Re: Моя вєло хата

img/ak  Бронза це чи не найважчий з доступних матеріалів. Але прутка дюраля 20 мм в діаметрі в хозяйстві не спостерігається.
Купляти не хотілося, ще один аспект конкретно цього проекту — бюджетність. Зараз ціна підібралася до 1500 грн, але левову частку з"їли трубки.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Моя вєло хата

Евгений76 пишет:

З завода в нього підсідел 22 мм, і не дуже високий. Труба рами в місці кріплення звужена, а от основний діаметр наштовхнув на певну думку. І думка виявилася правільною. Зрізання болгаркою замка виявило, що внутрішній діаметр в рамі 25 мм. Бінго, якраз в мене був шмат нєржавєйкі потрібної довжини, з товщиною стінки 2 мм.
Все зрослося. Тепер Евріка трошки підросла.

Была как то мысль спилить замок у Салюта. Пока останавливает возможность нарваться на несуществующий в природе диаметр штыря.

Re: Моя вєло хата

Проміри показували значення близьке до 25 мм — так і виявилося. З Салютом справи ще не мав. Можна прикінути, зовнішній мінус товщина стінки. Зрозуміло, що товщина стінки на виході трохи товще ніж в трубі, але не на багато, максимум 0,2 мм.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Моя вєло хата

Shaltai, подождите, в процессе — модернизация Салюта под подседельный штырь 27,2. Только там нужна вкладка с токарными работами и пайкой. Как соберу себе подменный вел на раме Универсала (колёса уже готовы) — так сразу.

Re: Моя вєло хата

В кращих традиціях жанру, доприм'єрні фото. Не дочекався я оф. фотосесії.

Spoiler

Моя вєло хата

Моя вєло хата


Моя вєло хата

Моя вєло хата

Зважування себе з ровером — себе показало скромні 9,1 кг. Тепер в роздум'ях купити ел. безмен чи скататися на Делівері, у них вага велика.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Моя вєло хата

img/ay  img/ay  img/ay  (я его видел на скромных фото на телефоне, где было непонятно, но тут он уже хорош). А  img/bi будут после официальной фотосессии  img/ag

Добавлено: 04-04-2017 19:51:57

Тщательное описание хочется.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

Це вже завтра до клавіатури доберуся.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Моя вєло хата

Там що, тросики виконують функції і тросиків і ручок? 2в1 ??  img/ai


Spoiler

И пажаааааалустаа,
придумайте как тут фотки в высоком разрешении смотреть!!

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Моя вєло хата

img/ag Ты ж представляешь, солько и каких вопросов возникает даже у меня, который ушами  img/bm про эту работу и её яркие особенности знает довольно много. А у коллег?
Во, Максим уже начал  img/ag Смазывай клавиатуру, и ждём  img/ar

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

Ну на конец  !! Красавец  img/ay  img/ay Как будут фото,можно манетку на выносе и хомутик на наклонной трубе,поподробнее. img/ah Да и с тормозами интересно  img/bw

Re: Моя вєло хата

Ну спробую на віртуальній клавіатурі.

Історія почалася два роки тому, мені не давало спокою, що в мене немає СШ і тут лот на АУКРО. Продається типу турист з мішком барахла від 1 грн. Зорке око відразу побачило, що то є СШ олімпійської серії. Під кінець ставкі зросли, але завдяки чуду і правільній стратегії ща смішні 270 грн мені дістався фрейм 58 ростовки, заднє колесо під трубку купа тріщоток в різному ступені комплектності і ще якісь приємні дрібнички, все і не пам'ятаю.
Постало питання, як бути далі? Захотілося мені зробити шосер (а що ще на рамі СШ робити *KISSING* ), але максимально легкій. Зараз за допомогою кітайкарбону все зводиться до кошелька, але ж це не наш метод.
Вирішив — тільки метал і максимально бюджетно. Такий собі екстримальний шосе а-ля 80-ті.
Історію з титановим підсіделом багато хто пам'ятає по ХТ. Так склалися зорі, що кум підігнав шмат труби, далі справа техніки. Тако ж досить легка рама ( в стоці 2190 г) була ще полегшена художествами в каретці, зрізанням бонок і кріплень крил.
В угоду полегшення були обрані втулки з низьким фланцем замість високого. Полегшено обода.
Була думка зробити сінгл, зупинило два фактори, по перше то вже навіть з натяжкою не шосе з 80-х.  По-друге, іноді з горки швидкості не хватає img/af
Зібрав з запчастин тріщотку п'ятерик з новими зірками. З переклюком була цікава історія. Надибав на олх оголошення, хлоп писав, що йому дістався переклюк розібраним і він не зміг його скласти. З вигляду все було, ціна смішна — 30 грн. Написав, купив. Приходить практично зібраним, тільки блок роліків не прикручений бо в алюмінієвій пластині різьби не було. Виточив футорку з бронзи і заодно замінив порядком розбовтані осі на дюралеві, попередньо збільшивши отвори на 1 мм.
Система теж попалася за недорого, а все тому, що продавець не зміг сфоткати поліровану деталь (це не про саму ціну, це я до того, що вона мене дочекалася). Рульова стартоновська, теж полегшена ( пару сторінок тому показував) і на неї виточені пильникі. Сподіваюсь довго їздитиме. Тормоза рідні, правда куплені окремо, зверху прикриті розпоркою для більшої жорсткості, по методу Кості. А от ручки, так я від них відмовився зовсім. Той шмат опльоткі перед кермом і є ручка. Прикінувши геометрію ходу ручки і зусилля яке виникає, вирішив, що цієї довжини повинно вистачити. Тормозіння відбувається якщо зрушути цей кусок тросіка з прямої, можна до керма, можна віл, можна вниз. Тормозить добре і прогнозовано.
Справедливості ради, ідея не моя, підглінуто у такого собі Пауля, роботи якого були в байкпорні.
Це художня частина, збируся, розпишу комплектуху по класиці.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Моя вєло хата

По тих записах, котрі передували прем'єрі, таким він і уявлявся. Супер  img/ay  img/ay  img/ay

Re: Моя вєло хата

Красивый! Много красивых решений, хомутики на горизонтальной трубе очень понравились, окраска рамы, решение с тормозными ручками.
Я вижу небольшой потенциал по весу, а точнее по снижению веса в том, что бы засверлить манетку, звезду (по диаметру) и лапки системы, небольшого диаметра отверстия будут в тему.
Чисто мое мнение, что гайки от V-брейков на шоссейных клещах смотрятся чужеродно, хорошо бы заменить на колпачковые гайки (кстати они легче, грамм 10 наверное можно выиграть)

Люблю велосипеды

Re: Моя вєло хата

Евгений76,
Красиво и очень оригинально!   img/ay  img/ay  img/ay
Проделана колоссальная работа img/bi   
Очень много интересного, надо детальные фото для рассмотрения  img/bs

Re: Моя вєло хата

Ітак, повторюсь, бюджетний, легкій, металевий.
Фрейм — СШ, 79 року, 58 зріст                          (270 грн)
Рульова СШ, допрацьована полегшена, нова (100 грн)
Винос, кермо з євротуринга, раму продав       (-50 грн)
Тормоза СШ, гвинти замінені на нєрж.             (100 грн)
Колодки трьохкольорові                                    (136 грн)
Каретка шимано на шарах, купив в
комплекті з убитою рамою, з рами теж
цікавий вел буде, сподіваюсь скоро покажу      (50 грн)
Система Шимано 600                                           (650 грн)
Зірка ФСА, нова, брав у нас, скоріш
за все з Алі, не підійшла власнику                        (150 грн)
педалі якась модель шимани, особливих
відмінностей від 105 не знайшов                          (250 грн)
Задній переклюк Сан Райс, по вигляду                 (30 грн)
аналогічний 600 від шимани
Сідуха з Алі,                                                            (135 грн)
Підсідел як і всі хомутіки хенд мей
Тормозні ручки відсутні img/ae
Колеса, зад — обода, втулка, тріщотка рідні
Спиці, поки які були, з ними є ідеї
Перед обод СШ, підгон з Києва ))
Втулка шимано, якась там, дісталась дарма
Трубки Контіненталь Гіро                                      (820 грн)
Покраска                                                                 (60 грн)

Ітого:                                                                      2551 грн

Мдя, дороговато вийшло. Думав в менше вкладуся. З іншої сторони всерівно бюджетно.
Спеціально підбив смєту, щоб показати коллегам, що крокодиловодство не грошами вимірюється.
Раптом Фіпаті зайде почитати img/ar

Окрім сідла вдалося уникнути кітайщини, все шимано виявилося японського виробництва.


На вихідних постараюся взяти зеркалку і зробити фотоогляд. Бо сам бачу, що певні речі залишилися поза описом.

Я рухаюсь, значить я існую!