Re: Моя крокодиляча ферма)

treks, прошу прощения это по ходу В34 и я не о виде короны а о характеристиках спрашиваю. Велосипеды оба далеко не выставочные. img/bk

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: Моя крокодиляча ферма)

kisa, я понял. Просто как первую вилку резать СШ как то ссыкотно. А вилка от В34 видала явно виды, под експерименты не так жалко. Да и рама СШ к ней. Не фонтан.
А вилки даже по корона похожи. Только бы резьбы хватило...Моя крокодиляча ферма)

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: Моя крокодиляча ферма)

Скажемо так, відрізняються в межах флуктуацій. Як і вилки однієї моделі, але на початку року і в кінці.

Spoiler

трішки не з тої сторони вилка, в своїй темі описував як рівняв випаяні задні пера. Гнулися дуже по різному, одне ледь випрямив, інше легенько і поки рівняв в одному місці гнулося в іншому. Мені там писали, що технологічно можуть їх по різному витягувати в процесі виробництва, от тільки вага розрізняється всього на 2 грами, 124 і 126 відповідно. З передніми вилками можлива та ж всторія

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Моя крокодиляча ферма)

Євгеній76, я заміряв товщини труб та зазори. На фото здається що світла вилка товща хоча фактично початок труби і кінець по товщині майже  однакові +/— 0.5 мм. Те ж зазором під покришку- різниця в 1 мм. Я думаю що і склад сталі в трубах +/— однаковий враховуючи що вилка 60го року.

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: Моя крокодиляча ферма)

dorogan_mihail пишет:

даже по корона похожи.

https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 95#p105495

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя крокодиляча ферма)

Підготовив сідло до В34. Не дотирав всю стару краску, думав типу буде виглядати як "благородна потертість". Скажімо так виглядає як потертість тільки не благородна img/ag Ну на функціонал не впливає img/aw Моя крокодиляча ферма) Моя крокодиляча ферма) Моя крокодиляча ферма)

З приводу характеристик вилок позадовбую img/ag . Для мене, як для обивателя є фактично лише 3 параметра які відрізняють вилки туристів від шоссерів. Це колісний зазор, жорсткість і вага. Якщо характеристика сталі допустимо однакова, то відрізняються ці вироби в ХВЗ лише дропаутами, довжиною, геометрією, вставкою-посилювачем в шток. І якщо знову ж таки ЯКЩО характеристики сталі однакові, то укорочена вилка від раннього туриста  повністю заміняє вилку СШ? Отже питання: матеріал вилок туристів ранніх серій (у В37 вже відверто ноги вилок товщі, їх не розглядаємо) та СШ однаковий? Не пам'ятаю щоб десь таку інфу зустрічав? img/bn  До речі СШ вище по темі не я розпиляв img/rolleyes

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: Моя крокодиляча ферма)

dorogan_mihail, Только одна характеристика у сталей примерно одинаковая- это модуль упругости. А другие характеристики ( предел текучести, предел прочности) могут отличаться в разы.

2

Re: Моя крокодиляча ферма)

dorogan_mihail пишет:

як для обивателя

dorogan_mihail пишет:

вага

img/bs
Более серьёзных велосипедистов, чем катальцы в магазин, вес вилки  таки не волнует img/ag

А конкретное поведение я выше расписал и ссылки показал.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя крокодиляча ферма)

atepernetuzh, все, все я ощутил предел своего невежества img/ag Пошел читать теорию img/bw

Добавлено: 04-07-2024 16:52:44

kisa, Да, да, ссылки изучаю, спасибо img/thank

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

1

Re: Моя крокодиляча ферма)

dorogan_mihail, смотрите, возьмём две одинаковых трубы по длине, толщине стенки и диаметру. Но одну из простой стали с пределом текучести там 200+ МПа (предел текучести- эта та нагрузка когда происходит уже деформация трубы (до этой нагрузки деформация не происходит и труба пружинит назад до первоначального вида), вторую легированную с пределом текучести 700 МПа. Так вот, сопротивляться нагрузке они будут одинаково (модуль упругости одинаковый) но первая до 200 МПа и начнет гнуться, вторая уже выдержит в 3.5 раза большую нагрузку, грубо говоря, и только тогда начнет гнуться.

5

Re: Моя крокодиляча ферма)

img/ag https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 64#p245864
Там мы про эти материи много говорим, и это ещё не начало img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя крокодиляча ферма)

atepernetuzh, kisa, сопромат и материаловедение передают привет  img/bj  img/ay

(06-07-2024 09:34:28 отредактировано dorogan_mihail)

Re: Моя крокодиляча ферма)

atepernetuzh, kisa, тема требует серйозного изучения... Но как оказалось только на будущее пригодится потому как у желтой шток короткий img/bw Ну за то после вчерашних проделанных работ укорачивать вилку уже не так страшно. img/ap Это первая более менее серйозная работа с конструктивом рамы. Раньше самое серйозное было- перепаять мостик) Моя крокодиляча ферма) Моя крокодиляча ферма) Процесс понравился неймоверно img/ag сродни медетации img/bp куча удовольствия хотя по факту ничего особого и не сделал img/bj сегодня зачищю,  буду собирать вёл. Посмотрю что выйдет. Потом нормально окрашу. Если вёл зайдёт может колеса пересоберу на торпеду и роллерный тормоз чтобы от крабов уйти. Хочется максимально простого.

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

5

Re: Моя крокодиляча ферма)

img/ag  img/ay

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.