Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Приветствую. Не могли бы сфотографировать язычок крепления переднего крыла к вилке, а то купил крыло, оказывается это от ЗИФа, определилось по этому язычку, вот:
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Ну и заодно хотелось бы видеть нижний и верхний конец крыла, у вас в начале есть фото профиля. а мне нужно именно как оно оканчивается в другой плоскости, например вот заднее:
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Ну и вооще круто было бы знать ширину скоса крыла:
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Заранее спасибо

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Илья 87,
1. Не можу, оскільки досі не маю переднього крила (про це писав у #18, саме під фото з профілем). Вам пощастило, що купили крило бажаного профілю, хоча й із ЗІФ.
2. А який завод випустив Ваш Прогрес і в якому році? Прогрес від ХВЗ мав "піджачок" на вилці, а у Вашого його немає. Та й вилка, мабуть, ще не від Прогресу?
3. Скіс крила поміряю, але завтра, бо вже пізно.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

На фото минск (бордовый), вилка десна. Крыло поставил на этот аппарат, так как снизу оно срезано и на мой "тогдашний" взгляд было не очень(сейчас я с вами солидарен, что  мне повезло что есть хотябы это). Оказывается крылья у ЗИФа и ХВЗ разные по длинне, как перед, так и зад.
Если не затруднит измерьте длинну заднего крыла.
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Илья 87,
1. ширина скоса крыла примерно 20 мм. Еще: расстояние между выступами профиля 38 мм, а полная ширина крыла от "Прогресс" — 58 мм.
2. длины крыльев вело от ХВЗ — разные. Нужно мерить расстояние от конца крыла до земли. Например, в моих ХВЗ "Прогресс" В-110 от 1950 г. — 41 см, а "Украина" 111-411 от 1977 г. — 46 см.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Я измерял длинну крыла непосредственно по крылу, но у меня оба крыла обрезанные снизу. Результаты длинна переднего 55 см, длинна заднего 103 см. По профилю все сходится, спасибо огромное за информацию. Теперь надо определится по длинне

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Илья 87 пишет:

определится по длинне

В инструкциях картинки часто масштабные img/af

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(24-11-2023 23:02:10 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Як давненько тут тиша!
Вело В-110 ще не закінчено, але сьогодні зробив декілька фото. Для початку — загальний план:

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

На основу сідла поклав повсть (войлок російською). Немає шевретового (хромового) верху, ще не знайшов такої потертої шкіри (стара куртка, ...).
Динамка 1958 року. Покришки з тієї давнини, але ще тримають тиск у 2 атм. та мене. Камери сучасні. Спиці давні.

Переднє крило зроблено мною з вузького заднього як тимчасовий варіант. Спробував зробити "ліновки" — вийшло (зробив тільки біли, ще потрібні голубі, але на цієї репліці достатньо і білих):

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Чекаю зауваження.
Про інше — далі буде ...

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

9

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Побачив "Керівництво за наглядом" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 70#p240770 на В-110 ХВЗ, рік видання 1951. А ще є "Інструкція за наглядом" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 79#p222979 , де чотири моделі вело от ХВЗ, і теж рік видання 1951. Переглянув обидві з метою порівняння інформації про В-110 від ХВЗ.

Враження:

1."Керівництво ..." містить рисунок моделі В-110, а в "Інструкції ..." його чомусь немає.

2. Багажник. Він є приналежністю. Але у "Керівництві ..." він трубчастий, як у подальшому багажники від ПВЗ. Переглянув всі фото та відео, де є В-110 від ХВЗ: всі багажники — штамповані, з характерним зломом у передній частині.

3. Кермо. На рисунку його форма — майже як у "Туриста", тобто наближується до "барана". З ручкою переднього гальма, яке позначене як приналежність. На всіх фото та відео, де є В-110 від ХВЗ, форма керма така ж як і у попередника В-17, переднього гальма немає, хоча воно передбачено і в "Інструкції ..." теж як приналежність.

4. "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництва ..." містить два варіанта сідла. Не зрозуміло, чим вони розрізняються: чоловіче/дамське (вужче/ширше), чи задніми пружинами (стиску/розтягу-стиску), чи чим-то іншим.

5. На рисунку зображено дзеркало, у "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництво ..." його ніде ме знайшов, а в "Інструкції ..." є якийсь рефлектор, але це, мабуть, не дзеркало, а відбивач світла на заднє крило.

6. У "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництво ..." та "Інструкція ..." у В-110 немає полукартера, а на рисунку — є.

Висновок: ці два документа від ХВЗ станом на 1951 рік  містять протиріччя комплектації В-110.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Рисунки (особенно — общего вида) в советских велосипедных книгах очень часто чёрт-те какие. Ещё и кочевали из издания в издание десятилетиями. 
При подготовке печати проще не заморачиваться такими мелочами, и взять старое клише, чем художника напрягать и т.д. Велосипед нарисован? Багажник и руль есть?  img/ag
Как инструкция, это вполне работает. Мы же видим свой руль и багажник. А как с ними поступать — там буквами написано.

Кто ж думал, что через 70 лет найдутся уникумы, которые будут  img/an ИЗУЧАТЬ ИСТОРИЮ этого ширпотр... товара народного потребления, да ещё до таких мелочей img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(19-02-2023 10:44:57 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

А потім доказуй музею, що ти не змахлював. Ох вже ці ФЗОшники!

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Вже неочікувана знахідка через 2 роки:

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Немає одного ремінця, ну і пожолобило кришку. А все інше — у доброму здоров'ї  img/ay !

Обережно почищу. Фурнітура для ремінця є, залишилося знайти шматок шкіри.
Прогрію на парУ цю кришку, і під гніт. Скоро буде лялечка!

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

5