Побачив "Керівництво за наглядом" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 70#p240770 на В-110 ХВЗ, рік видання 1951. А ще є "Інструкція за наглядом" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 79#p222979 , де чотири моделі вело от ХВЗ, і теж рік видання 1951. Переглянув обидві з метою порівняння інформації про В-110 від ХВЗ.
Враження:
1."Керівництво ..." містить рисунок моделі В-110, а в "Інструкції ..." його чомусь немає.
2. Багажник. Він є приналежністю. Але у "Керівництві ..." він трубчастий, як у подальшому багажники від ПВЗ. Переглянув всі фото та відео, де є В-110 від ХВЗ: всі багажники — штамповані, з характерним зломом у передній частині.
3. Кермо. На рисунку його форма — майже як у "Туриста", тобто наближується до "барана". З ручкою переднього гальма, яке позначене як приналежність. На всіх фото та відео, де є В-110 від ХВЗ, форма керма така ж як і у попередника В-17, переднього гальма немає, хоча воно передбачено і в "Інструкції ..." теж як приналежність.
4. "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництва ..." містить два варіанта сідла. Не зрозуміло, чим вони розрізняються: чоловіче/дамське (вужче/ширше), чи задніми пружинами (стиску/розтягу-стиску), чи чим-то іншим.
5. На рисунку зображено дзеркало, у "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництво ..." його ніде ме знайшов, а в "Інструкції ..." є якийсь рефлектор, але це, мабуть, не дзеркало, а відбивач світла на заднє крило.
6. У "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництво ..." та "Інструкція ..." у В-110 немає полукартера, а на рисунку — є.
Висновок: ці два документа від ХВЗ станом на 1951 рік містять протиріччя комплектації В-110.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977); В-541 (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))