Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Колись раніше я вже писав, що бренд "LONGUS" вже не тої якості і не вартує своєї ціни. Сьогодні на "маршруті для спалювання жирів" почув ритмічні поклацування від переднього колеса з втулкою Longus на промислових підшипниках розміру 6000, при діагностиці високочутливим приладом "два пальці" відчув легкий люфт, у повітрі колесо крутилось беззвучно. Пробіг втулки до 500км. Вдома вирішив розібратись з проблемою. Відкрутив з одної сторони гайку і контрогайку з осі і опа Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки. побачив реалізовану по лонгусівськи концепцію розвантажених підшипників  img/ai . Один підшипник був запресований з натягом, а інший по ковзній посадці і тому просто випав разом з віссю. У того, що випав Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки. люфт був непристойним для такого пробігу, у іншого люфт ледь відчутний. Підшипники пародія на відомий японський бренд (назва фірми).  Із заначки Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки. було добуто хороший китай-підшипник, високотехнологічним способом посадка підшипника переведена з "ковзної" у "з натягом" Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки. і новий підшипник зайняв своє місце. Для запресовки використав дорогий спец-інструмент і молоток Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.
Заткрутив всі гайки і контрогайки, вісь крутилась злегка туго, після легких ударів маленьким молотком в торець осі (по два з кожної сторони) стала крутитись вільно. При тестовому заїзді жодних звуків від колеса не було почуто.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

img/off
Longus не производитель комплектующих. А торговая марка поделок абсолютно разных производителей.

Кстати, Longus мне только в Минске встречался, а на Урале не попадался ни разу.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

DVDshnik, я ж і написав БРЕНД лонгус, а не виробник лонгус.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Приветствую! Что можно сделать, чтобы туристо-стартовская трещотка стала менее трескучей? Ну то есть чтоб её почти не было слышно?

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Ілюха пишет:

Приветствую! Что можно сделать, чтобы туристо-стартовская трещотка стала менее трескучей? Ну то есть чтоб её почти не было слышно?

У меня просто смазка попала на собачки и зубцы в трещотке. Работает тихо.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Прийшла думка, як нескладно зробити фіксовтулку з фрівільної з можливістю легко міняти зірку. На різьбовій частині втулки прорізати перпендикулярно різьбі 2 (можна і 4) пази і виготовити шайбу з виступами-вусами по типу шайб біля контрогайки у торпеді чи старих передніх втулках. Контрогайку можна виточити, а можна зробити зі старого розібраного фрівіла (відрізати кусок різьбовой частини з гніздами собачок, тоді можна буде затягувати сімейним ключем з виступом для контрогайки каретки і рульової). Думаю така шайба 99% не дасть відкручуватись контрогайці.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

CustoмBicyclь, тобто сама зірка ніякими пазами чи штифтами не фікситься, лише притиснута контргайкою через шайбу?

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

MWL, ага, стандартна різьбова фіксо-зірка затягується ногами, а шайба з пазами не дасть їй відкрутити контрогайку, різьба ж одна.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Може місця не хватити під шайбу і контргайку, я собі кареточну поки поставив, так буквально на пару витків накрутилась.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Arioh, дивлюсь на три імпортні втулки під фрівіл, різьби має вистачити. Кареточні контрогайки бувають різні, товсті підійдуть на контрогайку, тонкі заслабкі будуть.

P.S. Мене особисто фікси не приваблюють, я люблю ліси і поля, дороги вздовж річок, на фіксі такими маршрутами нединамічно і небезпечно.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

CustoмBicyclь пишет:

MWL, ага, стандартна різьбова фіксо-зірка затягується ногами, а шайба з пазами не дасть їй відкрутити контрогайку, різьба ж одна.

Тобто одна? Стандартна фіксовтулка має двв різьби різного діаметра. Одна під зірку, менша під лок ( ота гайка з пазами). Пази то під спеціальний зубатий ключ.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

CustoмBicyclь пишет:

Прийшла думка, як нескладно зробити фіксовтулку з фрівільної з можливістю легко міняти зірку.

Spoiler

Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.
Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

Евгений76, на фіксовтулці різьба під локрінг меншого діаметру і ліва, різьба під зірку права, протилежні різьби виключають можливість саморозкручування. Я пропоную на втулці під фрівіл пропиляти пази у різьбі (там одна права різьба) і шайбу з вусами, що входять у ті пази, щоб не розкручувало контрогайку. Конструкція по типу шайби біля конусу на осях старих передніх втулок, де в осі пропиляний паз.

Додано: 15-10-2017 10:50:53

Але я б не заморочувався з такою переробкою- ціна за комплект не дика http://www.mastervelo.com/index.php?rou … ct_id=2940

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

CustoмBicyclьimg/bn

Spoiler

случайно увидел и сфоткал. Увидев Ваше сообщение, вспомнил...

Re: Втулки — передние и бестормозные задние. Трещётки.

ivandr, по цій фотці нічого не розбереш, опишіть словами витвір.