Продовження збирання
Початок дня 31.05.25, останній день весни.
Змонтував вал системи. Дії добре відомі. А саме, спочатку щосили заневолив праву чашку системи (болт М16, три шайби й гайка + лещата й ключ газовий з подовженої трубою рукояткою), вкрутив на місце (ліве різьблення) та, продовжив рух, відкрутив та прибрав болт, гайку з шайбами. Результат: чашка сильно затягнута на місці. Потім змастив елементи підшипників (доріжки чашки й вала, кульки в сепараторах), змонтував на місце, відрегулював зазор, закрутив контргайку. До речі, всі елементи No Name, а вал довжиною 140 мм, без зацентровок, у дуже доброму стані.
Змонтував шатуни з педалями та зіркою, забив та затягнув клинці.
Одночасно змонтував передні крило й гальмо. Наніс поролоном (чорну) фарбу на елементи кріплення "вусів" крила зсередини (додатковий захист від вологи).
Одночасно змонтував переднє колесо та рахівник.
Рахівник механічний, СЧ. Він встановлюється не так часто, тому деякі подробиці.
Спочатку потрібно частину, що власно рахує ("механізм"), відокремити від кронштейна, послабивши гайку. Кронштейн надіти на праву частину вісі колеса (нагадую, що саме правий конус повинен бути спочатку сильно затягнутий, а лівий призначений для регулювання). Вставити колесо на місце, причому кронштейн рахівника повинен бути від дропи ближче до колеса, спрямований приблизно вертикально у пол. Зафіксувати колесо. Вставити "механізм" в кронштейн, попередньо зафіксувати. Попередньо закріпити на спиці частинку рахівника ("лапку"), яка буде діяти на його крильчатку зі сторони, віддаленої від ближче до осі колеса. Перевірити, чи не чіпляє ця "лапка" за перо вилки. Якщо чіпляє (не зустрічав), на вісь колеса з обох сторін потрібно додати шайби однакової товщини. Залишається обрати таке положення "механізму" й "лапки" на спиці, щоб при кожному оберті колеса крильчатка проверталася "лапкою" на крок. Все надійно зафіксувати (затягнути).
Змонтував заднє крило з катафотом та "вусами", й багажник. Попереднє вставив колесо та так затягнув гвинти кріплення крила й багажника, щоб не було перекосів. Зняв колесо, ще затягнув гвинти кріплення. Наніс поролоном (чорну) фарбу на елементи кріплення крила зсередини (додатковий захист від вологи).
Перевірив налаштування підшипників втулки заднього колеса (бажано невеличкий люфт – приблизно до півміліметра на периферії колеса), достатнє затягування лівої гайки.
Вставив колесо на місце, закріпив хомутиком гальмівний важіль до рами. Накинув ланцюг так, щоб його кінці зійшлися на зубах передньої зірки, змонтував замок ланцюга. Зсунув вісь колеса назад так, щоб ланцюг не провисав, попередньо затягнув гайки кріплення колеса, починаючи з правої, утримуючи колесо в площині вело. Перевірив люфт підшипників, остаточно все затягнув.
Перевернув вело (на колеса).
Перевірив положення заднього крила та багажника, дещо підправив.
Виставив кермо у робоче положення, затягнув.
Під’єднав трос переднього гальма до гальма, налаштував гальмо.
Закріпив дзвоник.
Ще у засіках є дзеркало, "бардачок", фара з динамкою, насос з хомутами кріплення.
Тепер потрібне поїздити, щоб провести остаточне налаштування.
І зробити фото сесію. Сьогодні день без туч, почекаю погоду зі хмарами.
Далі буде …
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)