Re: Крокофэт
Убираю этот нарост на вилке, задравший перед примерно на 3 см.
Окрім наросту треба вкоротити пера (ноги) до пристойного грязьового зазору — надто великий Ви зробили.
На конструкторські (по факту копродизайнерські) рішення геометрії вилок масових китайських заводських фетбайків не звертайте уваги — там ніхто не думав головою: просто тупо передерли геометрію хардтейла МТБ, але поставили жорстку вилку з довгими ногами щоб компенсувати висоту амортизаційної (під яку і була вирахувана геометрія).
Робіть по геометрії класичного дорожника і буде тоді мінімально допустимий баланс.
ІМХО кут рульової старих ММВЗ не дружить з ширинию шин фетбайка, навіть при відновленні заводських параметрів геометрії рами варто ставити рульовий демпфер (буде менша втомлюваність) .