Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.
Колись раніше я вже писав, що бренд "LONGUS" вже не тої якості і не вартує своєї ціни. Сьогодні на "маршруті для спалювання жирів" почув ритмічні поклацування від переднього колеса з втулкою Longus на промислових підшипниках розміру 6000, при діагностиці високочутливим приладом "два пальці" відчув легкий люфт, у повітрі колесо крутилось беззвучно. Пробіг втулки до 500км. Вдома вирішив розібратись з проблемою. Відкрутив з одної сторони гайку і контрогайку з осі і опа побачив реалізовану по лонгусівськи концепцію розвантажених підшипників
. Один підшипник був запресований з натягом, а інший по ковзній посадці і тому просто випав разом з віссю. У того, що випав
люфт був непристойним для такого пробігу, у іншого люфт ледь відчутний. Підшипники пародія на відомий японський бренд (назва фірми). Із заначки
було добуто хороший китай-підшипник, високотехнологічним способом посадка підшипника переведена з "ковзної" у "з натягом"
і новий підшипник зайняв своє місце. Для запресовки використав дорогий спец-інструмент і молоток
Заткрутив всі гайки і контрогайки, вісь крутилась злегка туго, після легких ударів маленьким молотком в торець осі (по два з кожної сторони) стала крутитись вільно. При тестовому заїзді жодних звуків від колеса не було почуто.