Все ж таки бічні пластини теж гнуті. Розумно. А на тому фото цього не можна побачити.
Якщо дійсно задня зірка отримує потужність своїм верхнім "поверхом" ланцюга, то:
1. все одно не зовсім зрозуміло, як передається доволі такі значна потужність через таке "поверхневе" зачеплення без виїмок під втулки ланцюга? Мабуть за рахунок збільшення радіуса складного профілю такого "зуба" (приблизно як в "п'ятерику" Торпедо) ланцюг у своїй верхньої частині сильно натягується і вже не може зробити "прокрут".
2. Втулки верхнього "ярусу" будуть мати досить значну довжину шляху прокатування по профілю "зірки", а це означає відносно малий експлуатаційний ресурс ланцюга.
3. Для обчислення довжини ланцюга (це ж по нижньому "ярусу") схему можна навіть не модифікувати. При чому розрахункові модулі "зубів" будуть однаковими, тобто формула (*) зовсім не змініться. Нагадую, що цей ланцюг може мати непарну кількість ланок! І довжина цих ланок зовсім не обов'язково є по півдюйма. Тому текст п.6: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 14#p271514 відповідно змінюється на:
6. Кількість ланок ланцюга: N=L/a, де a — довжина ланки, мм. Округляємо N до цілого числа.
Увага: після незначної перерви я тут дещо змінив свої висновки у п.3 !
Теорія перевіряється практикою. Якої в мене з таким ланцюгом немає.
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)