Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
У меня такой глобальный вопрос: какие детали были хромированные? Хромировались ли метизы? если да, то какие?
А по старим деталям не видно що було в хромі?
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Не знаю точно, на каких моделях, но я видел хромированные метизы: гайки и винты с полукруглыми головками под плоскую отвертку. На велосипедах 50-х — 70-х годов. Так что такой способ вполне аутентичен.
#65 13-01-2025 11:50:15 (14-01-2025 10:48:38 отредактировано Sedoy-K)
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Не можна одним реченням сказати, які деталі на В-542 повинні бути хромованими. Потрібно розглядати окремі вузли. Спроба зробити відповідний список:
1. Задній перемикач швидкості. Відповів тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 34#p270734 .
2. Сідло. Штир, замок. На власно сідлі усі металеві деталі нікельовані, навіть усі голівки заклепок.
3. Кермо. Усі деталі, окрім власне "барана", гальмівних ручок та конусної гайки, що затягує кермо.
4. Гальма. Усі, окрім тих, що з алюмінієвого сплаву та гуми.
5. Ходова. Усі, окрім чашок, клинців, ланцюга, осей коліс, осей педалей, тукліпсів.
6. Передній перемикач швидкості. Усі деталі, що мають поверхні, що бачимо ззовні (??????, "вживу" не бачив).
7. Манетки. Елементи кріплення.
8. Бардачок. Усі металеві деталі.
9. Катафот. Рамка.
10. Переднє крило. Тільки накладна пластинка з двома отворами. "Вуси" обох крил (додано за свідченнями https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 78#p270778 та https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 79#p270779 )
11. Гвинти, гайки, шайби М5, спец гвинт, гайка, шайба М8 під сідлом на рамі: хромовані або нікельовані. Шпилька, 2 гайки М8х1, 2 шайби (елементи замка сідла) — нікельовані.
Усі деталі, що фарбовані, деталі з алюмінієвого сплаву, гуми, пластику, всі частини тросів, усі сепаратори підшипників — не хромовані.
PS. Список зроблений нашвидкоруч, може щось не так або пропустив. Підкажіть, виправлю.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
#67 13-01-2025 22:55:21 (Причина редактирования: Дополнение)
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
wigovsky, На моём 542-м хромированы усы крыльев. Крылья окрашены, усы хромированы.
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Grem Grin, да, у меня усы тоже хромированные.
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
wigovsky, спасибо за взвешивание рамы. А вот для сравнения вес рамы Спутника В301 1976-го года:
Какая стабильность! 2729/2730 грамм.Действительно — и "Спорт", и "Спутник" собраны на унифицированной раме.
Спортсменом можешь ты не быть, но велик "Спорт" иметь ОБЯЗАН!!!
Собаки не лают на В541 — они восторженно бегут рядом!!
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Носорев Тарас, у меня только со снятым передним шильдиком (но плюс немного грязи хаха). Так что да, видимо одинаковые полностью рамы.
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Подскажите, а передний переключатель реально разобрать? Я про основные детали, соединённые то ли втулками, то ли клепками.
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Смотрите здесь:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=202
Если коротко, то можно, но оси под замену сразу.
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
То, чего один человек собрал, другой завсегда разобрать сможет
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Подскажите, а вы тоже лимонку 10 мл на литр воды разводите? Че-т особо никакого эффекта не дает
Re: ХВЗ Спорт В-542 1976 г. реставрация
Как-то граммами и литрами не заморачиваюсь.
Пачку на чайник
Щас... Гляну, сколько там в пачке.
Эээ, 50-100 граммов на два-три литра!
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.