити комплектацію: переднє крило, верх сідла, камери, кожух на ланцюг. І ще багажник перефарбований. Для В-025 потрібні старі камери (навіть і не шукав).

Цю дамку фарбував і кистю, і поролоном, і кісточкою. Фарба — акрилова ПФ-115. Основний колір рами отримав, додавши у чорну фарбу відносно невеличкий об'єм червоної. Для фарбування крил В-541 купляв банку фарби "слонова кістка", теж ПФ-115. Багато залишилося, ось і на 21В згодилася. Щодо ліновок, то теж залишилася від В-541 акрилова майже "бронза".
Йому, цьому покриттю, ще бажано пройти повну полімеризацію. А так що: прикрутив колеса — ушкодив.

Spoiler

Життя постійно підсовує інші задачі та проблеми, більшою часткою не велосипедні. Ще працюю. Із великим задоволенням сідаю за кермо свого червоного Sandero Stepway та ганяю по кращій автомагістралі України. На вело їжджу мало. Ремонтую вело (а це фактично хобі, а не необхідність), щоб відволіктися від комп'ютера та жахливих подій та часів нашого повсякдення. А робити якісно — це звичка дипломованого фахівця з механіки деформівного твердого тіла, фактично професійного прикладного математика й програміста, в молодості — токаря та фрезерувальника.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1974)

6

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Marduk, цировки (чи ліновки) на цьому вело робив так. Спочатку протирав поверхню ганчіркою, змоченою уайт-спіритом. Потім викладав цировки малярною стрічкою. Важливо добре притиснути краї стрічки, щоб фарба не підтікала під неї. Використовував гумовий ролик для роботи зі шпалерами. Потім пензлем (з дитячого магазину) чи клаптиком поролону (у пінцеті) зафарбовував проміжки. Зафарбував — і тут же прибирав малярну стрічку, поки фарба не застигла.

Якщо цировки різного кольору, або вони близко розташовані чи перетинаються, то їх потрібно робити окремо. Важливо дати декілька днів для початкової полімеризації вже нанесеної фарби, інакше частина може залишитися на стрічці.

Звісно, ідеал отримати практично неможливо. Але буквально на відстані 0.5 метра погрішності вже не видно. Якщо є підтікання, то потрібно робити локальний ремонт.
Процес займає мало часу, але розтягнутий у часі (на полімеризацію).

Є й інші варіанти:
1. використовувати балончик (чи "краскопульп"), тоді важливо витримувати доволі велику відстань, щоб фарба не задувалася під стрічку.
2. використовувати щось схоже на крапельницю. Тоді потрібно мати якийсь пристрій для швидкого переміщення вздовж потрібної траєкторії. Так робили на заводах. Отримують цировки рівної ширини, але їх розташування на поверхні доволі приблизне: і відстані різні, і зсунуті кудись.

У будь-якому разі потрібне попереднє тренування.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1974)

7

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Приємний велосипед вийшов img/ay ,тільки якийсь дисонанс з заднім крилом та колесом

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

StaS 1986, дякую, я виправлю. Потрібно розширити передню частину (між закріплень) заднього крила. Там ще ланцюг після парафіну скоротився, додав свою частку.

На зараз знайшов задній обод "чайка" хромований, з іржею, але без луски. Коли зберу на його базі колесо і буду змінювати обидва колеса на "чайки", тоді і виправлю.

Вело поки ще на відстої. Нехай фарба полімеризується.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1974)

1

Re: Сільська дамка на базі рами ПВЗ 21В

Sedoy-K пишет:

з іржею, але без луски.

Часто такие удаётся вернуть к нормальному виду лимонкой. В теме велохимии есть несколько приспособ, чтоб для этого бочку раствором не наполнять img/ag , а обойтись парой литров.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.